Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minuut geleden, D Squaloid zei:

Wat voor product gebruik je om te spraywaxen? Ik zie graag dat pareleffect maar niet heel veel zin meer om er veel moeite voor te doen. 

Ik gebruik die van Kleenfreaks. Werkt prima! Heb hem zelf wel nooit met een andere vergeleken. 

Geplaatst:

Sonax xtreme brilliant shine detailer (!) geeft ook een hele mooie beading.  

Geplaatst:

Ik heb de Glisten spraywax van Autofinesse.
Best content van.

Geplaatst:

Als je een foamlance hebt: Nanolex washcoat. Werkt enorm goed en makkelijk. Aangezien het een foam is, kruipt dat ook overal tussen op je auto, dus letterlijk, overal “bescherming” en waterafstotendheid. Top product.

Geplaatst:

vind ik persoonlijk niet zo leuk op mijn voorruit

Geplaatst:

Ik vind dat juist de max, zo'n hydrofobe laag op de voorruit. :inlove:  Ik koop niet zo vaak productjes, maar zo'n Nanolex Glass Coat dink, da's mijne absolute préféré. Zo beestig! Vooral 's nachts is dat effectief (omdat je 't béétje druppels dat er nog is of dat van je ruit afrolt, dan helemaal niet meer ziet).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik had het op een hele reeks auto's, en ook op de Mini staat er een coating op de voorruit.   

De ruitenwissers van mijn Mercedes moeten daar echter niets van weten: als je ze dan een keertje nodig hebt, klapperen ze verschrikkelijk.  En dat was ook zo op de vorige.  Daar heb ik zelfs de ruitenwissers vroegtijdig laten vervangen, omdat ik dacht dat het daar aan lag.  

Geplaatst:

Heeft iemand een oplossing om zeer kleine ruimtes te polijsten? (pakweg 50mm of minder breed)

Setje op boormachine?

Rupes Ibrid is boven budget :( 

Geplaatst:

Elbow grease? Absoluut niet zo efficiënt als een machine natuurlijk, maar hangt allemaal af van hoe veel je te doen hebt.

Die iBrids zijn pokkeduur, indeed...

Geplaatst:
4 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Heeft iemand een oplossing om zeer kleine ruimtes te polijsten? (pakweg 50mm of minder breed)

Setje op boormachine?

Rupes Ibrid is boven budget :( 

Proxxon mini polisher. Ik ben er heel tevreden over. Kost rond de 100 euro dacht ik

Geplaatst:

Inderdaad die.  Je koopt best wel nog enkele mini pads, want de meegeleverde zijn niet super.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als dat voor eenmalig gebruik is heeft iemand hier dat wel liggen om eens te lenen zeker?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Iemand hier ervaring met de firma Stipt Polish Point ? 

Geplaatst:
19 minutes ago, SpeedExceed said:

Wat is er mis met Belgische bedrijven?

Geplaatst:
48 minuten geleden, mrbbs zei:

Wat is er mis met Belgische bedrijven?

Niets hoor, ik ben ook klant bij 2 gekende Belgische detailers... Maar ik moet wel toegeven dat het 'fabrieksnieuw' maken van een youngtimer/oldtimer mij wel interesseert. 

Speciale reactie wel. :) 

Geplaatst:
21 minutes ago, SpeedExceed said:

Niets hoor, ik ben ook klant bij 2 gekende Belgische detailers... Maar ik moet wel toegeven dat het 'fabrieksnieuw' maken van een youngtimer/oldtimer mij wel interesseert. 

Volgens mij zijn er ook Belgische bedrijven die dat voor jou kunnen. That's all..

Geplaatst:
1 minuut geleden, mrbbs zei:

Volgens mij zijn er ook Belgische bedrijven die dat voor jou kunnen. That's all..

Oké dan begrijpen we elkaar.

Heb u een PM gestuurd. ;) 

Geplaatst:

Gebruikt wat veel de term ‘fabrieksnieuw’, naar mijn goesting.

@wax-it had hem bezig gezien op één of andere beurs ofzo, en was er toch niet zo opgetogen over
Geplaatst:
29 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Gebruikt wat veel de term ‘fabrieksnieuw’, naar mijn goesting.

@wax-it had hem bezig gezien op één of andere beurs ofzo, en was er toch niet zo opgetogen over

Is op social media al een paar keer door de mand gevallen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb daar ook wel eens een tijdje naar gekeken op youtube, vooral die onderzijdes. Te mooi om waar te zijn inderdaad. En wat is de kritiek dan, waarschijnlijk te agressief reinigen en onvoldoende nabehandelen?

Geplaatst:
16 hours ago, SpeedExceed said:

een Belg gaat een Hollander nooit echt vertrouwen met auto's. zeker niet als het gaat over types met vlotte verkoopspraatjes.

Geplaatst:

Heb me daar ook al dikwijls vragen bij gesteld. Af en toe kom zie ik iets waarvan ik denk; “Had dat dan ook even gedaan” maar over het algemeen lijkt het mij dat die mooi werk levert? Of waar kan het volgens jullie beter? 

Geplaatst:

@bt. als je zout wil afspoelen ? 

Misschien kan @Wax-it.be iets goedkoper aanbevelen. Deze kost daar $600 ? maar hij gebruikt wel een Kranzle

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Maandag 1 februari gaat de A5 binnen bij Was-Co en vrijdag diezelfde week zal hij klaar zijn.  Wel top dat we een vervangwagen meekrijgen om die week te overbruggen.

Hopelijk nemen ze wat fototjes terwijl ze hem onder handen nemen zodat ik ze kan delen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid