ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 11 april 2024 Geplaatst: 11 april 2024 25 minuten geleden, Asserti zei: Proper werk! geschift hoe je dat op een namiddagje kan. Ik ben er dagen mee bezig T is dan ook een combi bij jou hé . Op een namiddag (van 13:00 tot 19:30, met een tweetal regenstops in het begin), is het echt wel voortdoen, en niet naar perfectie streven. Quote
Ice_Ken 6.458 Geplaatst: 13 april 2024 Geplaatst: 13 april 2024 gouden tijden voor detailers als mensen dit advies volgen, let ook op de voetnote. https://www.hln.be/woon/je-auto-wassen-met-de-hogedrukreiniger-een-slim-idee~ab8c1094/ 6 2 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 13 april 2024 Geplaatst: 13 april 2024 Zelfs ik als wasbarbaar ben niet zo erg Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 14 april 2024 Geplaatst: 14 april 2024 Op 13/4/2024 om 13:07, gewoon ik zei: Zelfs ik als wasbarbaar ben niet zo erg Idem! Ik was 'em gewoon niet Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 Vraagje: ik kocht vorig jaar zo'n AVA hogedrukreiniger in aanbieding bij forumleverancier @Wax-it.be maar nu lijkt dat ding wel olie te verliezen. Na elk gebruik (nog niet vaak gebruik, hooguit een keer of 4) staat er in het plasje water onder de machine (= std) ook een beetje olie. Is dat normaal? Kan ik daar iets aan (laten) doen? Quote
Hazen 4.005 Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 54 minuten geleden, gTa zei: Vraagje: ik kocht vorig jaar zo'n AVA hogedrukreiniger in aanbieding bij forumleverancier @Wax-it.be maar nu lijkt dat ding wel olie te verliezen. Na elk gebruik (nog niet vaak gebruik, hooguit een keer of 4) staat er in het plasje water onder de machine (= std) ook een beetje olie. Is dat normaal? Kan ik daar iets aan (laten) doen? Als dat binnen de garantieperiode valt veronderstel ik dat je best aan de leverancier van dat ding iets laat weten. Quote
walter 4.428 Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 1 uur terug, gTa zei: Vraagje: ik kocht vorig jaar zo'n AVA hogedrukreiniger in aanbieding bij forumleverancier @Wax-it.be maar nu lijkt dat ding wel olie te verliezen. Na elk gebruik (nog niet vaak gebruik, hooguit een keer of 4) staat er in het plasje water onder de machine (= std) ook een beetje olie. Is dat normaal? Kan ik daar iets aan (laten) doen? Is me in elk geval bij de mijne nog niet opgevallen, dus dat lijkt me niet normaal. Quote
walter 4.428 Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 Vorige week de auto nog eens met de hand gewassen, denk dat het een half jaar geleden was. Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 2 uren geleden, gTa zei: Vraagje: ik kocht vorig jaar zo'n AVA hogedrukreiniger in aanbieding bij forumleverancier @Wax-it.be maar nu lijkt dat ding wel olie te verliezen. Na elk gebruik (nog niet vaak gebruik, hooguit een keer of 4) staat er in het plasje water onder de machine (= std) ook een beetje olie. Is dat normaal? Kan ik daar iets aan (laten) doen? Neen, is niet normaal - een van de USP’s van AVA is hun garantiebeleid. Quote
fredoo 38 Geplaatst: 11 mei 2024 Geplaatst: 11 mei 2024 Iemand tips waar ik een caramelschijf kan vinden? (Ivm verwijderen lijmresten na het weghalen van de type-aanduiding op een auto van + 15j) Quote
Redfive 242 Geplaatst: 11 mei 2024 Geplaatst: 11 mei 2024 5 minuten geleden, fredoo zei: Iemand tips waar ik een caramelschijf kan vinden? (Ivm verwijderen lijmresten na het weghalen van de type-aanduiding op een auto van + 15j) Gewoon wasbenzine gebruiken. Gaat er zo af. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 11 mei 2024 Geplaatst: 11 mei 2024 Net eens een poging gedaan om het nodige in de detailkast terug aan te vullen met een bestelling bij Wax-IT. Niet geslaagd, vrijwel alles wat ik wilde hebben was 'niet op voorraad'. Shop in verval aan het geraken? Dit ben ik niet gewoon van de vorige jaarlijkse bestelrondes. Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 12 uren geleden, msxx zei: Net eens een poging gedaan om het nodige in de detailkast terug aan te vullen met een bestelling bij Wax-IT. Niet geslaagd, vrijwel alles wat ik wilde hebben was 'niet op voorraad'. Shop in verval aan het geraken? Dit ben ik niet gewoon van de vorige jaarlijkse bestelrondes. Detailing gaat enorm hard tegenwoordig. Daarom dat wij alles in paletten bestellen bij Bert/GYEON, omdat het zo snel gaat… Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 21 minuten geleden, Alexx zei: Detailing gaat enorm hard tegenwoordig. Daarom dat wij alles in paletten bestellen bij Bert/GYEON, omdat het zo snel gaat… Algemene tendens dus, vond het al bijzonder Zal wat geduld moeten hebben dan! Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 46 minuten geleden, Alexx zei: Detailing gaat enorm hard tegenwoordig. Daarom dat wij alles in paletten bestellen bij Bert/GYEON, omdat het zo snel gaat… Lokale detailer hier zei dat ze als paddestoelen uit de grond schieten, de "professionele" detailers. Het is nu ook de periode natuurlijk dat het druk is in de branche. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 Gisteren de Golf 7 van mijn neef onder handen genomen voor ik die voor mijn zaak te koop ga zetten. Heeft zoals elke wat verwaarloosde zwarte lak een transformatie doorstaan. Best leuk om een kistje van 11j oud harder te zien blinken dan veel nieuwers op de baan. Nu nog wat blutsjes uitblutsen, koplampen opfrissen en interieur kuisen. En idd, verplicht bandenzwart voor er iemand me voor is 5 Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 Zwart is zo’n dankbaar kleur om van verwaarloosd duf naar shiny brighty te gaan. 1 Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 Zot dat dat model al 11j (12 eigenlijk zeker?) oud is. Toch één van de knapste tot nu toe. Mooi werk! Wel een merde om die polish resten uit die sensoren te krijgen hè Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 16 minuten geleden, Jochen zei: Zot dat dat model al 11j (12 eigenlijk zeker?) oud is. Toch één van de knapste tot nu toe. Mooi werk! Wel een merde om die polish resten uit die sensoren te krijgen hè Tandenstoker en -borstel. Of afplakken. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 43 minuten geleden, Jochen zei: Zot dat dat model al 11j (12 eigenlijk zeker?) oud is. Toch één van de knapste tot nu toe. Mooi werk! Wel een merde om die polish resten uit die sensoren te krijgen hè Yes! Moet nog eens volledig rondgaan ter controle want vind nog wel meer polishresten terug Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 3 uren geleden, Greg zei: Lokale detailer hier zei dat ze als paddestoelen uit de grond schieten, de "professionele" detailers. Het is nu ook de periode natuurlijk dat het druk is in de branche. Klopt. Is al even zo. Meesten gaan wel even snel als dat ze zijn gekomen. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 31 minuten geleden, Alexx zei: Klopt. Is al even zo. Meesten gaan wel even snel als dat ze zijn gekomen. Dat zei hij ook Gelukkig... Quote
#166 276 Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 18 uren geleden, fredoo zei: Iemand tips waar ik een caramelschijf kan vinden? (Ivm verwijderen lijmresten na het weghalen van de type-aanduiding op een auto van + 15j) Ik heb de mijne enkele jaren geleden hier gekocht ... https://www.carclean.com/nl/flexipads-caramelschijf-toothed-decal-eraser.html 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.