Ga naar inhoud

Detailtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, ex-Mooseman zei:

Al hoor je de laatste tijd meer en meer dat dit eigenlijk vooral show is.

Als de auto heel wintervuil is, of vol beesten hangt, doe ik het ook

Idem 🙂

 

Maar de motor hangt snel vol modder en beesten 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Al hoor je de laatste tijd meer en meer dat dit eigenlijk vooral show is.

Als de auto heel wintervuil is, of vol beesten hangt, doe ik het ook

ik maak tegewoordig een mengeling van de snowfoam en citruspower van AF bevoorbeeld. Helpt goed voor de beesten weg te spuiten met de HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik heb 2 auto's die onder het mos hangen, vooral in hoekjes en kantjes en op de rubbers

Na het wassen is alles weg, maar het komt redelijk snel terug. Iemand tips op het goed weg te krijgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet meer onder de bomen staan?

ik heb destijds mijn pa zijn bemoste Peugeot 306 (stond 18 maanden stil onder een boom), proper gekregen met een APC en een hardere kwast voor de hoekjes en kantjes. Nadien de lak in de wax gezet, en de trims met Autofinesse Revive ingesmeerd.

Auto is daarna wel terug in gebruik genomen, maar bleef buiten gestald, en werd normaal gewassen.  Mos is niet meer terug gekomen in de jaren nadien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Polygoon zei:

En als je er mee rijdt? :D 

Het is op die die rijden

Des is hopeloos, die moet binnen staan, daar is het veel mos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Toch nog even onze blackfriday deals hier meegeven!

https://mailchi.mp/wax-it/black-friday-23-all-live-nl?e=e7500d1386

 

De AVA hogedrukreinigers aan -50% zijn de deur uitgevlogen, ik heb er nog een aantal over en dacht dat ik dit wel nog even specifiek wou vermelden hier.

Ik zou heel hard de GO P55 limited aanraden, deze bevat namelijk een aantal accessoires die we sowieso sterk aanraden. 

De nozzle set en de 90° special lance die elk normaal €50 kosten ! Beide ideaal om wagens te wassen incl de onderkant. 

 

Als er vragen zijn stel ze hier gerust, ik het hier vandaag en morgen welk in de gaten 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Wax-it.be zei:

Toch nog even onze blackfriday deals hier meegeven!

https://mailchi.mp/wax-it/black-friday-23-all-live-nl?e=e7500d1386

 

De AVA hogedrukreinigers aan -50% zijn de deur uitgevlogen, ik heb er nog een aantal over en dacht dat ik dit wel nog even specifiek wou vermelden hier.

Ik zou heel hard de GO P55 limited aanraden, deze bevat namelijk een aantal accessoires die we sowieso sterk aanraden. 

De nozzle set en de 90° special lance die elk normaal €50 kosten ! Beide ideaal om wagens te wassen incl de onderkant. 

 

Als er vragen zijn stel ze hier gerust, ik het hier vandaag en morgen welk in de gaten 😉

 

Merci voor het batje! Morgen eens uittesten. Vandaag nog eens gepasseerd om de foam en glas reiniger op te halen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het ‘in’ is tegenwoordig, en de auto’s behoorlijk vuil stonden:  de AVA in combinatie met Gyeon-foam losgelaten:IMG_3912.thumb.jpeg.3816416cb7a593239955384de2b94780.jpeg

terug proper, voor eventjes:

IMG_3913.thumb.jpeg.ff3935d622482a89dc262daa52d09d63.jpeg

en we mogen moeders kar ook niet vergeten (t was een dikke twee maanden geleden dat de Mercedes nog gewassen was geweest, shame on me)

Live-action:

IMG_3914.thumb.jpeg.6618d75a20c5613f5351acc22021fb14.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vraagje voor de mensen die een extractor bezitten. Welke (laagschuimende) shampoo gebruiken jullie voor het reinigen van zetels en tapijten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene keer dat ik dat gebruikt/gehuurd heb, heb ik daar gewoon een All Purpose Cleaner in gedaan.  Toen gebruikte ik die van Poorboys.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid