Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Dinsdagavond wat productjes besteld en vanmorgen al geleverd. Snelle service @@Wax-it.be! Dat is een dag te laat Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Dat is een dag te laat Of heb ik dat nu woensdagavond besteld... Ik weet het niet meer, snel genoeg in elk geval! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Of heb ik dat nu woensdagavond besteld... Ik weet het niet meer, snel genoeg in elk geval! Het was woensdag avond dus we waren wel mooi op tijd #LIKEABOSS Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Het was woensdag avond dus we waren wel mooi op tijd #LIKEABOSS Very nice! Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Niemand die connecties heeft in regio Leuven? Ik zoek een autopoetser, een of andere jonge gast die wat wil bijverdienen en dat iets of wat passioneel aanpakt. Heb het er wat mee gehad eerlijk gezegd. Af en toe doe ik dat nog wel eens graag, maar ik heb a ) soms geen zin om er de tijd voor uit te trekken b ) nooit het gevoel dat ik het degelijk gedaan heb #firstworldproblems Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Dat zou nog werken ook....een annonce op autogespot, je bedoelt dat op de achterruit plakken en een dag op de Lippenslaan parkeren ? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Niemand die connecties heeft in regio Leuven? Ik zoek een autopoetser, een of andere jonge gast die wat wil bijverdienen en dat iets of wat passioneel aanpakt. Heb het er wat mee gehad eerlijk gezegd. Af en toe doe ik dat nog wel eens graag, maar ik heb a ) soms geen zin om er de tijd voor uit te trekken b ) nooit het gevoel dat ik het degelijk gedaan heb #firstworldproblems Binnenkort is er een Wax-it mobile service voor het kleinere werk Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Ik ben een jonge gast die wat wilt bijverdienen alleen, ik ben van noord-limburg en door de week zit ik op kot in Hoboken... Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Binnenkort is er een Wax-it mobile service voor het kleinere werk Interessant, ik weet alleen niet of dat binnen mijn vooropgesteld budget gaat vallen, denk dat jullie daarvoor iets te goed zijn als het ware. Maar ik ben benieuwd! Ik ben een jonge gast die wat wilt bijverdienen alleen, ik ben van noord-limburg en door de week zit ik op kot in Hoboken... Weet natuurlijk niet of het sop de kool waard is. Kan natuurlijk proberen om ervoor te zorgen dat het dan ineens voor 2 of 3 auto's is zodat het al wat meer de moeite loont. Heb je wat 'ervaring'? Niet dat je hier met een schuurborstel staat Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Niemand die connecties heeft in regio Leuven? Ik zoek een autopoetser, een of andere jonge gast die wat wil bijverdienen en dat iets of wat passioneel aanpakt. Heb het er wat mee gehad eerlijk gezegd. Af en toe doe ik dat nog wel eens graag, maar ik heb a ) soms geen zin om er de tijd voor uit te trekken b ) nooit het gevoel dat ik het degelijk gedaan heb #firstworldproblems Ook al achter gezocht. Het enigste dat ik al gevonden heb is Shiningcar in Diest, ben er zelf nog niet geweest. Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Mijn collectie(tje) autofinesse tot nu toe. Het merendeel moet ik nog eens voor 't eerst uitproberen, wanneer ik de kans krijg... 1 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Ook al achter gezocht. Het enigste dat ik al gevonden heb is Shiningcar in Diest, ben er zelf nog niet geweest. Paar voorstellen gekregen dus denk dat het hier in orde komt Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Interessant, ik weet alleen niet of dat binnen mijn vooropgesteld budget gaat vallen, denk dat jullie daarvoor iets te goed zijn als het ware. Maar ik ben benieuwd! Weet natuurlijk niet of het sop de kool waard is. Kan natuurlijk proberen om ervoor te zorgen dat het dan ineens voor 2 of 3 auto's is zodat het al wat meer de moeite loont. Heb je wat 'ervaring'? Niet dat je hier met een schuurborstel staat Ervaring niet echt helaas, maar je moet ergens beginnen he Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Er is hier vast wel iemand met ervaring met matte lak. Mijn nieuwe motor heeft een matte finish, kan ik deze gewoon wassen met ? Of schaf ik me daarvoor best een andere shampoo aan? Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 t staat eigenlijk al op uw fles hé. "leaves a deep, glossy just waxed shine" Extra polymeren zorgen voor een laagje op uw lak wat resulteert in extra glans. Je kan het dus gebruiken (want het zal ook reinigen) maar de matte look zal wijzigen, daarom raad ik het nooit aan. Andere producten (polish/wax en zo) NOOIT gebruiken op matte lak! Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 t staat eigenlijk al op uw fles hé. "leaves a deep, glossy just waxed shine" Extra polymeren zorgen voor een laagje op uw lak wat resulteert in extra glans. Je kan het dus gebruiken (want het zal ook reinigen) maar de matte look zal wijzigen, daarom raad ik het nooit aan. Andere producten (polish/wax en zo) NOOIT gebruiken op matte lak! Eigenlijk logisch ook ja, had al het gevoel dat het een ander product nodig zou hebben Wat dan wel? Mag gerust een linkje naar een artikel in jullie shop zijn Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 @@Wax-it.beIk denk er over na een DAP900 te kopen. Heb onlangs een auto gekocht die op verschillende plaatsen herspoten is en waar de lak wat matter is en er op de randen een lichte witte schijn in zit. Kan zoiets wat 'verborgen' worden met een grondige polijstbeurt volgens jou? Kan je me, zonder de auto te zien, een idee geven welke producten ik nodig heb? Zo nee, geen probleem, ik kom er wel eventjes mee langs dan want hij staat in Oudenaarde. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 @@Wax-it.be Ik denk er over na een DAP900 te kopen. Heb onlangs een auto gekocht die op verschillende plaatsen herspoten is en waar de lak wat matter is en er op de randen een lichte witte schijn in zit. Kan zoiets wat 'verborgen' worden met een grondige polijstbeurt volgens jou? Kan je me, zonder de auto te zien, een idee geven welke producten ik nodig heb? Zo nee, geen probleem, ik kom er wel eventjes mee langs dan want hij staat in Oudenaarde. Als hij in Oudenaarde staat lijkt het me ideaal dat je er gewoon even mee langskomt 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Eigenlijk logisch ook ja, had al het gevoel dat het een ander product nodig zou hebben Mag gerust een linkje naar een artikel in jullie shop zijn http://www.wax-it.be/webshop/winkel.html?cat=63&manufacturer=57 1 Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 mijn moeder haar kia rio stond vol kleine krasjes, alles weg gekregen. DAP 900, FG500, IP2100, swisswax cleaner fluid regular en swisswax onyx. 1 Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 de producten waren duurder dan de wagen zelf? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.