Ga naar inhoud

Detailtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Moet te doen zijn! Heet water + iets zeepachtig + borsteltje of een veilig solvent waarmee je de was mee kan oplossen zoals wasbenzine oid maar zeker eerst proberen op een onzichtbaar stukje of het wel veilig is! Of van die witte magic sponsjes die je in de supermarkt kan kopen werken soms ook goed maar kunnen doffe plekken nalaten. Trail and error maar moet zeker te doen zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima.

 

Kan ik onderstaand sponsje gebruiken om de wax aan te brengen (de ruwe kant)?

 

141schuurspons-greep.jpg

 

Afvegen zou ik dan doen met krantenpapier, m'n ma zegt dat als je daarmee de ruiten afdroogt je een streeploos resultaat hebt. Voor de wagen zal dat ook wel zeker?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afvegen zou ik dan doen met krantenpapier, m'n ma zegt dat als je daarmee de ruiten afdroogt je een streeploos resultaat hebt. Voor de wagen zal dat ook wel zeker?

 

Wat? :lol: Dus je ma veegt d'r ruiten droog met krantenpapier? Dit ga ik testen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat? :lol: Dus je ma veegt d'r ruiten droog met krantenpapier? Dit ga ik testen!

 

Ze gebruikt hiervoor altijd al Het Nieuwsblad. Ik weet niet of andere kranten er ook goed voor zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Morgen is eerder enkel goed voor de westkant van een huis (de kant waar 't meeste regent, dus de kant met tranen).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Morgen is eerder enkel goed voor de westkant van een huis (de kant waar 't meeste regent, dus de kant met tranen).

Oostkant, dacht ik, want daar gaat de zon 's morgens toch op, vandaar De Morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oostkant, dacht ik, want daar gaat de zon 's morgens toch op, vandaar De Morgen?

allerminst, naar mijn bescheiden politieke mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

motorkap voor:

1398198_10202665841186955_231594404_o.jp

motorkap na:

1401213_10202665841146954_1763480482_o.j

sorry voor de donkere fotos, als er nog eens wat zonlicht verschijnt de komende dagen zullen we hem er zeker eens inzetten.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

jep vorige eigenaar had blijkbaar een kat ofzo. Auto is net aangekocht om op te knappen door een goede vriend van mij, dus hij is in goed handen nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige Golf die ik nog zou willen.

als hij hem ooit wegdoet komt hij in mijn 'verzameling'. :)

Intussen dak en achterkant al met FG500 gepolierd, veel beter al maar de pads slijten wel snel. We doen stukje bij beetje verder aangezien ik dit tussen mijn eigen projecten door doe. Er kruipt allemaal zeer veel tijd in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja menzerna pads ;) die kleine die ik deze week gekocht heb zijn van gloss-it om eens iets anders te proberen.

1403280_10202735992060683_169807753_o.jp

1403237_10202735992140685_860913011_o.jp

achterkant is klaar, jammer genoeg moet de achterbumper vernieuwd worden omdat 1 van de vorige eigenaars er 2 gaten in geboord heeft. Intussen zit er ook de correct grill in met alle logos zoals het hoort. Wel vergeten een fotos 'voor' te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid