Ga naar inhoud

Detailtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Een vraag voor de detailgeeks van een detailleek. Er heeft een vogel op mijn auto gekakt. De drol was helemaal hard tegen dat ik het zag en vrij moeilijk te verwijderen. Beetje ingevreten in de lak. Google leert mij dat zulks wel nog te verwijderen valt. Welke producten/methode gebruik ik best?

 

Stomme vogels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ervan af hoe ernstig de schade is. Een paint cleaner kan soms al helpen, of polieren, of wet sanden, of soms helpt niets meer :(

Is moeilijk te zeggen vanaf hier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren het plezier gehad om een bezopen mongool tegen te komen die het nodig vond zijn schoen tegen mijn deur te zetten. Hoe krijg ik dit het beste weg?

 

30dfna1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wax-it leverde prachtig werk op de Exige, miljaarde ! 

 

Hij zat volledig onder de "schrammen" door een mishandeling bij de garage (magneet matjes !). Hoewel ik geen freak ben in het bewaren van de nieuwstaat van mijn wagen deed het toch hartpijn. Straf hoe hij dat er zo prachtig uitkrijgt !

 

Toch een stukje vakmanschap.

 

1957812_681147411937655_999251163_o.jpg

 

1800144_681147495270980_1163855934_o.jpg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ferm! 1 keer raggen en kuisen en tis naar de knoppen. :D

Werken ze daar in limburg nu nog steeds met de schuurspons ? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jerain is van de Kempen he, de boerenbuiten van Antwerpen.

 

Voor ligt dat allemaal in die ene hoek van het land waar niets te beleven valt :P   

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz: Nog nooit hier geweest wrslk, ik wel daar en twas daar ook gene vette. Wedden dat er al terug waskrassen opstaan. :D

 

Ben maar aan het jennen, heb het zelf ook ooit laten doen, heel ferm maar nutteloos imo. Maandag gaat Jokke een trackday doen op Spa dan is het zeker naar de kloten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een beetje als naar de kapper gaan he. Je krijgt dat ook niet meer zoals de kapper dat deed maar het is uiteindelijk wel geknipt en netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben maar wat aan het jennen, het is zeker niet slecht om dat wat bij te houden maar zoals je vertrekt bij waxit zal het niet blijven. Vond dat toen zo'n zonde om naar huis te rijden :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit weekend mijn wagen eens onder handen genomen. Heb producten van Gyeon gebruikt (Mohs). Op een 3 tal plaatsen zitten er echter enkele kleine druppels die ik er niet meer af krijg. Geen ramp maar zou ze toch willen verwijderen. Zou dit opgedroogde quartz kunnen zijn? Hoe kan ik dit het best verwijderen?

 

2s16o2e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan 2 dingen zijn.

 

Ofwel is het een reactie met iets wat op de lak lag en niet goed verwijderd is geweest met de ontvetter. (of het is erna op de wagen gevallen)

Ofwel (en dit is wat ik denk) is er iets op de lak gevallen nadat de coatings is aangebracht en voor hij is uitgehard.

 

Enig idee of het dat zou kunnen zijn?

In eerste instantie moet je even controleren met de prep om te zien of het eraf komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid