Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag was trouwens weer een topdag op de E40 richting kust :facepalm:.

Geplaatst:

@@Bompa, ik heb je filmpje na 1 minuut afgezet. Ik kon het niet meer aanzien.

W

T

F

:fp:

Hehe. Ik ben daar dus echt immuun voor geworden he. Juist vandaag niet, maar dat was een andere farce. Komt hier nog wel te staan.

Ik laveer dus gewoon maar wat en geniet van de snelste te zijn zonder te snel te rijden en dan nog eens comfortabel te rijden ook (lees: zonder onnodig remmen en optrekken, geleidelijk dus, meestal kan cc aanblijven).

Geplaatst:

Allé zeg dat zoiets in de krant komt... Ik ga ook echt niet alles dichtgooien op een drukke autostrade voor een koppel eendjes (al helemaal niet op een zondagavond na zo'n mooi verlengd weekend).

Geplaatst:

Opel Agila says it all  :roll: die heeft gewoon niets gezien. 

Geplaatst:

Die bomma zal zeker nog gezien hebben dat het een Opel Agila was :lolz:

Geplaatst:

Het was toch geen "zware BMW 5 serie - met een kostprijs van 60.000 euro - " toevallig? :D

Geplaatst:

De 'grootouders' zeggen dat de 'doodrijder' met een Opel Agila reed.

De 'grootouders'. Alsof dat allemaal de meest heilige en verstandige zielen zijn. Ze zijn zelfs geen van beiden 60 jaar of zo.

Geplaatst:

En zo gebeuren er dus zware ongevallen als je op de E40 opeens alles dicht gooit voor eendjes. (enja ik ben ook een dierenvriend)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2699906/2016/05/10/Klacht-tegen-doodrijder-eendjes-Hij-lachte-en-stak-middelvinger-op-toen-hij-ze-overhoop-reed.dhtml

media_l_8646591.jpg

Bijna boenk erop als je je die mensen op voorhand voor de geest wil halen :inlove:

Hopelijk verliezen ze hun rijbewijs voor het veroorzaken van een gevaarlijke situatie, er zijn er vorige week nog gestorven in een gelijkaardige situatie in aalbeke met plots stilstaand verkeer

Geplaatst:

De 'grootouders' zeggen dat de 'doodrijder' met een Opel Agila reed.

Ze hebben de dader daardoor wel direct gevonden. Of zouden er 2 Opel Agila's rondrijden?
Geplaatst:

Daarnet een extreem geval van verkeersagressie gezien op de expresweg: wagen reed maar 100 kmh op de linkerrijstrook, waardoor een rijtje van zo'n 6 wagens ontstond. Ik haalde Bompa-style rechts in en zag dat iemand ietwat aan het bumperkleven was. Plots staat de eerste op de rem, in mijn achteruitkijkspiegel zag ik dat hij stilstond, uitstapte en de deur van de achterligger probeerde open te trekken :o

Geplaatst:

Zot, levensgevaarlijk ....

Geplaatst:

Hopelijk verliezen ze hun rijbewijs voor het veroorzaken van een gevaarlijke situatie, er zijn er vorige week nog gestorven in een gelijkaardige situatie in aalbeke met plots stilstaand verkeer

Die files staan daar anders wel elke dag sinds de grenscontroles, zo plots zou ik dat zelf niet noemen..

Geplaatst:

Hoe lang plannen die Fransozen dat vol te houden eigenlijk? 

Geplaatst:

Dat vraag ik mij iedere dag af...

Rij er eigenlijk enkel nog tussen 21u en 6u 's morgens.

Vraag mij af aan wie we de rekening mogen sturen voor al het verlies dat daar geleden wordt.

Geplaatst:

Positieve kant van het verhaal, er zijn bijna geen car- en homejackings meer in de streek... Al het gespuis blijft toch in FR

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Positieve kant van het verhaal, er zijn bijna geen car- en homejackings meer in de streek... Al het gespuis blijft toch in FR

Politie op straat helpt. Wie had dat gedacht.

Geplaatst:

Werfcamionneurs die denken dak mijn bus kan plooien rond al hunnen bazaar in't midden van de baan die nota bene langs den andere kant niet afgezet was zodat deftig passeren mogelijk zou geweest zijn.

Geplaatst:

Ik hoorde vorige week nochtans dat er terug heel wat inbraken geweest zijn in de regio

Geplaatst:

Bende debielen, ik keer nooit meer naar huis rond 17 uur vanuit Sint-Niklaas. Als ik om 19 vertrek zijn er een pak minder mongolen en wordt er een stuk netter gereden. 

Daarnet bijna botsing omdat er een kerel niet tegen kon dat ik rechts aan het rijden terwijl hij en 5 andere links en in het midden reden.. 

Kwam ineens van helemaal links naar rechts voor mijn neus. Heb stevig mogen remmen om er niet op te zitten. 

Geplaatst:

Bende debielen, ik keer nooit meer naar huis rond 17 uur vanuit Sint-Niklaas. Als ik om 19 vertrek zijn er een pak minder mongolen en wordt er een stuk netter gereden.

Daarnet bijna botsing omdat er een kerel niet tegen kon dat ik rechts aan het rijden terwijl hij en 5 andere links en in het midden reden..

Kwam ineens van helemaal links naar rechts voor mijn neus. Heb stevig mogen remmen om er niet op te zitten.

Het stuk na de Kennedytunnel richting Gent is heel vaak ook zo'n ongelofelijk getaffel...

Geplaatst:

Aha voila!!!!!
Geplaatst:

Het stuk na de Kennedytunnel richting Gent is heel vaak ook zo'n ongelofelijk getaffel...

Inderdaad, iedereen blijft daar 100 rijden en liefst in 't midden of links. Is 't nu omwille van de eco-scheermachienmotortjes of omwille van afwezig te zijn in het gebeuren, ik weet het nog steeds niet. Alleen, 'k moet altijd inhouden. Mét ecodink.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid