Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
De oprit van de A201 richting Zaventem, komende van de buitenring is ook altijd leuk, vooral als je van de tweede rijstrook gebruik maakt om zo'n rijtje sukkelaars voorbij te gaan aan 120 in de bocht. Dan moet je ze zien kijken :lol:

De aansluiting van de binnenring naar de E40 richting Leuven is anders ook altijd hetzelfde.

Niemand onthoudt dat er 2 rijvakken naar Leuven gaan, wat soms zeer leuke taferelen oplevert.

Geplaatst:

tegenliggers die ogenschijnlijk héél vlot afkomen terwijl ik sta te wachten om links in te draaien en tegen dat ze ter hoogte van uw auto zijn rijden ze precies nog maar 30 per uur!!!

GET ON WITH IT!!!! aaargh :evil:

Geplaatst:

Gisteren heb ik het nog eens aan de stok gehad met een Astra B rijder, altijd miserie met die gasten. Meneer reed met zijn pinkerke op, aan nog geen 50km/h naast de uitvoegstrook om van de Brusselse buitenring naar de A201 richting Zaventem af te slaan. Ik reed al op die uitvoegstrook, achter nog een paar andere auto's, allemaal aan een dikke 100km/h. Ineens wil die met zijn Astra zich tussen mij en mijn voorligger wurmen en hij verwacht van mij dus dat ik voor hem eventjes vol in de remmen zou gaan. Niet dus, en al zeker niet gezien er achter mij niemand meer reed en hij gerust achter mij kon invoegen. Ik ben dus gewoon doorgereden terwijl hij al over de stippellijn kwam om te "duwen". Natuurlijk kreeg ik een lichtconcert in mijn spiegels te zien. Dat hij de voorrangsplichtige was die bijna een ongeval had veroorzaakt scheen niet echt door te dringen.

Sommige mensen snappen dus echt niet dat wanneer je wil invoegen, je dan best je snelheid aanpast aan de rijstrook waarin je wil invoegen. Dat zijn zo van die mensen die nooit vanonder hun kerktoren uitkomen, en dan moeten ze eens naar de luchthaven en zijn ze 20km op voorhand al in hun broek aan het kakken :fp:

Geplaatst:
tegenliggers die ogenschijnlijk héél vlot afkomen terwijl ik sta te wachten om links in te draaien en tegen dat ze ter hoogte van uw auto zijn rijden ze precies nog maar 30 per uur!!!

GET ON WITH IT!!!! aaargh :evil:

plezanter is als ze net bij jou zijn, de pinker naar links bij hen ook opgaat en ze slaan dan voor hen rechts in. Kan je nog een heel stuk achter hun gaan rijden ook.

Geplaatst:
Astra B

Bestaat niet...

Kleine les,

Kadett A

Kadett B

Kadett C

Kadett D

Kadett E

Astra F

Astra G

Astra H

Astra J

Geplaatst:
Dat zijn zo van die mensen die nooit vanonder hun kerktoren uitkomen...
Ik krijg daar ook dikwijls het schijt van... Maar als jij dan vlot doorrijdt ben jij de agressieve zot die ze z'n rijbewijs moesten afpakken en in stukskes zouden moeten scheuren... :fp:
Geplaatst:
Bestaat niet...

Kleine les,

Kadett A

Kadett B

Kadett C

Kadett D

Kadett E

Astra F

Astra G

Astra H

Astra J

Ah juist ... Astra G zal 't dan geweest zijn :lol:

Geplaatst:
Bestaat niet...

Kleine les,

Kadett A

Kadett B

Kadett C

Kadett D

Kadett E

Astra F

Astra G

Astra H

Astra J

875172-people_who_care_super.jpg

Geplaatst:

Deze morgen, autosnelweg, door wegenwerken van 2 naar 1 rijstrook (rechtse).

Ik kom rustig aangereden links. 4 Pinkers eerst. Ik besluit om te ritsen en naar voor te rijden.

Op een bepaald moment, kerel met zo aannemers-auto met laadbak, rijdt continu tegen de middellijn en soms er iets over (naar rechts toe).

Niet links en niet rechts en hangt zo wat achter een camion rechts. Hij heeft dus perfect plaats om

naar rechts achter die camion in te voegen.

Ik wacht wat af.

Tot ik niet meer begrijp wat zijn bedoeling is.

Ik besluit om er toch links voorbij te gaan.

Op dat moment slaat hij de deur toe, ik passeer hem toch, dus er was plaats.

Plots gooit diene camion die voor die camionette reed, zich op de linker rijstrook,

voor mij ! Ik mijn remmen dicht. Die camion deed dat dus ofwel zonder enige reden,

ofwel om mij opzettelijk te sandwichen ???

Die camionette rijdt mij ondertussen voorbij, met grote lichten en komt weer voor mij rijden.

Ik begreep het even allemaal niet meer.

Hij gaat weer tegen de middellijn aanrijden. Achter die camion, die weer naar rechts is gegaan.

Op een bepaald komt er een moto aangereden, die moet uitwijken naar rechts en dan gaat die camionette

weer naar links om vervolgens terug naar de middellijn toe te rijden.

Kijk. Ik begrijp het niet meer. Ik wil ritsen, het was nog 300 meter. Maar mensen kunnen dat dus niet meer af.

Ze houden dan maar gewoon de boel op, door noch links, noch rechts te rijden. En mensen te gaan dwingen

om achter hen te blijven of al in te voegen.

En dan kunnen ze het niet af, dat ik hen voorbijrijd.

*Zucht*

Ritsen, in België kennen ze dat niet. Nee, frustratie, dat wel.

Gast caoimhin
Geplaatst:
Deze morgen, autosnelweg, door wegenwerken van 2 naar 1 rijstrook (rechtse).

Ik kom rustig aangereden links. 4 Pinkers eerst. Ik besluit om te ritsen en naar voor te rijden.

Op een bepaald moment, kerel met zo aannemers-auto met laadbak, rijdt continu tegen de middellijn en soms er iets over (naar rechts toe).

Niet links en niet rechts en hangt zo wat achter een camion rechts. Hij heeft dus perfect plaats om

naar rechts achter die camion in te voegen.

Ik wacht wat af.

Tot ik niet meer begrijp wat zijn bedoeling is.

Ik besluit om er toch links voorbij te gaan.

Op dat moment slaat hij de deur toe, ik passeer hem toch, dus er was plaats.

Plots gooit diene camion die voor die camionette reed, zich op de linker rijstrook,

voor mij ! Ik mijn remmen dicht. Die camion deed dat dus ofwel zonder enige reden,

ofwel om mij opzettelijk te sandwichen ???

Die camionette rijdt mij ondertussen voorbij, met grote lichten en komt weer voor mij rijden.

Ik begreep het even allemaal niet meer.

Hij gaat weer tegen de middellijn aanrijden. Achter die camion, die weer naar rechts is gegaan.

Op een bepaald komt er een moto aangereden, die moet uitwijken naar rechts en dan gaat die camionette

weer naar links om vervolgens terug naar de middellijn toe te rijden.

Kijk. Ik begrijp het niet meer. Ik wil ritsen, het was nog 300 meter. Maar mensen kunnen dat dus niet meer af.

Ze houden dan maar gewoon de boel op, door noch links, noch rechts te rijden. En mensen te gaan dwingen

om achter hen te blijven of al in te voegen.

En dan kunnen ze het niet af, dat ik hen voorbijrijd.

*Zucht*

Ritsen, in België kennen ze dat niet. Nee, frustratie, dat wel.

Toen ik nog met mijn Golf III reed ben ik eens zo onnozel geweest om de uitdaging met de vrachtwagen aan te gaan. Paar keer bijna tegen elkaar, en uiteindelijk toch voorbij geraakt. Om dan dankzij al dat getreuzel uiteindelijk gewoon voor de vrachtwagen moeten invoegen. Al die risico's. Nu laat ik die eikels doen, je kan bijna enkel verliezen.

Geplaatst:
E30

E36

E46

E90

F30

Je bent de E21 vergeten.

Mvg.

Geplaatst:

Hij doet het wel groter, dat moet je hem nageven.

Geplaatst:
Ja Naish? Ga je mijn posts kopiëren nu?

:lolz:

Geplaatst:
911

*Peut*

911

930

964

993

996

997

991

Geplaatst:
*Peut*

911

930

964

993

996

997

991

Peut! 930 hoort niet in dat rijtje, dat is enkel de Turbo versie van het G-model :)

Geplaatst:
Peut! 930 hoort niet in dat rijtje, dat is enkel de Turbo versie van het G-model :)
:noparty::no:
Geplaatst:

Gisteren een egoïst in een X5 dat er niet tegen kon dat ik hem op het eerste vak voorbijreed. 't Was donker, en hij reed op het derde.

Eens achter mij heeft die zeker 5 minuten met zijn grootlichten aangereden.

KALF! Ik heb een automatisch verduisterende spiegel en had er dus geen last van :D

Geplaatst:

Sommige mensen zijn echt achterlijk. Flashen met hun lichten, gebaren maken, etc...

Vroeger reageerde ik daar op, nu nog amper. Wat ik wel doe is hun laten passeren en ze dan een tijdje volgen. Telkens mee accelereren/vertragen, zo eens komen piepen in hunne spiegel. Ge voelt dat ze ongemakkelijk worden:D Tzal hun leren:D

Geplaatst:
Gisteren een egoïst in een X5 dat er niet tegen kon dat ik hem op het eerste vak voorbijreed. 't Was donker, en hij reed op het derde.

KALF! Ik heb een automatisch verduisterende spiegel en had er dus geen last van :D

Ik ook, zalige optie :D

Geplaatst:

Deze morgen idem (maar geen X5) op de R0 ter hoogte van Waterloo. En maar blijven bollen in da 2e vak want 10km verder reed een camion. Ik er dus voorbij rechts en heb ook recht gehad op 5 minuten grootlicht in mijn spiegels :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid