Gast wooter Geplaatst: 29 april 2012 Geplaatst: 29 april 2012 Ik wacht daarom maar 2 seconden en dan claxonneer ik Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 maandagavond komen we van de efteling terug, en op de E17 (of is het E19 ben steeds verkeerd) van antwerpen tot gent, kom ik een godverdomse idioot tegen. ik rij men gewone 140 150, komt er opeens een groene aftandse (je kent dat met die folie vol blaasjes op de ruiten) opel astra F voorbijgevlogen. 10m verder zet die zich op het middenvak voor mij, en zie je die zo snelheid minderen. ik haal die dus gewoon in wan tik blijf men constante snelheid rijden. 2min later weer vol speed me voorbij en hup weer voor mij en afzakken. tja je hebt zo van die nozems denk ik. en ik ga er gewoon weer voorbij. zonde ruit te dagen gewoon voldoende plaats overal. en wat denk je idd weer van dat. dat spelletje gaat zo een hele tijd door, tot ik eens goed gas geef om hem kwijt te zijn, ik bleef natuurlijk niet gassen want wil door zo'n lompe kloot ook men rijbewijs niet kwijt zijn. na 10min. idd daar is hij weer en weer voor mij. nu laat ik hem gewoon hangen en minder ik vaart tot 120 en mijnheer blijft ook minderen:roll: ik zet me achter een busje dat hij me niet ziet, en wat doet hij hij blijft minderen zodat dat busje hem ook moet inhalen. echt ik kreeg het op men stuipen van dat onnozel gastje. 10km verder moes tik eraf en om hem kwijt te zijn, eerst weer een dot gas, vanachter een andere wagen zodat hij me niet zag aanzetten. (hij kon toch niet volgen met zijn oud krel) mijnhee rkomt weer achter mij gevlogen en zet zich weer voor mij. dan heb ik ter hoogte van de afrit naar de R4 net op het laatste de afslag genomen zonder pinken, zodat hij zeker niet kon volgen. wat een beuzak was dat. ik kwam van nederland dus had al wat km gereden men kinderen lagen achterin te slapen en dan kom je zo'n puistenkop tegen. ik hield me serieus kalm wat zijn zo'n zakken die je opeens van de weg willen drukken of alles toeslaan voor u, maar soms denk je wel van man knal tegen de vangrail en ik kom nog al lachend tegen je benen pissen. een groene astra F nummerplaat 1-CSE dacht ik, had trouwens veel zin om eens naar de politie te bellen wegens verkeersagressie, maar ja dat doet ook niet veel uit waarschijnlijk Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Geplaatst: 3 mei 2012 maandagavond komen we van de efteling terug, en op de E17 (of is het E19 ben steeds verkeerd) van antwerpen tot gent, kom ik een godverdomse idioot tegen.ik rij men gewone 140 150, komt er opeens een groene aftandse (je kent dat met die folie vol blaasjes op de ruiten) opel astra F voorbijgevlogen. 10m verder zet die zich op het middenvak voor mij, en zie je die zo snelheid minderen. ik haal die dus gewoon in wan tik blijf men constante snelheid rijden. 2min later weer vol speed me voorbij en hup weer voor mij en afzakken. tja je hebt zo van die nozems denk ik. en ik ga er gewoon weer voorbij. zonde ruit te dagen gewoon voldoende plaats overal. en wat denk je idd weer van dat. dat spelletje gaat zo een hele tijd door, tot ik eens goed gas geef om hem kwijt te zijn, ik bleef natuurlijk niet gassen want wil door zo'n lompe kloot ook men rijbewijs niet kwijt zijn. na 10min. idd daar is hij weer en weer voor mij. nu laat ik hem gewoon hangen en minder ik vaart tot 120 en mijnheer blijft ook minderen:roll: ik zet me achter een busje dat hij me niet ziet, en wat doet hij hij blijft minderen zodat dat busje hem ook moet inhalen. echt ik kreeg het op men stuipen van dat onnozel gastje. 10km verder moes tik eraf en om hem kwijt te zijn, eerst weer een dot gas, vanachter een andere wagen zodat hij me niet zag aanzetten. (hij kon toch niet volgen met zijn oud krel) mijnhee rkomt weer achter mij gevlogen en zet zich weer voor mij. dan heb ik ter hoogte van de afrit naar de R4 net op het laatste de afslag genomen zonder pinken, zodat hij zeker niet kon volgen. wat een beuzak was dat. ik kwam van nederland dus had al wat km gereden men kinderen lagen achterin te slapen en dan kom je zo'n puistenkop tegen. ik hield me serieus kalm wat zijn zo'n zakken die je opeens van de weg willen drukken of alles toeslaan voor u, maar soms denk je wel van man knal tegen de vangrail en ik kom nog al lachend tegen je benen pissen. een groene astra F nummerplaat 1-CSE dacht ik, had trouwens veel zin om eens naar de politie te bellen wegens verkeersagressie, maar ja dat doet ook niet veel uit waarschijnlijk 't Is niet eens zeker dat hij het expres deed. Sommige mensen rijden gewoon zo en hebben onbewust de neiging om in te halen als er een auto voor hen rijdt. Ik had het laatst ook aan de hand, ik was 's nachts lekker rustig naar huis aan het rijden aan 120 op de cc, er was geen kat op de baan tot ik één enkele onnozelaar tegen kwam die constant van snelheid zat te wisselen. Toen ik hem tegenkwam reed hij trager dan 120, dus ik haal hem op mijn gemak in en ga terug rechts rijden. Even later komt hij me weer voorbij om zich daarna te laten uitzakken zodat ik hem weer voorbij moet. Dat spelletje heeft zich nog een paar keer herhaald, en toen was ik het zo beu dat ik gewoon mijn cc 5 km/h lager gezet heb, en toen reed hij van me weg. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 dit was expres ben ik 100% zeker van. traag blijven rijden tot je er voorbij gaat en dan opeens weer afkomen en hop er weer voor blijven hangen. de chauffeur was een 20tiger met een marceleke aan, en was ofwel zat ofwel zo stoned als kweet niet wat ofwel gewoon een mongool Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 dit was expres ben ik 100% zeker van. traag blijven rijden tot je er voorbij gaat en dan opeens weer afkomen en hop er weer voor blijven hangen. de chauffeur was een 20tiger met een marceleke aan, en was ofwel zat ofwel zo stoned als kweet niet wat ofwel gewoon een mongool combinatie van beide denk ik : welk weldenkend mens koopt anders een astra F? Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Mensen die 4 uur nodig hebben om van rijvak te wisselen en op het einde nog een half uur met de linkerwielen over de streep blijven bollen...... aarrgggg Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 maandagavond komen we van de efteling terug, en op de E17 (of is het E19 ben steeds verkeerd) van antwerpen tot gent, kom ik een godverdomse idioot tegen.ik rij men gewone 140 150, komt er opeens een groene aftandse (je kent dat met die folie vol blaasjes op de ruiten) opel astra F voorbijgevlogen. 10m verder zet die zich op het middenvak voor mij, en zie je die zo snelheid minderen. ik haal die dus gewoon in wan tik blijf men constante snelheid rijden. 2min later weer vol speed me voorbij en hup weer voor mij en afzakken. tja je hebt zo van die nozems denk ik. en ik ga er gewoon weer voorbij. zonde ruit te dagen gewoon voldoende plaats overal. en wat denk je idd weer van dat. dat spelletje gaat zo een hele tijd door, tot ik eens goed gas geef om hem kwijt te zijn, ik bleef natuurlijk niet gassen want wil door zo'n lompe kloot ook men rijbewijs niet kwijt zijn. na 10min. idd daar is hij weer en weer voor mij. nu laat ik hem gewoon hangen en minder ik vaart tot 120 en mijnheer blijft ook minderen:roll: ik zet me achter een busje dat hij me niet ziet, en wat doet hij hij blijft minderen zodat dat busje hem ook moet inhalen. echt ik kreeg het op men stuipen van dat onnozel gastje. 10km verder moes tik eraf en om hem kwijt te zijn, eerst weer een dot gas, vanachter een andere wagen zodat hij me niet zag aanzetten. (hij kon toch niet volgen met zijn oud krel) mijnhee rkomt weer achter mij gevlogen en zet zich weer voor mij. dan heb ik ter hoogte van de afrit naar de R4 net op het laatste de afslag genomen zonder pinken, zodat hij zeker niet kon volgen. wat een beuzak was dat. ik kwam van nederland dus had al wat km gereden men kinderen lagen achterin te slapen en dan kom je zo'n puistenkop tegen. ik hield me serieus kalm wat zijn zo'n zakken die je opeens van de weg willen drukken of alles toeslaan voor u, maar soms denk je wel van man knal tegen de vangrail en ik kom nog al lachend tegen je benen pissen. een groene astra F nummerplaat 1-CSE dacht ik, had trouwens veel zin om eens naar de politie te bellen wegens verkeersagressie, maar ja dat doet ook niet veel uit waarschijnlijk Om gek van te woorden. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 combinatie van beide denk ik : welk weldenkend mens koopt anders een astra F? Ik, zelfs in cabriovorm! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Ik, zelfs in cabriovorm! Gaarne alle gebruikte adjectieven in de vraag in 8 nemen. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Geplaatst: 3 mei 2012 Mensen die 4 uur nodig hebben om van rijvak te wisselen en op het einde nog een half uur met de linkerwielen over de streep blijven bollen...... aarrgggg Ook hatelijk: mensen die op een tweevaksbaan 1) te traag rijden en 2) met de linkerwielen tot tegen de middenstreep rijden zodat je als achterligger niet eens kan proberen in te halen omdat je geen steek ziet. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Mensen die 4 uur nodig hebben om van rijvak te wisselen en op het einde nog een half uur met de linkerwielen over de streep blijven bollen...... aarrgggg Ik doe dat ook... Als er ene komt afgevlogen en op een halve meter in m'n gat komt hangen terwijl ik zelf aan het inhalen ben en niet sneller kan dan mijn voorligger... Dan wacht ik tot die voorligger uit de weg gaat, die steek ik dan voorbij om dan op het dooie gemakje naar rechts te gaan, waardoor die frusto bijna m'n linkerachterkant meeneemt... En z'n stuur maar opvreten dan... Denk wel, ik rijd zelf minstens 160 hééé... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Ik doe dat ook... Als er ene komt afgevlogen en op een halve meter in m'n gat komt hangen terwijl ik zelf aan het inhalen ben en niet sneller kan dan mijn voorligger... Dan wacht ik tot die voorligger uit de weg gaat, die steek ik dan voorbij om dan op het dooie gemakje naar rechts te gaan, waardoor die frusto bijna m'n linkerachterkant meeneemt... En z'n stuur maar opvreten dan... Denk wel, ik rijd zelf minstens 160 hééé... busjes hé ... :x Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 busjes hé ... :x Hard rijden is niet moeilijk... Begrijpend hard rijden wel... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Hard rijden is niet moeilijk... Begrijpend hard rijden wel... huh, ik versta nie... Er zijn er inderdaad veel die snel rechtdoor kunnen rijden maar owee als ze opeens een auto zien of als de bocht eraan komt Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 huh, ik versta nie... Er zijn er inderdaad veel die snel rechtdoor kunnen rijden maar owee als ze opeens een auto zien of als de bocht eraan komt Schitterend inderdaad. Tijdje geleden nog zo'n eikel die zat te bumperkleven op de Antwerpse ring terwijl ik tegen 133 op CC wat vrachtwagens inhaalde. Tot we aan de verkeerswisselaar voor de A12 richting Nederland te nemen kwamen, plots reed hij een heel stukje verder achter me Quote
GTX 4.954 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Ik doe dat ook... Als er ene komt afgevlogen en op een halve meter in m'n gat komt hangen terwijl ik zelf aan het inhalen ben en niet sneller kan dan mijn voorligger... Dan wacht ik tot die voorligger uit de weg gaat, die steek ik dan voorbij om dan op het dooie gemakje naar rechts te gaan, waardoor die frusto bijna m'n linkerachterkant meeneemt... En z'n stuur maar opvreten dan... Denk wel, ik rijd zelf minstens 160 hééé... Ik heb zoiets regelmatig voor. De ene vrachtwagen haalt de andere in. Gevolg, de mensen die tegen 100 rijden komen voor mij rijden. Ik zit die niet op te jagen, dat haalt toch niks uit als dat een treintje is van 5 auto's voor je. Maar dan hebde van die pippo's die toch beginnen te bumperkleven en ik kan niet sneller door de voorliggers. Dan tik ik enkele keren tegen de rem. Blijven ze kleven dan los ik mijne gas als ik van rijstrook verander. Al es ene gehad die er bijna inzat, hij was direct gekalmeerd. Quote
tato 1.906 Geplaatst: 3 mei 2012 Geplaatst: 3 mei 2012 Deze morgen blijkbaar veel chance gehad. Vrachtwagen die een tiental auto's voor mij rijdt heeft pech en blijft op de rijstrook staan wegens geen andere mogelijkheid. Kleine opstopping omdat het op een van de twee belangrijkste banen van Noord-Limburg is. Net wanneer ik de camion wil passeren wanneer ik terug zicht heb op het tegemoet komend verkeer (reed achter een kleine camion), zie ik nog net in mijn linkerspiegel een rode Corsa B opduiken. Die moet minstens 2 à 3 auto's hebben voorbijgestoken want hij reed niet achter mij. En het was nu niet alsof iedereen vijf keer moest nadenken of hij die vrachtwagen met pech al dan niet zou voorbijsteken. Een klasgenoot passeert 5' later langs Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Aan de mevrouw in de Fabia deze ochtend: "Neen, een treintje wagens die een rotonde oprijdt heeft GEEN voorrang op verkeer dat al op de rotonde zit." Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Mensen die 4 uur nodig hebben om van rijvak te wisselen en op het einde nog een half uur met de linkerwielen over de streep blijven bollen...... aarrgggg Indeed, en als je dan voorbijkomt nog met de lichten trekken of een handgebaar maken ... Idd, ik haat het ! En ik heb het idee dat er velen zijn die dit bewust doen om je wat te treiteren ! Ze staan dan constant in hun spiegel je aan te kijken. Als ik zo eentje zie ga ik er net wat dicht langs en zorg ik dat ik net op hun hoogte opschakel met de DSG / GTI, dan komt er namelijk zo een plof uit de uitlaat. Ze verschieten zich meestel rot en zitten meteen helemaal op hun rijstrook Quote
Phil 12.492 Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Idd, ik haat het ! En ik heb het idee dat er velen zijn die dit bewust doen om je wat te treiteren ! Ze staan dan constant in hun spiegel je aan te kijken. Als ik zo eentje zie ga ik er net wat dicht langs en zorg ik dat ik net op hun hoogte opschakel met de DSG / GTI, dan komt er namelijk zo een plof uit de uitlaat. Ze verschieten zich meestel rot en zitten meteen helemaal op hun rijstrook Idd, meestal ben ik er al voorbij als ze nog maar 3/4 over de streep zijn gereden. Wel zonder knal. Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 Ik begin me steeds meer en meer dood te ergeren aan die tractoren die gebruikt worden in de transportsector. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 Idd, ik haat het ! En ik heb het idee dat er velen zijn die dit bewust doen om je wat te treiteren ! Ze staan dan constant in hun spiegel je aan te kijken. Als ik zo eentje zie ga ik er net wat dicht langs en zorg ik dat ik net op hun hoogte opschakel met de DSG / GTI, dan komt er namelijk zo een plof uit de uitlaat. Ze verschieten zich meestel rot en zitten meteen helemaal op hun rijstrook Herkenbaarheid, CSL kan nogal schreeuwen als je verzet lager schakelt en dan ineens vol gas geeft. Maar aantrekken doe ik niet meer, hop de pees erop en weg zijn we. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Ik begin me steeds meer en meer dood te ergeren aan die tractoren die gebruikt worden in de transportsector. binnenkort zijn we daar vanaf, alleen nog boeren die daar mee mogen rijden zonder taks Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Waar komen jullie die dingen dan tegen? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.