Ken 3.441 Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Héhé, dat filefilteren is er soms over vind ik persoonlijk. Soit, dat kalf geeft de middelvinger omdat ze zelf enorm geschrokken is. Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Die kleine draait zijn raam dicht zo van: 'Zo vroeg 's morgens zonen brulaap naast mij' :rofl: Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Ik haal nog eens links in... die camera gaat nog geld opbrengen Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 ze was wel rap om haar vinger buiten te steken? als ik per ongeluk zou opschuiven en ik hoor een claxon heb ik niet de reactie om nog eens direct men hand buiten te zwieren. nuja wouter heeft zelfs nog tijd om een linedance uit te voeren aan zijn benenspel te zien. dus 't zal aan mijn reactievermogen liggen. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Ik haal nog eens links in... Ze pest u ... ik zou een facebook groep oprichten en haar nummerplaat online zwieren !!! Quote
toere 16.927 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Wel een grappig filmpje he , ik heb hier de slappe lach:lol: Quote
Gast wooter Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Ik vond het ook hilarisch hoor Dat cameraatje is altijd entertainment Quote
toere 16.927 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Eigenlijk zou ik mijn Go Pro camera toch moeten gebruiken bij mijn dagelijks verkeer ... ik kom ook regelmatig stomme stoten tegen van mede weggebruikers wel maak ik me dan niet boos maar kijk eens zo van :? allez had je mij niet zien komen? :grin: Quote
walter 4.428 Geplaatst: 29 juni 2012 Geplaatst: 29 juni 2012 Net een braaf huisvadertje met zijn familiebusje eens duidelijk gemaakt dat ook hij voorrang van rechts moet verlenen. Ik zie dat kalf afkomen, rij een stukje de rijweg op zodat hij ziet dat er iemand uit de straat komt. Komt hij tot vlak bij mijn auto gereden al nee schuddend met zijn hoofd. Ik rij door en stop zodat hij niet meer verder kan en doe mijn raam open, hij doet dat ook en hij vraagt zich af wat ik van plan was. 'Hela, meneerke voorrangsregels tellen niet voor u zeker'. Daar stond hij dan met zijn mond vol tanden en deed het raam terug dicht van zijn Toyota Picnic. Quote
Kartfreak 1.882 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Ik heb me vanmorgen geërgerd aan een motorrijder... Ik rij rechts op de snelweg (E314 - 2 vaks) achter een iets tragere voorligger. Ik schat dat hij 110 km/u reed. Mijn CC staat steevast op 122. Ik zet mijn cc af en moet niet op de rem om 2 wagens door te laten die een stuk sneller rijden. Een heel stuk daarachter nadert een motorrijder. Ik schat dat hij nog 300m achter mij reed. Van zodra de laatste wagen mij voorbij is, zet ik mijn pinker op en ga links om de tragere voorganger in te halen. Meneer de motard vindt het blijkbaar nodig om mij al van ver op een lichtconcert te trakteren. En wacht niet tot ik terug kan in voegen op het rechtervak. Als hij mij voorbijkomt doet hij nog wat tekens. Triestig en ik heb 'm lik op stuk gegeven met een lichtconcert van mijnentwege! Anticiperen is een kunst, ik ben er zeker van dat hij niet op de rem moest... Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Toyota Picnic. Daar rijden toch enkel negers mee? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Ik heb me vanmorgen geërgerd aan een motorrijder... Ik rij rechts op de snelweg (E314 - 2 vaks) achter een iets tragere voorligger. Ik schat dat hij 110 km/u reed. Mijn CC staat steevast op 122. Ik zet mijn cc af en moet niet op de rem om 2 wagens door te laten die een stuk sneller rijden. Een heel stuk daarachter nadert een motorrijder. Ik schat dat hij nog 300m achter mij reed. Van zodra de laatste wagen mij voorbij is, zet ik mijn pinker op en ga links om de tragere voorganger in te halen. Meneer de motard vindt het blijkbaar nodig om mij al van ver op een lichtconcert te trakteren. En wacht niet tot ik terug kan in voegen op het rechtervak. Als hij mij voorbijkomt doet hij nog wat tekens. Triestig en ik heb 'm lik op stuk gegeven met een lichtconcert van mijnentwege! Anticiperen is een kunst, ik ben er zeker van dat hij niet op de rem moest... alé, en geen ruitensproeier gebruikt? Is maar flauw hoor Quote
Gast wooter Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Anticiperen is een kunst, ik ben er zeker van dat hij niet op de rem moest... True, de meeste tweecilinders hebben een strafferen motorrem dan een auto, maar het is toch vervelend om van het gas te moeten, wachten tot de tragere auto op snelheid is geraakt, wachten tot ie beslist dat ie toch wel naar rechts kan, en dan terug accelereren. Overigens is 300 meter de afstand tussen de afrit van parking Rotselaar en de oprit. De meeste mensen zien nog niet eens zo ver in hun achteruitkijkspiegel, en als die mens geen 180 reed en jij vlot optrok, is er geen mogelijkheid dat ie je nog tijdens je inhaalmanoever is gaan inhalen. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Daar rijden toch enkel negers mee? En porker! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Geen flikken topic in de CC?? Deze morgen dus op de E40, vlotte snelheid. Zie ik rechts opeens de 597-BZI rijden dus wat remmen maar ging nog te snel. Ze kwam meteen achter me aanrijden dus laten uitbollen. Ze hadden waarschijnlijk snel door dat ik ze gezien had dus dan gingen ze maar traag rijden omdat er één kwam bumperkleven bij hun. Ik terug gas gegeven en heb ze niet meer gezien. Dan ook nog de flitskast tegengekomen thv Zwijnaarde, deze die ze gingen gebruiken voor de wegenwerken hé maar die je nooit ziet staan bij werken. Dank u Coyote!! Quote
Kartfreak 1.882 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 alé, en geen ruitensproeier gebruikt? Is maar flauw hoor True, de meeste tweecilinders hebben een strafferen motorrem dan een auto, maar het is toch vervelend om van het gas te moeten, wachten tot de tragere auto op snelheid is geraakt, wachten tot ie beslist dat ie toch wel naar rechts kan, en dan terug accelereren.Overigens is 300 meter de afstand tussen de afrit van parking Rotselaar en de oprit. De meeste mensen zien nog niet eens zo ver in hun achteruitkijkspiegel, en als die mens geen 180 reed en jij vlot optrok, is er geen mogelijkheid dat ie je nog tijdens je inhaalmanoever is gaan inhalen. Klopt, ik ga ook niet graag van het gas. Zijn snelheid kon ik onmogelijk inschatten op die afstand. Ik kijk trouwens meer in mijn achteruitkijkspiegel dan zijspiegels. Afstanden zijn veel beter in te schatten omdat je een beter overzicht hebt over de hele weg (toch als je een deftige achterruit hebt) Ik rij graag en veel op CC, maar in de praktijk merk ik dat 95% van de wagens het of niet heeft of niet gebruikt... Soms vind ik dat ergerlijk als een wagen je voor de 5e keer op een traject inhaalt en dan weer van het gas gaat. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Geen flikken topic in de CC??Deze morgen dus op de E40, vlotte snelheid. Zie ik rechts opeens de 597-BZI rijden dus wat remmen maar ging nog te snel. Ze kwam meteen achter me aanrijden dus laten uitbollen. Ze hadden waarschijnlijk snel door dat ik ze gezien had dus dan gingen ze maar traag rijden omdat er één kwam bumperkleven bij hun. Ik terug gas gegeven en heb ze niet meer gezien. Dan ook nog de flitskast tegengekomen thv Zwijnaarde, deze die ze gingen gebruiken voor de wegenwerken hé maar die je nooit ziet staan bij werken. Dank u Coyote!! Vanmorgen op de Brusselse ring een zwaanin een vrachtwagen aan de kant zien zetten. Neem ik de afrit naar de R4, staat daar de 1-BQE-400 een andere vrachtwagen te controleren. Ze hebben geld nodig, denk ik. Best wat oppassen de komende dagen/weken. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 viel me ook op maandag dat er verschillende wagens aan de kant stonden met een zwaantje bij. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 viel me ook op maandag dat er verschillende wagens aan de kant stonden met een zwaantje bij. Dinsdag ook gezien. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 't viel toch op hé. anders zie je af en toe wel eens ééntje rijden. nu zag je er elke 10minuten ééntje verdoken staan aan een kruispunt, ofwel stond er eentje te schrijven bij een chauffeur Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 7 juli 2012 Geplaatst: 7 juli 2012 Die BMW's controleren ook op gewestwegen en in de bebouwde kom? Laatst reed er een op z'n dooie gemak door Veldegem en het was me toch even verschieten. Quote
Phil 12.492 Geplaatst: 7 juli 2012 Geplaatst: 7 juli 2012 Die BMW's controleren ook op gewestwegen en in de bebouwde kom? Laatst reed er een op z'n dooie gemak door Veldegem en het was me toch even verschieten. Die mensen moeten ook naar huis rijden zeker? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.