Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Die mensen moeten ook naar huis rijden zeker?

Uiteraard. Ik weet de staanplaatsen van de BMW's per politiezone ook niet zijn dus het kan. Het blijft schrikken hoor!

Geplaatst:

Gisteren voor de eerste keer een statief zien flitsen vanaf een brug in België.

Dank aan de Duitse Benz uit Neuss die 'm wel had gezien.

Geplaatst:

Doen ze de laatste tijd vaker, best klote want 9/10 zie je ze niet staan

Geplaatst:

Waar was het?

Geplaatst:

Heb ze dat ook al weten doen op de E40 richting kust.

Geplaatst:

Vervelend! Je kan ze amper zien staan op een brug en ik heb het al moeilijk genoeg om die inhammen in de gaten te houden. :(

Geplaatst:
Ecoduct Minderhout

Verdomme.. beginnen ze aan ons kanten nu ook al met dieje brol.. Ik wist nog niet dat minderhout een ecoduct had :lol:

Geplaatst:
Ecoduct Minderhout

Naar horen zeggen doen ze dat bij Zolder op de E314 ook geregeld, nog nooit weten te spotten ...

Geplaatst:
Ecoduct Minderhout

Kan daar toch niet? Die houten wand is redelijk hoog. Of staan ze op de brug erachter?

Toch niet vandaag rond de middag :$

Geplaatst:
Kan daar toch niet? Die houten wand is redelijk hoog. Of staan ze op de brug erachter?

Toch niet vandaag rond de middag :$

Je hebt daar 2 bruggen als ik me niet vergis? op 1 vd 2 dus.

Geplaatst:
Naar horen zeggen doen ze dat bij Zolder op de E314 ook geregeld, nog nooit weten te spotten ...

Daar toch ook al is gezien, en op de E313.

In Antwerpen op de ring doen ze het ook regelmatig, mooi lichtconcert krijg je dan. (was rond 23u in de winter)

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik had veel zin om een uurtje geleden de politie te bellen. we rijden op de E40 ter hoogte van ternat richting gent, en zien een vw busje met aanhangwagen opeens van het eerste vak naar de pechstrook slingeren en terug. voor ons reed een mercedes busje en die gaat ernaast hangen en steken hun handen uit het raam (ik vermoed dat ze elkaar kennen want ze pinkten met hun 4pinkers en reden verder. als wij dat vw busje inhalen zien we ze lustig zitten drinken en nog meer zwalpen. ik haal dat mercedes busje in omdat het precies het vw busje opwachtte en dan begint die opeens te gassen en te zwalpen in men spiegels zag ik steeds dat busje achter elke wagen plakken en serieus kort afsnijden (precies of hij wist niet dat er nog een karretje aanhing) busje reed ook een goede 150 à160 op het derde vak aangezien ik die snelheid ook had om ervoor te blijven. want ik zag zo elk ogenblik een ongeval gebeuren en dan hang ik er liever niet naast of net achter. :?

op de koop toe begint het serieus te regenen en dat busje blijft dus cht op het derde vak plakken en zwalpen achter en voor elke wagen. levensgevaarlijk, ik was content dat ik wat verder de afrit kon nemen

Geplaatst:

Gisteren ging er een negerin de autostrade eens even oprijden vanuit stilstand. Pinker op en afkappen maar:inlove:

Geplaatst:
ik had veel zin om een uurtje geleden de politie te bellen. we rijden op de E40 ter hoogte van ternat richting gent, en zien een vw busje met aanhangwagen opeens van het eerste vak naar de pechstrook slingeren en terug. voor ons reed een mercedes busje en die gaat ernaast hangen en steken hun handen uit het raam (ik vermoed dat ze elkaar kennen want ze pinkten met hun 4pinkers en reden verder. als wij dat vw busje inhalen zien we ze lustig zitten drinken en nog meer zwalpen. ik haal dat mercedes busje in omdat het precies het vw busje opwachtte en dan begint die opeens te gassen en te zwalpen in men spiegels zag ik steeds dat busje achter elke wagen plakken en serieus kort afsnijden (precies of hij wist niet dat er nog een karretje aanhing) busje reed ook een goede 150 à160 op het derde vak aangezien ik die snelheid ook had om ervoor te blijven. want ik zag zo elk ogenblik een ongeval gebeuren en dan hang ik er liever niet naast of net achter. :?

op de koop toe begint het serieus te regenen en dat busje blijft dus cht op het derde vak plakken en zwalpen achter en voor elke wagen. levensgevaarlijk, ik was content dat ik wat verder de afrit kon nemen

Die was onderweg naar de busjesmeeting :D

Geplaatst:
Gisteren ging er een negerin de autostrade eens even oprijden vanuit stilstand. Pinker op en afkappen maar:inlove:

Wat is er erger dan een neger achter het stuur?

Juist...

Geen racisme bedoeling, ze kunnen gewoon echt niet met een auto/fiets, wat dan ook rijden.

Geplaatst:

het merendeel van de belgen ook niet

Geplaatst:

Als je een klim doet van tot 12pct met de auto, nog moeten remmen voor scherpe bochten :fp:

Geplaatst:

Juist...

Een vrouw?

:D

Geplaatst:

Een neger op uw vrouw? :D

Geplaatst:
Een neger op uw vrouw? :D

Z'n vrouw vindt van niet.

Geplaatst:
Als je een klim doet van tot 12pct met de auto, nog moeten remmen voor scherpe bochten :fp:

Tja, zelf al gedaan.

Mijn 2 jarig dochtertje is namelijk snel wagenziek, ik kruip dus op en af de berg.

Deze keer 3x op 12d de rental kunnen poetsen....

Geplaatst:
Tja, zelf al gedaan.

Mijn 2 jarig dochtertje is namelijk snel wagenziek, ik kruip dus op en af de berg.

Deze keer 3x op 12d de rental kunnen poetsen....

Kan je ze niet gewoon in een plastic zak vervoeren?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid