Bompa 17.784 Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Tja, zelf al gedaan.Mijn 2 jarig dochtertje is namelijk snel wagenziek, ik kruip dus op en af de berg. Deze keer 3x op 12d de rental kunnen poetsen.... Bij ons durven de honden daar last van hebben, maareuh .... als je ziet dat een bocht komt, los je gewoon TIJDIG je gas, je remt vanzelf door de bergop en 't is veel aangenamer voor de passagiers. Dus ook beterteen wagenziek. Quote
tradie 10 Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Bij ons durven de honden daar last van hebben, maareuh .... als je ziet dat een bocht komt, los je gewoon TIJDIG je gas, je remt vanzelf door de bergop en 't is veel aangenamer voor de passagiers. Dus ook beterteen wagenziek. Jaja, ik wou maar duiden dat het soms traag gaat. Als ze slaapt ben ik wel rapper boven of beneden. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Peugeots met twee nullen, jakkes. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Vanmorgen op een tweevaksbaan die verderop versmalt naar 1 vak ...Ik rij achter een Peugeot 4007 die 30 kruipt ipv de toegelaten 70. Wil er nog voor de versmalling voorbij (hetgeen ruim lukt want er zat nog eentje achter mij die t zelfde van plan was) ... Maar net voor die versmalling zet hij zijn pinker op naar links en vertraagt nog meer. Aangezien er een links een straat was, veronderstelde ik dat hij daar in wilde afslaan. Ik ga dus terug naar t rechtervak ... Peugeot blijft links maar ik blijf schuin achter hem hangen omdat ik t niet vertrouwde. Plots, uit het niets, coupeert hij immens kort naar rechts, met zn pinker naar links nog steeds op, remt hard (bon, hij reed nog geen 20 dus veel vertragen kon niet meer) en begint met gebalde vuist kwaad naar mij te zwaaien. Wtf! Beetje verder is er een vreemde verkeerssituatie waar je kunt kiezen om links-rechts te nemen of rechts-links. De pug doet t tweede, ik t eerste en hoop om hem voor te zijn op het punt waar die twee stukken terug samen komen. Ik had voorrang op hem, maar hij haast zich ook om mij terug voor te zijn ... Ziet dat t niet gaat lukken ... En mist op een haar na mijn koffer :s daarna is hij nog vijf minuten achter mij blijven rijden met zijn phares aan .. Geen FLAUW idee wat die mens bezielde T was een champagnekleurige 4007 met sticker van radio 2 en een vijftekennummerplaat. Rijp voor t bejaardentehuis denk ik. Beter anticiperen zodat je er sneller voorbij kan Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Kan je ze niet gewoon in een plastic zak vervoeren? :rofl: :rofl: :rofl: Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Beter anticiperen zodat je er sneller voorbij kan Idd. Met een snelle auto als een 118i kom je dat allemaal niet tegen. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Vanmorgen op een tweevaksbaan die verderop versmalt naar 1 vak ...Ik rij achter een Peugeot 4007 die 30 kruipt ipv de toegelaten 70. Wil er nog voor de versmalling voorbij (hetgeen ruim lukt want er zat nog eentje achter mij die t zelfde van plan was) ... Maar net voor die versmalling zet hij zijn pinker op naar links en vertraagt nog meer. Aangezien er een links een straat was, veronderstelde ik dat hij daar in wilde afslaan. Ik ga dus terug naar t rechtervak ... Peugeot blijft links maar ik blijf schuin achter hem hangen omdat ik t niet vertrouwde. Plots, uit het niets, coupeert hij immens kort naar rechts, met zn pinker naar links nog steeds op, remt hard (bon, hij reed nog geen 20 dus veel vertragen kon niet meer) en begint met gebalde vuist kwaad naar mij te zwaaien. Wtf! Beetje verder is er een vreemde verkeerssituatie waar je kunt kiezen om links-rechts te nemen of rechts-links. De pug doet t tweede, ik t eerste en hoop om hem voor te zijn op het punt waar die twee stukken terug samen komen. Ik had voorrang op hem, maar hij haast zich ook om mij terug voor te zijn ... Ziet dat t niet gaat lukken ... En mist op een haar na mijn koffer :s daarna is hij nog vijf minuten achter mij blijven rijden met zijn phares aan .. Geen FLAUW idee wat die mens bezielde T was een champagnekleurige 4007 met sticker van radio 2 en een vijftekennummerplaat. Rijp voor t bejaardentehuis denk ik. ik neem dus aan dat je in het stuk waarin je hoopt hem voor te zijn sneller rijdt dan 30kmh aangezien die mens duidelijk niet sneller durft te rijden Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Die gast was bang van ABS waarschijnlijk. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Indiers kunnen ook niet rijden. In Toronto is er zo een massa. En gasten met pickups kunnen ook niet rijden. Dubbele punten als het indiers in pickups zijn. Mijn schoonfamilie noemt me trots traffic-ninja omdat ik aan net ietsje boven de vMax toch vlot voorruit raak, maar dat meer omdat ik zit te slingeren doorheen het verkeer dat geen constante snelheid kan aanhouden en alle rijstroken inneemt. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Zit hier nu in spanje. Die kunnen hier ook voor geen meter rijden ! Onvoorstelbaar ! Tis alsof ze allemaal een zee van tijd hebben en liggen te slapen in hun wagen. Wegen waar je 100 of 90 mag rijden ze gewoon chill 60. Dan eens 80 en dan eens 50 ... WTF ! En je mag je er zeker niet druk in maken of ze maken het nog erger. Er is hier een autostrade die nogal draait en op en neer gaat. Ik ben het beu van steeds hard moeten remmen eens het omhoog gaat teen die gasten met hun wrakken niet op de hellingen geraken of bang zijn om een bocht te nemen. Ik zet gewoon mijn cruise control op en ga ze langs alle mogelijke kanten voorbij ! Als het dan weer naar beneden gaat komen ze natuurlijk weer af wild pharend ! Fuckers kunnen ook niet parkeren. Mijn zus die hier 2 jaar gewoond heeft me laten weten dat ze je hier op de rijschool leren dat je bij het parkeren de bumpers moet gebruiken. IEDEREEN , maar dan ook IEDEREEN rijdt hier dus rond met bumpers waar de verf vanaf is zowel vooraan als achteraan. Ik had onlangs te laat mijn gsm uitgehaald om te filmen maar die rijden dus gewoon vol op jouw wagen ! Bovendien smijten ze gewoon doodleuk hun deuren open tegen die van jou als of dat normaal is. Ik zet mij dus steeds op uithoeken van parking zo veilig mogelijk. Onlangs is er dus gewoon een de stoep op gereden om zich er nog tussen te persen en ik had prijs. Een stukje verf weg en een deukje in mijn deur ! Mijn ouders hun wagen zelf al een volwaardige deuk en diepe kras ! Ik parkeer me nu steeds volledig afzonderlijk en soms zelf arrogant over meerdere plaatsen zodat ze er ZEKER niet meer bij kunnen ! Fuck it ! Achterlijk volk ! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Spanje is idd een klucht... Vorig jaar met een spliksplinternieuwe huurauto van Benidorm naar valencia gegaan en daar ondergonds volledig afgelegen op een hoekje gezet... Kwam terug, fameuze kap in de deur... Schoorvoetend auto gaan binnenleveren met de vermelding van de schade, "Aaaah trek het u niet aan, der zullen er nog wel bijkomen", Al een geluk heb ik daar dus privéparking aant appartement... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 [ATTACH]1369[/ATTACH]Deze Zwitser kon er ook niet mee lachen dat die jonge gasten met hun focus vol tegen zijn mint scooby gereden hadden ! Die gast in zijn focus had een parkeerplaats met ruimte over , Zijn kar kon er 2 keer in ! Na 3 pogingen achterwaarts parkeren ramt hij gewoon vol die subaru ! Ik stond er al 2 min op te kijken want wist dat het ging gebeuren. Eigenaar zat op een terasje aan de overkant en kwam meteen af ! Toen stapten de jong gasten casual uit van "wat is er kerel ?!?". Die Zwitser dus not amuses en begint in discussie te gaan en ineens beginnen die gasten hun t shirts uit te trekken ! Ik was van plan buiten te stappen en de kerel te steunen want hij was daar alleen, maar voor ik buiten was is hij al weg gegaan ... Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Bologna is niet veel beter, zeker in de rosse buurt. Wij komen vol geladen toe van zwitserland door de rosse buurt richting hotel. Bedenkt een Italiaan met een dacia ineens dat hij eens moet ontladen, maakt een u bocht voor onze neus (ABS werkte blijkbaar bij ons) en blijft half dwars over het baanvak staan om met een blondine met veel te lange benen een conversatie te beginnen. Quote
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Tis alsof ze allemaal een zee van tijd hebben en liggen te slapen in hun wagen. Die zijn allemaal werkloos, dus ja. Quote
tradie 10 Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Spanje is idd een klucht...Vorig jaar met een spliksplinternieuwe huurauto van Benidorm naar valencia gegaan en daar ondergonds volledig afgelegen op een hoekje gezet... Kwam terug, fameuze kap in de deur... Schoorvoetend auto gaan binnenleveren met de vermelding van de schade, "Aaaah trek het u niet aan, der zullen er nog wel bijkomen", Al een geluk heb ik daar dus privéparking aant appartement... Ik neem altijd super cover, geen gezeik. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Ik ook... Hier in Canada is het nog niet zo erg, maar mijn schoonfamilie vond het ook absoluut normaal om de deuren zo open te doen zodat ze ofwel uit de scharnieren vielen, ofwel stopten tegen de deuren van andere geparkeerde voertuigen. Ik heb zelfs mijn vrouw moeten opvoeden want die deed dat dus in België een keer. Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Oei. Ik ben onderweg van Portugal naar Bilbao. Dat belooft voor het verkeer ginder. Hoe zit het trouwens met Coyote in Spanje!? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Oei. Ik ben onderweg van Portugal naar Bilbao. Dat belooft voor het verkeer ginder. Hoe zit het trouwens met Coyote in Spanje!? Vaste flitspalen zitten erin, weinig verkenners maar toch al een correcte live melding gehad Voor de rest bitter weinig controle op de wegen ! Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Zit hier nu in spanje. Die kunnen hier ook voor geen meter rijden ! Onvoorstelbaar ! Tis alsof ze allemaal een zee van tijd hebben en liggen te slapen in hun wagen. Wegen waar je 100 of 90 mag rijden ze gewoon chill 60. Dan eens 80 en dan eens 50 ... WTF ! En je mag je er zeker niet druk in maken of ze maken het nog erger. Er is hier een autostrade die nogal draait en op en neer gaat. Ik ben het beu van steeds hard moeten remmen eens het omhoog gaat teen die gasten met hun wrakken niet op de hellingen geraken of bang zijn om een bocht te nemen. Ik zet gewoon mijn cruise control op en ga ze langs alle mogelijke kanten voorbij ! Als het dan weer naar beneden gaat komen ze natuurlijk weer af wild pharend ! Fuckers kunnen ook niet parkeren. Mijn zus die hier 2 jaar gewoond heeft me laten weten dat ze je hier op de rijschool leren dat je bij het parkeren de bumpers moet gebruiken. IEDEREEN , maar dan ook IEDEREEN rijdt hier dus rond met bumpers waar de verf vanaf is zowel vooraan als achteraan. Ik had onlangs te laat mijn gsm uitgehaald om te filmen maar die rijden dus gewoon vol op jouw wagen ! Bovendien smijten ze gewoon doodleuk hun deuren open tegen die van jou als of dat normaal is. Ik zet mij dus steeds op uithoeken van parking zo veilig mogelijk. Onlangs is er dus gewoon een de stoep op gereden om zich er nog tussen te persen en ik had prijs. Een stukje verf weg en een deukje in mijn deur ! Mijn ouders hun wagen zelf al een volwaardige deuk en diepe kras ! Ik parkeer me nu steeds volledig afzonderlijk en soms zelf arrogant over meerdere plaatsen zodat ze er ZEKER niet meer bij kunnen ! Fuck it ! Achterlijk volk ! Idd, daarom dat ik nooit een eigen kar meepak naar Spanje, maar daar altijd een karretje huur. Dat zijn allemaal wrakken die daar rijden. [ATTACH]1369[/ATTACH]Deze Zwitser kon er ook niet mee lachen dat die jonge gasten met hun focus vol tegen zijn mint scooby gereden hadden ! Die gast in zijn focus had een parkeerplaats met ruimte over , Zijn kar kon er 2 keer in ! Na 3 pogingen achterwaarts parkeren ramt hij gewoon vol die subaru ! Ik stond er al 2 min op te kijken want wist dat het ging gebeuren. Eigenaar zat op een terasje aan de overkant en kwam meteen af ! Toen stapten de jong gasten casual uit van "wat is er kerel ?!?". Die Zwitser dus not amuses en begint in discussie te gaan en ineens beginnen die gasten hun t shirts uit te trekken ! Ik was van plan buiten te stappen en de kerel te steunen want hij was daar alleen, maar voor ik buiten was is hij al weg gegaan ... Judo FTW! Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Twee minuten later nadat ik met Beau had gepraat over onnozelaars die geen voorrang verlenen met gierende banden moeten stoppen voor een koppel 40ers in een Scenic. Miljaarde! En dan nog gesticuleren naar mij. Situatie: Kruispunt met 1 hoofdbaan. Ik kom van de zijstraat, Scenic ook maar in de andere richting. Tussen de twee rijstroken in de zijstraat ligt een berm van een viertal meter breed. We moeten beide voorrang verlenen aan het verkeer op de hoofdbaan, ik wil echter linksaf de hoofdbaan oprijden, Scenic steekt gewoon het kruispunt over. Ik begeef mij eerst op de hoofdbaan dus ik heb voorrang. Hadden zij blijkbaar niet door. Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Vanmorgen een stel auto's die op het fietspad aan het wachten waren tot de Delhaize open ging. Ik heb toch maar m'n bakkes gehouden, een college heeft een tijdje geleden nét geen pak slaag gehad toen hij de zoveelste chauffeur aansprak die zich op het fietspad geparkeerd had. Niet opjagen, gewoon bollen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.