Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

2 uur gereden van Gosselies tot Fernelmont (snelweg, 40 km). Ik was bijna gek...

Het enige stuk dat vlot ging, was langs de werken, en daar mag je ook maar 50.

Snap ik ook niet trouwens, ze zijn daar 'ineens' aan +20 km begonnen, in plaats van dat gefaseerd aan te pakken... Over 90% van de afstand is niks te zien.

Vorig jaar heb ik ze daar toch over de ganse lengte aan het werk gezien hoor, meer dan eens. 

Trajectcontrole in Frankrijk?? Nog nooit van gehoord :huh:

Ben ik toch tegen gekomen op weg naar Dijon.

Geplaatst:

Waar ik ook zenuwachtig van word zijn mensen die een halve minuut nodig hebben om tot stilstand te komen voor een rood licht of stilstaand verkeer en die maar blijven "kruipen" in 1ste versnelling. Als ik dan toch moet stoppen, geef ik graag mijn benen eventjes rust en laat ik ook graag mijn start/stop systeem werken.

Amai nog ni ... Daar kan ik me ook aan ergeren.

Geplaatst:

Ben ik toch tegen gekomen op weg naar Dijon.

Dat is dan toch ook nog niet lang?

Geplaatst:

Ik ga binnenkort overschakelen naar dvd-series kijken achter het stuur. Heb het echt helemaal gehad....hoe kan je nu pakweg 800km rijden en je overal nauwkeurig aan de snelheid houden? Alleen al het stuk Brussel - Arlon, dat is toch gewoon onmogelijk? :wacko:

Geplaatst:

Ik ga binnenkort overschakelen naar dvd-series kijken achter het stuur. Heb het echt helemaal gehad....hoe kan je nu pakweg 800km rijden en je overal nauwkeurig aan de snelheid houden? Alleen al het stuk Brussel - Arlon, dat is toch gewoon onmogelijk? :wacko:

Op het traject Brussel - Antwerpen is dat al zo moeilijk.

Geplaatst:

Vandaag nog geen ergernis, waar gaan we dat schrijven :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Tis er echt over. Dat is echt om te sterven op die trajectcontroles ...  

Eigenlijk zouden ze die systemen moeten uitschakelen vanaf een bepaald uur wanneer er minder verkeer is ... maar dat gaat dus nooit gebeuren hé :(

Geplaatst:

hoe kan je nu pakweg 800km rijden en je overal nauwkeurig aan de snelheid houden?

Cruise control?

Geplaatst:

Ik zie anders nog wel toekomst in de combo trajectontrole-adaptive cruise control-mediaspeler in de auto.

Voetjes op het dash en kijken maar :D

Geplaatst:

Vrijdagnacht van Maarkedal naar Leuven gereden achter een collega.

Planken voor dood, 7200m @ 120, planken voor dood.

Van deur tot deur: 52 minuten, 123 gemiddeld. Zelfs in een 1.6 is dat genieten. :inlove:

Geplaatst:

Ik zie anders nog wel toekomst in de combo trajectontrole-adaptive cruise control-mediaspeler in de auto.

Voetjes op het dash en kijken maar :D

Daar heb je nog de "Stauassistent" van de facelift BMW '5 voor nodig + een chiptuner die dat ding vrijschakelt boven de 40 per uur. Dan hoef je niet meer te sturen ook ni. :D

Geplaatst:

Vrijdagnacht van Maarkedal naar Leuven gereden achter een collega.

Planken voor dood, 7200m @ 120, planken voor dood.

Van deur tot deur: 52 minuten, 123 gemiddeld. Zelfs in een 1.6 is dat genieten. :inlove:

Heel laat 's nachts rijden is zalig ... Het enige moment waarop je nog echt zonder ergernissen kan genieten van rijden. Laatst ben ik zo van Hasselt naar Turnhout gereden en ben ik welgeteld 1 taffeljef tegengekomen die even in de weg reed, maar die was ik dan ook zo weer voorbij. 

Geplaatst:

Ja, inderdaad. Op de N60 en de E40 hoop en al tien man tegengekomen.

Ik wou dat het altijd zo kon zijn...

Geplaatst:

Met een wagen rijden die niet veel harder gaat dan iets boven de maximumsnelheid? :D

Geplaatst:

Met een wagen rijden die niet veel harder gaat dan iets boven de maximumsnelheid? :D

Mijn Xsara kopen? :D

Geplaatst:

Goh, met de Espace van mijn ouders is het ook niet erg aangenaam op bv. meer dan 136 te rijden richting Zuid-Frankrijk, dan maakt die motor te veel lawaai en verbruikt hij te veel.

Geplaatst:

Goh, met de Espace van mijn ouders is het ook niet erg aangenaam op bv. meer dan 136 te rijden richting Zuid-Frankrijk, dan maakt die motor te veel lawaai en verbruikt hij te veel.

De oplossing is duidelijk, dat soort auto's moet van de baan gehaald worden.

Geplaatst:

Power is niet nodig om je in het huidige verkeer deftig te kunnen bewegen, anticiperen is de boodschap.

Geplaatst:

Beestjes. De voorkant van mijn auto is een waanzinnig kerkhof! 

Geplaatst:

Files!!! Op twee dagen tijd 800 km gereden in B en ik heb het gevoel dat ik continu tegengewerkt word. Overal wegenwerken en ongevallen. En neem je dan een boerenwegel, zit er een oude open traktor voor je neus, die maar niet aan de kant gaat. Maar toen ik over de parkeetstroken in steenslag voorbijstak, trakteerde ik per ongeluk die boer op een stofwolk waardoor ik hem echt niet meer zag, met moeite de schaduw van een paar zwaaiende armen. En ik had er dan nog niet eens spijt van.

Geplaatst:

Vannacht om 1u30 een klein uurtje in de file gedaan tussen Gent en de Pinte  :angry:

Geplaatst:

Vannacht om 1u30 een klein uurtje in de file gedaan tussen Gent en de Pinte  :angry:

Ik stond daar rond 1 uur.

post-49-0-56895700-1370872304_thumb.jpg

Geplaatst:

Zaterdag bijna een frontale patat gedaan. Ik steek een auto voorbij, en wanneer ik er naast hang, draait er ineens een lullo uit de andere kant de baan op vanop zijn oprit. Ik had het gelukkig net op tijd in de mot, en kon terug invoegen achter mijn voorligger.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid