Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is de juiste conclusie ja.

En wat jij vindt is uiteindelijk irrelevant, de wegcode is wat ze is.

Zover was ik ook al. En wat is het nut dan nog van een forum als we onze meningen niet meer mogen uitdrukken?  ;)

T'is niet omdat ik niets kan veranderen aan de soms belachelijke wegcode dat we onze gal niet meer mogen uitspuwen toch?

Geplaatst:

Haha fuck, ik zou het krijgen. :D

Ik zou zoiets nog express doen :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ahja de mensen die gaan sporten zijn te moe om dan zover te wandelen naar hun auto he  :lol:

( is de parking van sportcentrum in Kortrijk ) 

Geplaatst:

Aan die klote hollandse vrachtwagenchauffeur : f*ck you eikel : die die die.

Situatieschets : Hollandse vrachtwagen rijdt traag en vrachtwagen erna haalt in op de A10, net voorbij de afsplitsing van de E40. Is voor mij, maar ik kan mij laten uitbollen en ik zie dat de voorbijstekende vrachtwagen er vlot voorbij gaat. So relax.

En dan trekt die Hollander zijn kot open en blijft naast die andere hangen tot aan het Kennedyrondpunt in Oostende.

Geplaatst:

Mja, ik toch ook af en toe. Mensen vergeten soms dat er nog niet-ecomodellen rondrijden die sneller zijn dan de hunne.

En nog een leuke. Even later. Kom ik zeker dagelijks tegen. En ik reed 122 op CC. (gps-snelheid)

http://www.youtube.com/watch?v=D8heZ7wWNb4&feature=share&list=UU1vJoa1uD-a1voIdsdAZUVw

tegenwoordig kan je sneller rijden op't rechtse vak dan op de 2 linkse met al die slapers

Geplaatst:

Tenzij er maar 2 zijn, dan is het pas feest.

Dan durf ik me echt rechts achter een vrachtwagen te hangen, in plaats van links m'n stuur te gaan zitten opvreten.

Geplaatst:

Eigenlijk zijn wegen met maar 2 rijstroken in elke richting de naam autosnelweg niet waardig.

Welke camera gebruik je Bompa?

Geplaatst:

ik steek ook altijd rechts voorbij als het druk is, vaak is dat hele vak leeg terwijl alle mongooltjes links zitten te plakken

Geplaatst:

je rijdt wel een stuk assertiever dan ik dacht bompa, niks mis mee natuurlijk, het blijft netjes

Geplaatst:

Eigenlijk zijn wegen met maar 2 rijstroken in elke richting de naam autosnelweg niet waardig.

Welke camera gebruik je Bompa?

M'n smartphone (HTC) met Dailyroadsvoyager op hoogste resolutie (full hd), echter m'n houder is zo goedkoop dat hij meetrilt. En in 't klare is het echt zeer scherp, maar youtube knabbelt uiteraard heel wat pixels op.

je rijdt wel een stuk assertiever dan ik dacht bompa, niks mis mee natuurlijk, het blijft netjes

Ik rijd inderdaad al altijd heel assertief, en probeer het inderdaad altijd netjes te houden. Maar dan nog krijg ik met deze wagen veel meer reacties dan met een andere.

Vandaag groot deel van de dag collega mee gehad met mij, en hij zei dat hij graag meerijdt met mij: 't gaat vooruit maar nooit 't gevoel in gevaar te zijn en steeds binnen de wet.

Behalve in 't rechts voorbijsteken :)

Geplaatst:

Tijd geleden in Gorinchem (NL)

Ik kom met de Golf op een extreem drukke plaats bij een bocht waar er een oversteekplaats voor fietsers staat gemarkeerd. Er staat een vrouwtje te wachen dus ik hou even in en rem normaal af. Opeens hoor ik 'toink" en zie ik die vrouw haar hand voor haar mond slaan. Ik stap uit, kijk achter me, ligt daar zo'n hollandse sjonnie op z'n scooter op de grond :lol:

"HEY JONGU JE MOET HIER HELEMAAL NIET STOPPEN!"

Ik zeg dus rustig dat het me spijt dat hij zo lomp was om tegen mij te rijden, maar dat hij toch echt beter moet opletten en dat ik vooralsnog zelf kies of ik stop mensen over te laten of niet.

"JA JONGU JIJ..EUH...JA...JA MAN!!! WAT DOE JE NOU!!?"

raapt z'n scooter op en rijdt weg :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zou 'm nog "OPTIEFEN, STINKENDE KNALZWAM!!!" nageroepen hebben.

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Deze ochtend. Vertel me eens wat ik fout deed....

Gisteravond haal ik in, in de verte faart er ene. Ik ga naar rechts, ik tel nog 3 seconden (en ruim tijd genoeg om op mijn motorfiets met mijn linkerhand aan te geven dat ie plaats genoeg heeft) alvorens ik de tegenligger passeer.

Daarentegen reed ik een half uur tevoren op dezelfde baan in de andere richting, en bleven de tegemoetkomende auto's een tractor inhalen. En begonnen ze nog op mij te faren.

Geplaatst:

Behalve in 't rechts voorbijsteken :)

Vanaf die F15 borden mag dat he ;)

f15.gif

Geplaatst:

Vanaf die F15 borden mag dat he ;)

f15.gif

Gadver da's handig om weten!

*mailt dit meteen door naar zijn madam*

Danke! :inlove:

Geplaatst:

Daarstraks op de E313 achter een A5 aan het rijden en wat vrachtwagens aan het voorbij steken aan legale snelheid. Komt er zo'n sportmotorke achter mij hangen. Ik hou 'm effe in het oog want rijdt vlak achter mij en totaal onverantwoord gaat hij mij langs links voorbij terwijl ik dus al op het uiterst linkse vak reed. :roll:

Wat een achterlijke. Ik doe niets, zet mij zo snel mogelijk rechts en niet veel later kan ik terug voor hem invoegen op het linkse vak, veel had hij dus niet gewonnen. Ik hou 'm nog ff in het oog, reed nog achter mij en begon ineens te zigzaggen. Ik dacht pff showkerel, tot 'm ineens naar de pechstrook gaat en daar stil blijft staan. Wrslk platte band van in het vuil te rijden. Adios loser. B)

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Ja, als ik tripleer is het wel de bedoeling dat ik verder blijf rijden :D.

Links voorbij gaan is met een moto niet zoveel werk. Doorgaans heb ik maar 30cm asfalt nodig, en pakweg een meter vrije ruimte vanaf mijn voorwiel aan elke kant.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid