STA911 5.734 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Ben ik de enige die vindt dat het ritsen erger geworden is? Na 4x betoeterd geweest te zijn omdat ik zogezegd als halve wegpiraat de open gebleven rijstrook afreed tot aan de wegversperring stop ik uiteindelijk met pinker aan. Wachtend om in te voegen, eerste wagen, nope. 2e wagen, nope. 3e wagen, nope. 4e wagen, nope. Dan maar efkes aanstalten gemaakt om mijn plaats op te eisen, bijna tegenéén met geluidsconcert, waarbij de volgende me dan tussen liet. Allemaal op 20cm van elkaar bumpers, horten en stoten bij elke aanzet om toch maar geen cm prijs te geven waar ik zou kunnen tussen glippen. Die voorlaatste kom ik dan tegen 500m verder, zet me er naast en vraag even om z'n raam open te doen. "Dag meneer, wat is ritsen volgens u?" "Godverdomme, moeten gij niet achteraan aansluiten zoals iedereen nee?!" "Nee eigenlijk niet, da's de regel niet" "Och snotjonk, bol 'et af, ge kent er niks van." 3 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 da's omda je audi bolt, ik was er tussen geraakt Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 da's omda je audi bolt, ik was er tussen geraakt Ik ook ... Quote
STA911 5.734 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Een aftands krel ja. Ik snap dat niet zo'n mensen. Maar da's dus echt een minderheid, zij die weten hoe het moet. Achter mij reed, op weg naar de wegversperring, 1 F10 achter mij, en that's it. De tijd dat ik daar gestaan heb om in te voegen heb ik niemand achter ons zien komen staan. Allemaal op dat ene vak. Ik heb dan zin om een plakkaat met verf te gaan kopen en er op te schrijven: "Iedereen weet hoe je moet ritsen? Doe het dan correct!", en dat dar te gaan plaatsen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 STA, die mensen vonden dat jij niks te zoeken had in hun rijstrook Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 STA, die mensen vonden dat jij niks te zoeken had in hun rijstrook Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 En toen reed er een Partner tegen mijn voorkant, leve de dashcam zeker. Ik zal het filmpje vanavond eens uploaden. Ergste van al is dat ze nog beweerde dat IK tegen haar reed hé terwijl ik stilstond tuuten hielp dus ook niet, stomme geit Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 GSM laten checken van die madam! 'k ben 't bijna zeker! 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 tuuten hielp dus ook niet, stomme geit Ik heb dat ook al meegemaakt, en ik reed niet eens met mijn auto toen... Jij hebt wel geluk dat je dashcam hebt, bij mij was het ieder voor zich. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb dat ook al meegemaakt, en ik reed niet eens met mijn auto toen... Jij hebt wel geluk dat je dashcam hebt, bij mij was het ieder voor zich. 't is precies daarom dat ik hem gekocht heb. Vorig jaar gehad met een vervangwagen. Die stopte, zette haar auto in achteruit en reed gewoon tegen me. Zo'n plastieken golf kan precies veel verdragen want was ongeveer 3x zo hard als nu met die Pug... Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Kom eens 5 min kijken wat sommigen er van bakken op de nieuwe rotonde aan de Sterre . Van Gent komende kies ik daar voorsorteerstrook Zwijnaarde en switch op het rondpunt wel om naar Sint-Denijs te gaan. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Peugeot rijders...Welke naam zou je uzelf dan geven? Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Welke naam zou je uzelf dan geven? Frustro. 1 Quote
Lotuzzz 17.067 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Ben ik de enige die vindt dat het ritsen erger geworden is? Na 4x betoeterd geweest te zijn omdat ik zogezegd als halve wegpiraat de open gebleven rijstrook afreed tot aan de wegversperring stop ik uiteindelijk met pinker aan. Wachtend om in te voegen, eerste wagen, nope. 2e wagen, nope. 3e wagen, nope. 4e wagen, nope. Dan maar efkes aanstalten gemaakt om mijn plaats op te eisen, bijna tegenéén met geluidsconcert, waarbij de volgende me dan tussen liet. Allemaal op 20cm van elkaar bumpers, horten en stoten bij elke aanzet om toch maar geen cm prijs te geven waar ik zou kunnen tussen glippen. Die voorlaatste kom ik dan tegen 500m verder, zet me er naast en vraag even om z'n raam open te doen. "Dag meneer, wat is ritsen volgens u?" "Godverdomme, moeten gij niet achteraan aansluiten zoals iedereen nee?!" "Nee eigenlijk niet, da's de regel niet" "Och snotjonk, bol 'et af, ge kent er niks van." Ik vind het de laatste maanden al veeeeel beter geworden, valt me toch op. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 9 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik moet nergens meer ritsen tegenwoordig sinds ze al die punten weggewerkt hebben op de ring van Geel. Weg rits ergernis Quote
Lotuzzz 17.067 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik moet nergens meer ritsen tegenwoordig sinds ze al die punten weggewerkt hebben op de ring van Geel. Weg rits ergernis Klopt! Ik in Herentals nog. Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Welke naam zou je uzelf dan geven? Ik ben niet de doorsnee Peugeot rijder denk ik Gisterenavond na een lastige werkweek, ontstressen was nodig dus.... Eerst de horizon afspeuren: Target found, met een driving road in de achtergrond: mmmmmmm ideaal om te ontstressen, beetje gaan hoonen in Lux/DE/BE up into the clouds tot de zon onder was: 6 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Waarom in godsnaam met de pug?! Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Dan heb je misschien toch een beetje fun in de bochten? Quote
Phil 12.513 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Waarom in godsnaam met de pug?! My guess: Omdat het niks kost, en om de km-stand dichter bij het einde v/h contract te brengen. Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Die twee redenen, en omdat ik niet met de E30 ga werken natuurlijk. En als ik om 17.00 uit brussel eerst naar knesselare moet om de E30 en dan nog naar Longlier, dan is het donker als ik er ben Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Die twee redenen, en omdat ik niet met de E30 ga werken natuurlijk. En als ik om 17.00 uit brussel eerst naar knesselare moet om de E30 en dan nog naar Longlier, dan is het donker als ik er ben Beetje vooruit denken en met de E30 gaan werken? Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 9 augustus 2014 Geplaatst: 9 augustus 2014 Heb ik al 2 keer gedaan maar dit was volledig impulsief. Plots had ik er genoeg van, dus pc afgezet, fuck this shit en gaan knallen 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.