Polle Petrol 583 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 E17 Kortrijk-Waregem : zoveel verkeer op het derde vak aan 100-110 km per uur dat ik op het eerste vak bijna constant 140-150 kon doen ( enkel nu en dan het middenvak gebruikt voor wat vrachtwagens in te halen)Morgen een dashcam filmpje op de website van HLN van een gek die slalomt op het eerste en 2e vak. Het is zo erg aan het worden dat ik laatst zelfs mijn vrouw rechts zag inhalen terwijl ze daar vroeger ronduit tegen was. Teken van macho gedrag en mensen zonder geduld. Blijkbaar is gaar geduld ondertussen ook op. Ofwel ligt het aan het feit dat ze met BMW rijdt... Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Vandaag aan het inhalen met de vrachtwagen (3vaks autosnelweg). Op het derde vak een Fransman met zijn Pug 307 en toch wel knappe dame naast hem. Geen GPS, geen gsm, gewoon aan het praten. Kerel haalt mij in aan ik schat 91 km per uur terwijl ik 90 rijd. Maar eens naast mij (dus op het 3de) vertraagd die en voegt achter mij in. Iets verder een afrit, dus ik dacht dat het mss daarvoor was. Eens ik naar het eerste ga, zie ik hem nog altijd op het midden rijden, haalt mij dan in aan wss 100km/h. Iets verder begint het lichtjes te regenen. Zijn hem met 3 vrachtwagens rechts voorbij gegaan, denk dat die kerel nog 75 deed. Waar ben je dan eigenlijk met bezig. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Inhaalverbod voor vrachtwagens in regenweer geldt dat nog? Ik heb veel geduld, maar de E17 Gent-Waasmunster en terug was er over, de hele tijd vast achter voorbijstekende vrachtwagens en sukkels die er dan aan 100-110 in het derde vak voorbijgingen. Quote
toere 16.928 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Inhaalverbod voor vrachtwagens in regenweer geldt dat nog? Ik heb veel geduld, maar de E17 Gent-Waasmunster en terug was er over, de hele tijd vast achter voorbijstekende vrachtwagens en sukkels die er dan aan 100-110 in het derde vak voorbijgingen. Ja, was daarjuist in het VTM nieuws, maar blijkbaar is dit geen prioriteit voor de politie. Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Telt nog ja, maar is gewoon belachelijk. Op de E17 op 1 rij gaan rijden als je met vrachtverkeer al 2 rijen vult iedere dag is gewoon regelmatig geen optie. Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Ja, was daarjuist in het VTM nieuws, maar blijkbaar is dit geen prioriteit voor de politie. Ze rijden nochtans regelmatig rond wel. Of het echter daar voor is. Als ik niet met afstand of aan ongeveer constante snelheid kan rijden, haal ik in. En op de E17 tussen Gent en Antwerpen komt dat wel veel voor. De R1 en R2 ook, maar daar sta je meestal toch stil, dus mag inhalen. Als het eens regent en het is druk moet je maar eens tussen vrachtwagens gaan rijden op het eerste. Door dat er velen niemand willen tussen laten en dus geen afstand houden is dat een snelheid tussen 65 en 90 en continu wisselend. Bij minder drukke momenten valt dat wel mee. Maar vandaag E17 en E40 ingehaald in de regen. In het weerkeren via E19/E429/E403 en daar kan je meestal wel gewoon achter elkaar rijden. Snap niet dat er daar boete's op zijn, maar ze dan het verkeer dat minder dan 90 rijd (of zelfs 80) niet aanpakken. RIj morgen maar eens met je M3 een hele dag achter een Prius, ga je toch ook niet achter blijven? Quote
toere 16.928 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 RIj morgen maar eens met je M3 een hele dag achter een Prius, ga je toch ook niet achter blijven? Denk het niet neen Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Geplaatst: 8 juli 2014 RIj morgen maar eens met je M3 een hele dag achter een Prius, ga je toch ook niet achter blijven? Nee, maar daar staan ook boetes op vaak Quote
Joske 922 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Dat van dat couperen op het rond punt is idd erg de laatste tijd. Ik ga gewoon op mijn claxon staan. Da probeer ik mij nu al 5min voor te stellen hoe ge da doet tijdens het rijden? 1 Quote
Joske 922 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Inhaalverbod voor vrachtwagens in regenweer geldt dat nog? Ik heb veel geduld, maar de E17 Gent-Waasmunster en terug was er over, de hele tijd vast achter voorbijstekende vrachtwagens en sukkels die er dan aan 100-110 in het derde vak voorbijgingen. Op de E40 en E17 en... zou ik daar nog mee kunnen leven dat vrachtwagens inhalen, maar als ge van Houthalen tot Lummen in de regen achter 2 vrachtwagens moet blijven.... In theorie mogen ze daar zelfs nie inhalen bij "mooi" weer. Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Met de moto allemaal geen last van. Flexibel naar voor werken en dan die trucker angst aanjagen met mijn fluo oranje helm. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Door het rood rijden en dan het kruispunt blokkeren Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Het is toch verboden om een kruispunt op te rijden als je ziet dat je er niet overkan zelf al is het groen! Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Het is toch verboden om een kruispunt op te rijden als je ziet dat je er niet overkan zelf al is het groen! Klopt maar flitsen is makkelijker hé Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Klopt maar flitsen is makkelijker hé Denk dat Wax-It 't tegen u had Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Denk dat Wax-It 't tegen u had Jah dat zou er nog aan ontbreken, dan kan je daar lang staan hoor want is daar idd constant zo zoals tomski al zei Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Denk dat Wax-It 't tegen u had Nee, tegen die pipo's die een kruispunt oprijden terwijl het vaststaat tot aan de overkant ... wat denk je dan in godsnaam??? 1 Quote
gewoon ik 8.351 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Nee, tegen die pipo's die een kruispunt oprijden terwijl het vaststaat tot aan de overkant ... wat denk je dan in godsnaam??? ikkkeeeeee!!!!! en de rest kan stikke Quote
arbe 5 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Jah dat zou er nog aan ontbreken, dan kan je daar lang staan hoor want is daar idd constant zo zoals tomski al zei Ge rijdt natuurlijk zelf ook 't kruispunt op zonder te weten of ge'r afgeraakt Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Nee, tegen die pipo's die een kruispunt oprijden terwijl het vaststaat tot aan de overkant ... wat denk je dan in godsnaam??? Toen ik nog naar Brussel ging met de auto regelmatig "miserie" gehad zo, omdat ik het kruispunt niet opreed goed wetende dat ik daar niet weg zou geraken tot het groen was voor de anderen (moest links afslaan, en als er al 4 auto's voor u op da superdruk kruispunt staan, allez ja...) . Iedere keer geclaxonneer achter mij. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Toen ik nog naar Brussel ging met de auto regelmatig "miserie" gehad zo, omdat ik het kruispunt niet opreed goed wetende dat ik daar niet weg zou geraken tot het groen was voor de anderen (moest links afslaan, en als er al 4 auto's voor u op da superdruk kruispunt staan, allez ja...) . Iedere keer geclaxonneer achter mij. Ken dat, ik laat ook altijd ruimte maar ze snappen dat niet altijd Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Ge rijdt natuurlijk zelf ook 't kruispunt op zonder te weten of ge'r afgeraakt Klopt, ik verdien een boete en die anderen niet #politie#flik#wannabe Quote
arbe 5 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Klopt, ik verdien een boete en die anderen niet #politie#flik#wannabe Quote
Joske 922 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Afstand houden Links plakken Regen Camionetten Vmax 102km/u Soms zegt 1 beeld zoveel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.