Ga naar inhoud

Volvo lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De uitspraken van die presentator, Nic De Boer, zijn soms echt hilarisch :P

Geplaatst:

Wat een gigantisch dik hok

1486171_10153738209265319_910670242_o.jp

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Indeed! Ik sta er elke dag op te kwijlen...

staat de V60 Polestar r ook?

zo ja pics?

Geplaatst:

Afgaande van de foto's die ik al gezien heb (oa Volvo-pag op FB) staat hij er niet.

Geplaatst:

Neen, staat er niet

Geplaatst:

Ik ga binnenkort Volvo rijden.

Afgelopen week is er voor mij een V40 D2 Titanium grey met business motion pack en nog wat kleinere opties besteld geweest. (firmawagen)

Spijtig genoeg is het een base, dus het zullen dopvelgen worden… icon_sad.gificon_sad.gificon_sad.gif

Levering is voorzien voor begin april.

• Vind ik leuk 3
  • 2 weken later...
Geplaatst:

staat de V60 Polestar r ook?

zo ja pics?

Sorry, lees het nogal laat. Ondertussen weet je het wellicht maar op salon stond enkel een S60 Polestar Concept en een Polestar wedstrijdwagen.

Geplaatst:

Wat een sound :inlove:.

En dat voor een Veilige Volvo
Geplaatst:

Zo revven met koude motor :(

tzal wel weer  nen verkoper zijn :)

Geplaatst:

Morgen neem ik afscheid van mijn Volvo S60. Eind mei heb ik de sleutels in ontvangst genomen en had het beestje 25.000KM op de teller. Morgen (14/02) lever ik haar in met 110.000 KM op de teller. Zo sluiten we af met +/- 10.000 KM per maand (ofte 43 dagen non-stop in totaal). Ik spendeer(de) meer tijd in mijn wagen dan bij mijn vrouw.  

:(

Geplaatst:

Een Volvo is minstens even goed als een vrouw.

Trouw, mooi, altijd paraat, leuk om in te zitten, en je kan het zelfs stilleggen wanneer je wil.

Wel goed gekard ermee.

Geplaatst:

Mijn Volvo is aan de luie kant.

En ze zuipt waar ze in theorie zuinig zou moeten zijn.

Maar ze heeft wel schoon heupen :D

Geplaatst:

Morgen neem ik afscheid van mijn Volvo S60. Eind mei heb ik de sleutels in ontvangst genomen en had het beestje 25.000KM op de teller. Morgen (14/02) lever ik haar in met 110.000 KM op de teller. Zo sluiten we af met +/- 10.000 KM per maand (ofte 43 dagen non-stop in totaal). Ik spendeer(de) meer tijd in mijn wagen dan bij mijn vrouw.  

:(

Wat deed jij precies voor job?

10.000km per maand heb ik ook een paar jaar gedaan, maar iedereen verklaarde me voor gek :P

Geplaatst:

Eens zien of ik ook lover kan worden, heb er zelf 500km op gezet en moet zeggen leuke commuter als je je rijfun factor kan uitschakelen. Schuift gemakkelijk over de voorwielen maar heeft zalige zetels, nog een ok motor en fijne looks....hifi heeft me ook verbaasd !

umu7aher.jpg

4a4ypuqy.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Wat deed jij precies voor job?

10.000km per maand heb ik ook een paar jaar gedaan, maar iedereen verklaarde me voor gek :P

Maritiem surveyor in NL, BE en FR. :)

Geplaatst:

Eens zien of ik ook lover kan worden, heb er zelf 500km op gezet en moet zeggen leuke commuter als je je rijfun factor kan uitschakelen. Schuift gemakkelijk over de voorwielen maar heeft zalige zetels, nog een ok motor en fijne looks....hifi heeft me ook verbaasd !

umu7aher.jpg

4a4ypuqy.jpg

Mooi en eerlijk samengevat.

Geplaatst:

Volvo For Life

bij Jokke isset eerder Volvo for love.... :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

bij Jokke isset eerder Volvo for love.... :lol:

Dan moet hij een V60 nemen :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid