Phil 12.519 Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Geplaatst: 21 november 2013 op de f-type r (met V8 550pk) kan je optioneel de centrale dubbele uitlaat krijgen van de v6 s bmwmb zou zeggen dat je wel gek moet zijn om deze uitlaat te nemen tegen een meerprijs waardoor de mensen niet zien dat je met de duurdere versie rijdt en wel gaan denken dat je met de goedkopere versie rijdt Zalig! Ik zou dat direct nemen. Quote
Jeroen_M5 1.933 Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 Ik kom uit op 78.000 voor een V6. Heerlijke configurator trouwens! Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Zalig! Lange tijd geleden dat er zo een knappe auto is voorgesteld. Super dik!! Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 heb je de mooiste looks, met het mooiste geluid en de mooiste motorisatie met wat ik tot nu toe hoorde prefereer ik de sound van de vzes s er zit evenveel grunt in als in de v8 sound die ik ken van de R en RS modellen maar er zit bovendien een hese, kwade, 'underdog gives uppercut' racy sound doorheen die nog een registertje extra scoort in my book plus, je leest dat de ftype roadster met v8 al overpowered is, chassiswise de coupé met nog eens dik 50pk extra gaat toch niet plots zo anders rijden? er bestaat ook zoiets als teveel power i'd take the v6s anytime spaar je nog es dik twintig k uit ook Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 De M4 die ik in gedachten had krijgt plots een zware concurrent. Optisch verkies ik dit alvast. Quote
gewoon ik 8.377 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 met wat ik tot nu toe hoorde prefereer ik de sound van de vzes s er zit evenveel grunt in als in de v8 sound die ik ken van de R en RS modellen maar er zit bovendien een hese, kwade, 'underdog gives uppercut' racy sound doorheen die nog een registertje extra scoort in my book plus, je leest dat de ftype roadster met v8 al overpowered is, chassiswise de coupé met nog eens dik 50pk extra gaat toch niet plots zo anders rijden? er bestaat ook zoiets als teveel power i'd take the v6s anytime spaar je nog es dik twintig k uit ook ik ga nog eens luisteren genieten naar het geluid van beide modellen Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 De M4 die ik in gedachten had krijgt plots een zware concurrent. Optisch verkies ik dit alvast. Mja, niet echt dezelfde klasse he. Steek maar eens 4 man in die Jag Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Doe mij maar eentje in een diepblauwe kleur, bordeaux interieur en de centrale knoerten van uitlaten (fetish ) 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Ik koop ook geen M4 om er 4 man in te steken eigenlijk.... Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Koop dan de F-type. No brainer Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Ooit heb ik zo'n ketel. Man man man Quote
Jeroen_M5 1.933 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Hoe bedoel je? Het doet mij een beetje denken aan een Aston Martin Vantage, en dat is zeker niet slecht. Enkel het navigatiesysteem zal misschien vrij verouderd aanvoelen. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Moest ik geen belang hechten aan de achterbank, om ook af en toe de kids mee te kunnen nemen, dan zou ik zo'n F-type ernstig overwegen. Wel zou ik steeds voor de roadster gaan. Zo'n V8 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 ik wel niet helemaal zeker wat je bedoelt sure, het is geen porsche kwaliteit maar je kan dat bezwaarlijk brol noemen zithouding is goed tot zeer goed zetels zijn meer dan behoorlijk looks vind ik ook ok ik zou er zeker mee kunnen leven Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 maar jij zou ook kunnen leven met het interieur van een 997, @@gTa, en dat is ook ouwbollige troep! 3 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 De prijs vd auto is niet in verhouding met materiaalkeuze en afwerkingskwaliteit Daar ben ik het met je eens. En van de jags waar ik mee reed zijn de rij eigenschappen ook bedroevend maar.....deze is zooooo mooi mijnheer . Sowieso zou je eerst zoiets moeten rijden want een schoon vrouw die niet kan poepen (BE) daar zijde ook niks mee. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Ook eens met je, Alexander, als je correct nuanceert. Wat je zegt is met alle merken zo, ook Porsche (in mindere mate), bv een 911S van 125k zonder lederen interieur is ook om te huilen qua materialen en daardoor qua Anmutung. Idem met Bentleys, Maserati's, BMW's, etc: het is overal minder dan wat je wil voor de prijs Ja, er zijn idd nog verschillen, en Porsche staat mee aan de top en Jaguar zeker niet, akkoord. Maar die auto kraken obv daarvan... is onterecht. Jokke, jouw stelling die je er aan toevoegt komt er door jouw bijzonder extreem referentiekader, zeer uitzonderlijk eisenpakket en totale afkeer van enig compromis. In globo rijden jags goed tot zeer goed, alleen hebben ze geen extreem bakje waar jij je in kan vinden. Zelfs een xkrs blijft een boot in jouw handen, maar Jag maakt die auto niet voor jou maar een hele reeks anderen voor wie die kar wel goed is. ... AM, missing the train of deal world common sense and relativation class sinds the Daan of time. Quote
Gast Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 http://de.wikipedia.org/wiki/Anmutung Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 De prijs vd auto is niet in verhouding met materiaalkeuze en afwerkingskwaliteit Bij een Porsche (neem nu de Cayman) is de prijs niet altijd in verhouding met de droom/emotiefactor. Hier (specifiek bij de F-type) klopt dat dan weer veel beter denk ik. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Jokke, jouw stelling die je er aan toevoegt komt er door jouw bijzonder extreem referentiekader, zeer uitzonderlijk eisenpakket en totale afkeer van enig compromis. In globo rijden jags goed tot zeer goed, alleen hebben ze geen extreem bakje waar jij je in kan vinden. Zelfs een xkrs blijft een boot in jouw handen, maar Jag maakt die auto niet voor jou maar een hele reeks anderen voor wie die kar wel goed is. . Dat zie je fout gTa ..... ik kan zeker pro compromis zijn (BMW M reeks, AMG etc....) maar dan moet het goed opgebouwd zijn, logisch voor de wagen en zijn doelpubliek. Heeft niets met een referentiekader te maken. Als ik bij een AMG de gas streel krijg ik een lineaire gasrespons die toelaat om min of meer te weten wat een auto doet. Rempedaal, materialen, afwerking is toch min of meer wat je mag verwachten van een sportieve limo. Idem bij verschillende M modellen. In de XK-RS (ooit mijn verslag hierover gelezen?) kom je in een wagen die uitermate knap is, maar je geen goede zithouding in vindt en waarvan de binnenafwerking plastiekerig is. Niet wat ik zou verwachten van een degelijke limo. Goed maar gezien zijn uiterlijke schoonheid blijft de auto nog altijd aanspreken (maw ik zou nog eventueel bereid zijn dat te "aanvaarden"). Het is vooral het rijden dat me toen GIGANTISCH heeft ontgoocheld. Een compressor die er onverantwoord hard komt ingeslagen ergens rond 4700 toeren en je hele wagen destabiliseert waarbij je op geen enkele manier de controle kan bewaren is geen uitgebalanceerde wagen. Dan zwijgen we nog over de archi slechte automaat. Is dat compromisloos? Nee imo is dat een enorm slecht aanvoelende wagen. Een automagazine kan zich dan focussen over zijn prestaties of extreem hooliganisme. Als liefhebber heb je nog de vrijheid om te zeggen: fuck dit is een totaal onlogisch opgebouwde wagen, die bovendien geen rijplezier biedt. Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Ook eens met je, Alexander, als je correct nuanceert. Wat je zegt is met alle merken zo, ook Porsche (in mindere mate), bv een 911S van 125k zonder lederen interieur is ook om te huilen qua materialen Als je 125K aan een nieuwe 991S hangt hoop ik toch dat je volleder hebt aangevinkt 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Dat zie je fout gTa ..... ik kan zeker pro compromis zijn (BMW M reeks, AMG etc....) maar dan moet het goed opgebouwd zijn, logisch voor de wagen en zijn doelpubliek. Heeft niets met een referentiekader te maken. Als ik bij een AMG de gas streel krijg ik een lineaire gasrespons die toelaat om min of meer te weten wat een auto doet. Rempedaal, materialen, afwerking is toch min of meer wat je mag verwachten van een sportieve limo. Idem bij verschillende M modellen. In de XK-RS (ooit mijn verslag hierover gelezen?) kom je in een wagen die uitermate knap is, maar je geen goede zithouding in vindt en waarvan de binnenafwerking plastiekerig is. Niet wat ik zou verwachten van een degelijke limo. Goed maar gezien zijn uiterlijke schoonheid blijft de auto nog altijd aanspreken (maw ik zou nog eventueel bereid zijn dat te "aanvaarden"). Het is vooral het rijden dat me toen GIGANTISCH heeft ontgoocheld. Een compressor die er onverantwoord hard komt ingeslagen ergens rond 4700 toeren en je hele wagen destabiliseert waarbij je op geen enkele manier de controle kan bewaren is geen uitgebalanceerde wagen. Dan zwijgen we nog over de archi slechte automaat. Is dat compromisloos? Nee imo is dat een enorm slecht aanvoelende wagen. Een automagazine kan zich dan focussen over zijn prestaties of extreem hooliganisme. Als liefhebber heb je nog de vrijheid om te zeggen: fuck dit is een totaal onlogisch opgebouwde wagen, die bovendien geen rijplezier biedt. ik snap we en we bedoelen denk ik wel ong hetzelfde jouw referentiekader en eisenpakket is anders, as i said wat ik zei over compromissen was misschien niet correct, idd dat je anders naar dingen kijkt en andere eisen stelt, daar is niks verkeerds aan, ik sprak je niet aan omdat ik vind dat je ongelijk hebt voor de rest kunnen we daar nog uren over palaveren, wat leuk is maar mijne manke poot maakt dat zga onmogelijk nu, wat niet leuk is Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Het is wel contradictorisch, @@gTa, want net door je poot heb je terug tijd om te discussiëren 1 Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Het is wel contradictorisch, @@gTa, want net door je poot heb je terug tijd om te discussiëren Mocht hij zelfstandige zijn, was hij zeker aan het werk, nu begrijp ik waarom hij ambtenaar werd. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.