Ga naar inhoud

Jaguar F-Type


Phil

Aanbevolen berichten

Verkeerd topic maar bon: Rikoetske, ister klap van de 3-liter benzien in de XF Sport Brake? Ik zou da vet kunnen smaken, nl. 'k Vrees er voor wegens breaks = voor Europa en Europa = diesel. Plus: als ze dat nog moeten beginnen leveren gaat dat nog boven budget zijn in 2e hands tegen dat ik mijnen dikken vervang ook. Maar bon. Hoop doet leven. :D

 

Koop u gewoon een XFR-S Sportbrake? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me eerlijk gezegd af wie hier zit op te wachten? :oops:

 

Ik hoop u dit spoedig te kunnen meedelen. We zullen zien. Vroeger regelmatig vraag naar gehad maar nu eens zien wie effectief interesse heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar allez, dat is nu toch de grootste zeikerij die bestaat?! :lol::cry:

 

2014-11-20%2018_03_17-Konfigurieren%20F-

 

Die acceleratiecijfers, tot daar aan toe.

 

Maar zo'n verschil in verbruik en co²-efficiëntie! En dat allemaal door die stomme ECE-cyclus!

Gaat nog een hoop schelen in inschrijving ook, daardoor, denk ik? @@Ritsuke

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar allez, dat is nu toch de grootste zeikerij die bestaat?! :lol::cry:

 

 

Die acceleratiecijfers, tot daar aan toe.

 

Maar zo'n verschil in verbruik en co²-efficiëntie! En dat allemaal door die stomme ECE-cyclus!

Gaat nog een hoop schelen in inschrijving ook, daardoor, denk ik? @@Ritsuke

 

Aangezien BIV afhangt van de CO2 zal het inderdaad, jammer genoeg, schelen maar dat win je door de "minprijs". :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dit weekend met een F-type V6 S op stap geweest.

 

OMGWTFBBQ ! Voor mij de verrassing van 2014, ik heb met veel spannende en leuke auto's gereden maar ik ben echt "blown away" door deze F-type. 

 

Ik had na bovenstaande reviews erg hoge verwachtingen, maar mijn god heeft die kar die verwachtingen overstegen! :o

 

De performance van de hele wagen is zo mooi geballanceerd, alles is gewoon perfect aan de wagen. Je kan het vermogen ten volle gebruiken, de sound, de ophanging, de versnellingsbak, het comfort, de afwerking, de look, ... alles hangt zo mooi samen.

 

Daarnaast heb je dan nog de manier waarop andere weggebruikers de wagen benaderen. Ik kan me de laatste sportwagen niet meer voor de geest halen die zo positief onthaald wordt door andere weggebruikers.

Op de autostrade gaan mensen spontaan aan de kant. Iedereen heeft een smile op zijn gezicht, mensen maken plaats waar ze kunnen en je krijgt thumbs up. Niet 1 keer heeft iemand met grootlicht zijn ongenoegen over een (legaal en perfect veilig) inhaalmanoevre duidelijk gemaakt. Dat is met, ik zeg maar wat, een BMW wel anders :P

Mensen spreken je ook aan over de wagen op een enthousiaste manier en niet op de typische jaloerse manier.

 

Topwagen!

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Ik heb er ook een hele dag met gereden en ik was echt SUPER enthousiast en verbaasd! Wat een looks, wat een sound!

Ik moet zelfs toegeven, dat ik serieus zou twijfelen als Porsche liefhebber. Als je zoveel geld uitgeeft wil ik toch iets exclusiever dan een carrera 2... Die zie je hier in de buurt echt gewoon te veel.

En zo een v6S is echt stukken goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al iets bekend over de betrouwbaarheid van die dingen?

Bij Kohl in Aachen staan er blijkbaar al 2 demo's met motorschade. Weet wel niet of het V6 of V8 was, of beide...

Blijven wel superknappe karren :inlove:

Ik heb een eindje terug ook eene overgenomen waar al een nieuw blok in moest onder garantie, vertrouwen van die mens was volledig weg ... Geen idee evenwel wat t probleem juist was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid