Ga naar inhoud

Verzekeringentopic


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Gisteren prijs gevraagd bij de verzekering om 240pk op mijn naam te verzekeren, kwam uit op 818 euro.

Vond dat precies heel schappelijk

Gewoon ba?

Link naar reactie
Delen op andere sites

correct

Ik vind dat stevig,ik dacht dat ik voor m'n 535d in het laatste jaar ba+rechtsbijstand iets van een 330 euro betaalde,maar je bent iets jonger als ik zeker(tapatalk)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat stevig,ik dacht dat ik voor m'n 535d in het laatste jaar ba+rechtsbijstand iets van een 330 euro betaalde,maar je bent iets jonger als ik zeker(tapatalk)?
oude zak hij is 10 jaar jonger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat stevig,ik dacht dat ik voor m'n 535d in het laatste jaar ba+rechtsbijstand iets van een 330 euro betaalde,maar je bent iets jonger als ik zeker(tapatalk)?oude zak hij is 10 jaar jonger.

Pff zwijg ervan :(;)

Dan zal het misschien niet echt vergelijkbaar zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff zwijg ervan :(;)

Dan zal het misschien niet echt vergelijkbaar zijn..

sorry, ik word binnenkort 32 en was even mijn frustratie aan het uitspuwen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad tien jaar jonger.

Maar als je weet dat ik een half jaar geleden nog 1200 € mocht afdokken bij mijn vorige makelaar voor 150pk, dan valt dit echt reuze mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad tien jaar jonger.

Maar als je weet dat ik een half jaar geleden nog 1200 € mocht afdokken bij mijn vorige makelaar voor 150pk, dan valt dit echt reuze mee.

 

Nu nog een wagen vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ben momenteel op zoek naar een eerste wagen om te verzekeren op mijn eigen naam. Heb momenteel een 2010 BMW 318d 100Kw (136pk) op het oog.

 

Deze week prijs gevraagd voor een aantal auto's bij onze verzekeringsmakelaar (we zijn daar goede klant).

 

Ik krijg als antwoord dat ze max. 85Kw willen verzekeren op mijn eigen naam, een 18d noemen ze een 'zware auto'  :huh:

Als ik die 318 toch wil verzekeren op mijn naam dan kan dit enkel door het overhevelen van de volledige portefeuille en er aldus een commerciële compensatie is.

 

Dat is toch een antwoord die op niets trekt? Heb gevraagd toch een prijs te maken zonder overheveling van verzekeringen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat stevig,ik dacht dat ik voor m'n 535d in het laatste jaar ba+rechtsbijstand iets van een 330 euro betaalde,maar je bent iets jonger als ik zeker(tapatalk)?

 

Waar was dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben momenteel op zoek naar een eerste wagen om te verzekeren op mijn eigen naam. Heb momenteel een 2010 BMW 318d 100Kw (136pk) op het oog.

Deze week prijs gevraagd voor een aantal auto's bij onze verzekeringsmakelaar (we zijn daar goede klant).

Ik krijg als antwoord dat ze max. 85Kw willen verzekeren op mijn eigen naam, een 18d noemen ze een 'zware auto' :huh:

Als ik die 318 toch wil verzekeren op mijn naam dan kan dit enkel door het overhevelen van de volledige portefeuille en er aldus een commerciële compensatie is.

Dat is toch een antwoord die op niets trekt? Heb gevraagd toch een prijs te maken zonder overheveling van verzekeringen...

Omnium of BA? Omnium op jonge leeftijd is geen probleem (je zal er natuurlijk voor moeten betalen), BA vond ik alleen met een blackbox bij vivium
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omnium of BA? Omnium op jonge leeftijd is geen probleem (je zal er natuurlijk voor moeten betalen), BA vond ik alleen met een blackbox bij vivium

 

BA-verzekering.

 

Ook aangevraagd bij vivium trouwens, had die info al eens gekregen van u ivm een blackbox maar nog niets over gehoord momenteel van onze verzekeraar...

Ik ben nog steeds in afwachting van zijn antwoord incl. een prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn 23j betaal ik nu 2000+ voor omnium van mijn mito. Heb al een offerte liggen van 1588, maar ga ook eens horen bij optimco waar mijn vader zit. Voordeel van die laatste offerte van belfius is dat de waarde nu na 22 maand na aankoop maar 10% gedaald is tov -27,5 bij AG nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendin van mij heeft enige tijd geleden een ongeval gehad waarbij de wagen perte totale is, de verzekering keert bedrag uit. Nu koopt ze identiek dezelfde wagen maar met stoffen zetels ipv lederen zetels die in de geaccidenteerde wagen zitten. Nu vraagt ze aan de garagist waar de wagen staat om de zetels uit geaccidenteerde te wisselen met de stoffen in de nieuwe. De garagist wil dit niet doen omdat de auto inmiddels eigendom is van de verzekeringsmaatschappij. BS or not?

true,

 

bij de uitkering teken je voor een afstand van je voertuig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid