Ga naar inhoud

Verzekeringentopic


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Altijd hetzelfde liedje hé, als je klant wordt krijg je een scherpe prijs en dan zie je het elk jaar stijgen. 3de auto nu en 3de makelaar, de laatste deed er opeens nog 1.000euro!! af toen ik zei dat ik wegging maar kon dan de boom in zenne. ik heb zo wel het pad geëffend voor @@Naish :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb iets gelijkaardig voorgehad met de camionette dit jaar. Zat ineens boven de 1K voor BA + kleine omnium. Aangezien het hier niet over een gewone omnium gaat (behalve glasbreuk zijn geen stukken gedekt) en ze dus elk jaar minder en minder te verzekeren hebben vond ik dat er ook wat over. Na wat gepingpong door mijn makelaar is er daar toch een 300 euro af gegaan terug, bij Baloise.

 

WTF boven de 1k voor je camionette?

 

Ik betaal voor een jaar voor die van mij maar de helft zonder de mini omnium...

 

Altijd hetzelfde liedje hé, als je klant wordt krijg je een scherpe prijs en dan zie je het elk jaar stijgen. 3de auto nu en 3de makelaar, de laatste deed er opeens nog 1.000euro!! af toen ik zei dat ik wegging maar kon dan de boom in zenne. ik heb zo wel het pad geëffend voor @@Naish :P

 

Feit...

Verzekering BA + Omnium voor de M3 is goedkoper dan voor de A7 indertijd :D

 

Maar ik duw nu altijd hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF boven de 1k voor je camionette?

Ik betaal voor een jaar voor die van mij maar de helft zonder de mini omnium...

Vergelijk anders appelen met peren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zou je je plaat moet veranderen ?

Opzeggen tegen vervaldag.

Ook als het nog geen nieuwe oldtimerplaat is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergelijk anders appelen met peren.

 

Camionette is camionet toch? Veel verschil zit daar niet in volgens mij.

 

Of het is dat ik BA vs BA+mini doe, en dus is het normaal dat een mini omnium meer dan 500 eur normaal is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Camionette is camionet toch? Veel verschil zit daar niet in volgens mij.

Ja de ene kost 15K nieuw, de andere 30K, maar voor de rest zit er niet veel verschil op nee ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsbijstand ook bij mij. 

 

Assistance niet.

 

Maar dat had je wel oorspronkelijk niet gezegd héééé

Link naar reactie
Delen op andere sites

De BA op mijne Spyder is wel lager dan die van de camionette :D

 

Idem...

 

BA op een camionette is nu eenmaal duur. Mannen van de bouw en courierdiensten kunnen gemiddeld gezien niet rijden zeker :D

 

Edit: VET

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsbijstand ook bij mij. 

 

Assistance niet.

 

Maar dat had je wel oorspronkelijk niet gezegd héééé

das waar.

Was dat dan ook een beetje vergeten :D

Assistance leek me toch geen luxe gezien het gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke verzekeringen heeft een zelfstandige allemaal nodig, en wie kan me daar info over verschaffen?

 

Inmiddels een aantal verzekeringsmakelaars gemailed en die komen af met zeer uiteenlopende zaken. Oa het al dan niet nodig hebben van een burgerlijke beroepsaansprakelijkheid verzekering. Maar is dat wel nodig? Wat zou ik nodig hebben om rondritten zonder tijdsmeting oid te kunnen organiseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou ik nodig hebben om rondritten zonder tijdsmeting oid te kunnen organiseren?

Een goed afstand van verhaal :D

Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering kost veel geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is veel? Hangt af van de schaal waarop je gaat ondernemen zeker?

 

Ik zou niet willen dat ik geruïneerd ben door andermans stommiteiten. Maar het ergste kan altijd gebeuren: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2312984/2015/05/07/Vlaamse-vader-en-zoon-komen-om-in-tragisch-ongeval-tijdens-Tour-Amical.dhtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke verzekeringen heeft een zelfstandige allemaal nodig, en wie kan me daar info over verschaffen?

 

Inmiddels een aantal verzekeringsmakelaars gemailed en die komen af met zeer uiteenlopende zaken. Oa het al dan niet nodig hebben van een burgerlijke beroepsaansprakelijkheid verzekering. Maar is dat wel nodig? Wat zou ik nodig hebben om rondritten zonder tijdsmeting oid te kunnen organiseren?

BA organisator.  Kan op jaarbasis, kan op evenementbasis.  Afhankelijk van de duur, aantal deelnemers, van het feit dat je eten serveert of niet, of er een springkasteel staat (echt !), en natuurlijk ook van de aard van het evenement.

 

Meer dan dat heb je voorlopig niet nodig;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid