Ga naar inhoud

2014 Porsche 911 GT3


tato

Aanbevolen berichten

Ja, bedoelde inderdaad tussen de GT3 en de GT3 RS... Zal nu ook wel al topniveau zijn hé qua rijgedrag, dat nóg beter maken... leuk, maar enkel leuk op papier (tenzij je deftig kan sturen)? Geen idee hoeveel downforce er ongeveer wordt gegenereerd in bv. Blanchimont als je daar passeert aan 100km/u, merkbaar verschil dan met een GT3RS of enkel als je er aan 200km/u op vliegt? 

 

 

Moet je een GT3RS verkiezen boven een GT3 voor z'n verbeterd rijgedrag of eerder voor z'n gadgets (rolkooi etc.?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

"een serieus potje" is relatief.

Een beginner zal ook niet sneller zijn met een GT3 dan met een Carrera S.

 

Zelfs niet ....dan met een Mégane :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bedoelde inderdaad tussen de GT3 en de GT3 RS... Zal nu ook wel al topniveau zijn hé qua rijgedrag, dat nóg beter maken... leuk, maar enkel leuk op papier (tenzij je deftig kan sturen)? Geen idee hoeveel downforce er ongeveer wordt gegenereerd in bv. Blanchimont als je daar passeert aan 100km/u, merkbaar verschil dan met een GT3RS of enkel als je er aan 200km/u op vliegt? 

 

 

Moet je een GT3RS verkiezen boven een GT3 voor z'n verbeterd rijgedrag of eerder voor z'n gadgets (rolkooi etc.?)

Als je het budget hebt en je wilt tracken pak je gewoon de RS, dat is de betere track-auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben veel trager dan fuel met zijn tomaat en aan de auto zal het niet liggen

Ik heb me een tijd veel zekerder gevoeld in de Megane dan in de P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Onze sportwagens worden steeds meer limousines blijkt ook uit jouw verslag Bruno.

Ipv 100 M varianten en idem 911 varianten stel ik me de vraag of er nu echt geen plaats meer is voor meer hardcore varianten?

Een CSL een echte RS gaat marketing gewijs absoluut geen slecht doen. Maar goed blijkbaar wordt alles nu beslist door mannekes in kostuum die met allerlei marktanalyses zwaaien en elke auto rijdbaar willen maken voor sjeiks en hun zoontjes of zo ?

Pas op ik vind zo een GT3 echt ferm het gaat me eerder om de tendens.....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moet terug iets komen zoals de 993 GT2. Iets waar mensen "schrik" van hebben om met te rijden maar tegelijkertijd zoveel meer mensen hun verbeelding aanspreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The minute you return from Lisboa.

 

Imagine, zou echt epic zijn... #dromenkunnenschoonzijn :D 

 

 

 

 

 

 

Tenzij ik vanavond 190 miljoen ballen win :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

IMG_9631.jpg

 

Die is kapot :o kerel reed ook als een complete idioot...

 

Altijd pijnlijk als de wielen niet meer in dezelfde richting wijzen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij nader inzien: je hebt gelijk, hij staat namelijk niet in brand (en de achterbumper heeft geen koelsleuf, de velgen kloppen niet en de spoiler lijkt me te laag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid