Ga naar inhoud

2014 Porsche 911 GT3


tato

Aanbevolen berichten

Moet een vreemd gevoel zijn. Clutchdump zonder uw linker voet te gebruiken. Even wennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen mij te herinneren uit het filmpje met technische uitleg (EVO?) dat chief engineering zei dat je er alles mee kan zoals met een manuele. 

Aan de 2 paddles trekken = ontkoppelen, dacht ik. Zo kon je een clutchdump doen om een drift in te zetten. Even gassen voor de show moet dus ook mogelijk zijn. 

Geen reden om hem niet te kopen maw  :ninja:

Heerlijk :D  Mister showoff zal dat dus niet geweten hebben. Hihi. Had trouwens vrouw + kind mee in z'n kar (kind van ca. 8 jaar, tussen de benen van z'n vrouw).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel een geboorte zoals je 't omschrijft :).

 

8j, past dat niet meer op de achterbank? Ah ja, GT3... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kon je een clutchdump doen om een drift in te zetten.

 

Yeah right.. :lol: En dan nog, die bak zal wel netjes tussengas geven.

 

Even gassen voor de show moet dus ook mogelijk zijn.

 

Aha, that is right! Instant-buy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja da's bruut. Veel zal afhangen van de kleurencombinaties waarin ze 'm brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja da's bruut. Veel zal afhangen van de versnellingsbak waarin ze 'm brengen.

 

Correctie!

 

En spatlappen zijn vet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via iemand gehoord dat de gewichtsindex van de banden op de RS veel hoger ligt dan op de GT3 wat een vermoeden geeft dat de aerodynamica van de RS totaal anders zal zijn dan de 991 GT3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet veel uitmaken zeker op dat niveau? Juist (nóg) meer downforce? Marketing?

Afhankelijk van hoeveel het is maakt dat belachelijk veel uit.

Het is ongelooflijk wat dat beetje downforce doet met een gt3 op hoge snelheid, die stabiliteit is enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van hoeveel het is maakt dat belachelijk veel uit.

Het is ongelooflijk wat dat beetje downforce doet met een gt3 op hoge snelheid, die stabiliteit is enorm!

 

En dat is met de huidige GT3 belabberd ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je daar een vleugel en splitter en whatnot op steekt die 30% meer downforce geven dan op de gewone GT3, wees maar zeker dat dat een groot verschil uitmaakt. Op Spa spreken we dan van seconden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je daar een vleugel en splitter en whatnot op steekt die 30% meer downforce geven dan op de gewone GT3, wees maar zeker dat dat een groot verschil uitmaakt. Op Spa spreken we dan van seconden.

 

 

Dan moet je toch al een serieus potje aan een stuur kunnen draaien om dat verschil te voelen denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je toch al een serieus potje aan een stuur kunnen draaien om dat verschil te voelen denk ik...

"een serieus potje" is relatief.

Een beginner zal ook niet sneller zijn met een GT3 dan met een Carrera S.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid