Ga naar inhoud

W222 Mercedes S-Klasse


Parsifal

Aanbevolen berichten

Ik ben nog niet overtuigd. Ik vind de W221 FL met AMG pack nog altijd super knap. Rijden trouwens in bosjes rond hier in NYC :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op pad geweest met een van de eerste uitgeleverde W221's. Besefte dat het de eerste keer was dat ik een lange rit met zo een "basismodel" deed, en dat rijdt toch oh zo fijn.

Meeste kilometers afgelegd met S65 en S63, en in die kisten ben ik minder relax op een of andere manier.

Gisteren wel te horen gekregen dat de pre-order voor een 222 AMG al klaar ligt, dus daar ga ik ook snel eens mee kunnen gaan rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Moet ik eens navragen, maar in proncipe mag geen enkele hybride een trekhaak hebben, is europese regel dacht ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik eens navragen, maar in proncipe mag geen enkele hybride een trekhaak hebben, is europese regel dacht ik

 

ok. Wat kiezen : S350 diesel of Range Rover V6 diesel Vogue ?

 

gebruik : 2 keer per jaar naar winterse alpen en 2-3 keer per jaar naar zomerse alpen met kleinkinderen. Voor de rest naar bouwwerven en vergaderingen, alleen. Tot nu toe is dat allemaal gedaan met de W220 maar die begint redelijk oud te worden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik eens navragen, maar in proncipe mag geen enkele hybride een trekhaak hebben, is europese regel dacht ik

ok. Wat kiezen : S350 diesel of Range Rover V6 diesel Vogue ?

gebruik : 2 keer per jaar naar winterse alpen en 2-3 keer per jaar naar zomerse alpen met kleinkinderen. Voor de rest naar bouwwerven en vergaderingen, alleen. Tot nu toe is dat allemaal gedaan met de W220 maar die begint redelijk oud te worden :lol:

S350 cdi 4matic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide schitterende auto's, en vooral de W222 dwingt bij mij momenteel respect af omdat het weer een typische mercedes is die innoveert en zich opnieuw van z'n concurrentie weet te onderscheiden op het vlak waarin een S hoort uit te blinken.

 

Maar hier toch graag de Range omwille van de flexibiliteit en polyvalentie tov. een S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elaaa, das maar een receptionistje he, niet teveel druk op leggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik eens navragen, maar in proncipe mag geen enkele hybride een trekhaak hebben, is europese regel dacht ik

 

Volvo V60 D6 Hybrid mag alleszins worden uitgerust met trekhaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor het eerst eentje op garageplaten gespot in Zürich, wat een présence. Heeft voor mij dezelfde klasse als bv. een Rolls Royce Corniche of een Bentley Arnage dat 10 jaar geleden hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid