gTa 24.136 Geplaatst: 21 mei 2013 Delen Geplaatst: 21 mei 2013 Beestig, hé. Met een gejailbreakete digitale TV op, een beetje tukkend naar Mythbusters zitten gapen op de derde band van de Brusselse ring aan 40 per uur. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.136 Geplaatst: 21 mei 2013 Delen Geplaatst: 21 mei 2013 Yum. https://www.google.be/search?q=bmw+%22pure+metal+silver%22&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.46751780,d.d2k&biw=1440&bih=770&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=hoSbUZ-TGMKb0wXp2oGgCQ M6 GC en M5 met Competition Pack zouden BMW Individual Pure Metal Silber zijn. Superlekkere kleur. Maar groot verschil met gewoon zilver? (want 8.000 lappen, da's er ook ni neffens...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 21 mei 2013 Delen Geplaatst: 21 mei 2013 Beestig, hé. Met een gejailbreakete digitale TV op, een beetje tukkend naar Mythbusters zitten gapen op de derde band van de Brusselse ring aan 40 per uur. Ik zou het eens de file terug wat sneller rijdt gewoon vertikken om te versnellen om even later terug stil te staan Gewoon 40 blijven taffelen 't wordt tijd voor automatisch rijdende auto's. File is zo een zinloos tijdverdrijf om bewust mee te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.792 Geplaatst: 21 mei 2013 Delen Geplaatst: 21 mei 2013 En full LED koplampen: 2k optie. Ketsjing! En ook de x30d (258pk) krijgt een kitje van BMW Performance: van 190 naar 210 kW en van 560 naar 600 Nm. Voor de zachte som van 1.690 euro. Het probleem is dat deze motor nog steeds niet te tunen is dmv een herprogrammering. Enkel het bijplaatsen van een powerbox kan het vermogen doen stijgen. In die optiek, gecombineerd met het behoud van de garantie, vind ik €1.690,- nog te doen. Zo'n powerbox kost ook al snel +€800,- Ik neem aan dat deze kit ook op mijn motor kan geplaatst worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.136 Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Als ge die versie hebt: lijkt me van wel. Geef je chassisnummer in de laatste versie van de ETK in bij de dealer (of online als die beschikbaar wordt) en zoek 't op, dan weet je 't meteen. ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Matthi 3.180 Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Niet veel nieuws, maar was ook niet nodig. Blijft een superknap model. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 3 juni 2013 Delen Geplaatst: 3 juni 2013 Een keer of twee is genoeg. En hoogstens nog 'es ter herhaling, zo een paar keer per decennium. Maar een dagelijkse "anti-statusmaatschappij-en-hogerdanhungatkakkers-boodschap" (komende van iemand die zichzelf (kudos!) door eigen toedoen ook méér kan veroorloven dan gemiddeld, wat de boodschap helaas een pak minder daadkracht geeft) op een autoliefhebbersforum (en dus niet op een maatschappijzeikersforum), onverminderd wie een auto koopt die binnen de categorie valt die door hem (en zijn mening is ook maar een mening) wordt beoogd als overduidelijke statusmaatschappij-en-hogerdanhungatkakkers-karren, waarbij (laat ons wel wezen) ook geregeld 'es een loopje wordt genomen met de realiteit en er enkel nog wordt geponeerd op basis van zuivere persoonlijke voorkeur ... dat is er op den duur zo ver off en gaat zodanig hard vervelen dat de meerwaarde van de boodschap compleet verdwijnt en zelfs omgekeerd gaat werken, ja. En dan heb je al 'es iemand die dat veel korter dan ik kan, verwoordt als "trol". 't Is maar een manier van 't te verwoorden. Ik snap tommie alvast, en jij met al jouw verstand ook. Ik denk dat de prijzen voor de F10/11 vééél hoger gaan liggen als bij de E60/61,ze lijken wel van goud gemaakt heb k de indruk... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.669 Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Je vergelijking met een 525tds houdt trouwens de baan niet. Qua motorkarakter en rijplezier rijdt een 525tds rondjes rond een huidige 520d, zelfs met 184pk. Als ex-E34 525tds eigenaar spreek ik "rijplezier" tegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Asserti 2.930 Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Sowieso had je plezier tijd het rijden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 10 juli 2013 Delen Geplaatst: 10 juli 2013 Klopt! Maar dat lag meer aan het feit dat 'ie pangaar was, dan dat het een goede rijdersauto was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 3.992 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Hebben die LCI's nu een chromé strip aan onderkant koffer en onderkant achterbumper of is dat een folieke? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.960 Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2013 Hebben die LCI's nu een chromé strip aan onderkant koffer en onderkant achterbumper of is dat een folieke? Alleen als het een modern of luxery line is dacht ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.514 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Chroom bij Luxury, gesatineerd alu bij Modern. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Hebben die LCI's nu een chromé strip aan onderkant koffer en onderkant achterbumper of is dat een folieke? Dat is tegenwoordig altijd folie of plastic denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.136 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Uiteraard. Plastic met een verflaagje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.792 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Vandaag een LCI 5GT gezien, eentje zonder M-sportpakket. De facelift doet deze 5Gt echt wel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.960 Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2013 Tommie, mocht je foto's vinden van het Individual "pure metal silver" (zo'n 8.000 EUR meerprijs), graag! Danke Edit: automaat, 8 versnellingen automaat, 8 versnellingen + schakelpaddles = 150 EUR meerprijs sportautomaat, 8 versnellingen + schakelpaddles = 200 EUR meerprijs Tot nu was "sportautomaat" = schakelpaddles + extra softwaremodus/-modi. Splitsen ze nou nog méér op, of is er iets wat de optielijst niet verraadt? @@gTa http://www.bimmertoday.de/2013/05/19/2013-bmw-m5-f10-lci-facelift-competition-paket-pure-metal-silver/2013-bmw-m5-competition-paket-facelift-pure-metal-silver-f10-lci-07/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.792 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Zeer dikke M5. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Dat een E34 525tds meer karakter heeft, daar ben ik het volledig mee eens. voor mij blijft dit de best klinkende zescilinder diesel die BMW ooit gemaakt heeft. Een 2.0d kan noot dat karakter hebben. Maar als je ze naast mekaar aan de rode lichten zou zetten, dan zal de 525tds toch het onderspit delven. Ook is de 5, net als elke andere wagen trouwens, door de tijd zwaarder, comfortabeler en sterieler geworden. Ik ben het niet dikwijls met u eens, maar die 525tds was echt een zalig klinkend beest. Gewoon super zacht en zingend. Dat je er niet meer de snelste mee bent aan het rood licht? Klopt. Who the fc*k cares? Je koopt er geen prijzen mee. Voor mijn part trouwens de mooist klinkende diesel ooit, samen met de E300 D 24v. (die was minder "zacht", maar kon huilen als een 528i van de jaren 80 als je er in de toeren mee ging) Dat je de discussie nog aangaat David. Swede is gewoon de grootste trol op dit forum. Nagels en koppen. Met dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.552 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Waarom kunnen ze niet gewoon een 2.0 of kleine zescilinder diesel maken. Zal toch wel hetzelfde verbruik moeten geven als een 520d denk ik? Duurder om te produceren misschien, maar ik denk dat liefhebbers daar gerust ook meer voor zouden willen betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Waarom kunnen ze niet gewoon een 2.0 zescilinder diesel maken. Simpel: 1. Kost. Een 6-cilinder bouwen is nu eenmaal duurder wegens meer onderdelen. 2. Het is een langere motor, dus die neemt meer plaats in (onderhoud) en is minder veilig (kreukelzones) 3. Hij weegt meer en is minder efficient dan een viercilinder (te kleine verbrandingskamers vgl met de wrijving die die zes cilinders veroorzaken) Dus objectief... Hoe triest het ook is voor de melomaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wax-it.be 1.635 Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik ben het niet dikwijls met u eens, maar die 525tds was echt een zalig klinkend beest. Idd, altijd graag mee reden! Smooth² Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Kan er mij hier iemand uitleggen hoe die "packs" nu werken? Is dat zoals bij MB met de E-klasse dat je een "basis" hebt en dan tegen meerprijs een luxeversie (Elegance) en een wat dynamischer versie (Avantgarde) met uitrusting in de packs die normaal optioneel is plus enkele details die specifiek zijn voor deze line? Of zijn deze allemaal dezelfde uitrusting en prijs, alleen ander uiterlijk (al zie ik het verschil niet direct zelf ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Kan er mij hier iemand uitleggen hoe die "packs" nu werken? Is dat zoals bij MB met de E-klasse dat je een "basis" hebt en dan tegen meerprijs een luxeversie (Elegance) en een wat dynamischer versie (Avantgarde) met uitrusting in de packs die normaal optioneel is plus enkele details die specifiek zijn voor deze line? Of zijn deze allemaal dezelfde uitrusting en prijs, alleen ander uiterlijk (al zie ik het verschil niet direct zelf ) Zelfde werkwijze als bij MB voor zover ik kan zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.