Ga naar inhoud

BMW 5 Reeks LCI


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Opfrissing heeft 'm deugd gedaan. It looks sparkly fresh and new again!

 

Wel een dikke booh voor de standaard interieurlijsten van de Modern.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er mij hier iemand uitleggen hoe die "packs" nu werken? Is dat zoals bij MB met de E-klasse dat je een "basis" hebt en dan tegen meerprijs een luxeversie (Elegance) en een wat dynamischer versie (Avantgarde) met uitrusting in de packs die normaal optioneel is plus enkele details die specifiek zijn voor deze line?

 

Of zijn deze allemaal dezelfde uitrusting en prijs, alleen ander uiterlijk (al zie ik het verschil niet direct zelf :oops:  )

Een pack is een groep opties zoals je dat kent, bv een business pack, met metaalkleur, GPS, parkeersensoren etc.

Een line is meer zoiets als een M-pack, heeft wat specifieke cosmetische accenten (bv chroom of alu in de voorbumper), je hebt dan ook specifieke 18" velgen voor die line, automatisch Dakota leder, en het laat ook toe bepaalde opties te kiezen die anders niet beschikbaar zijn.

Zelf heb ik een luxury line besteld op mijn 5 LCI, omdat ik graag mokka nappa exclusief leder wou, en dat is niet mogelijk zonder een line.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben hier een modern binnen staan. Subtiele maar mooie facelift.

Contrasterend (wit) stiksel is wel netjes :)

Alleen de nieuwe modern sleutel is belachelijk! De wagen is full black en dan krijg je een beige sleutel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat nu eentje voor mijn deur met nappa mokka ... Zeer mooie kleur!

Doet plezier om te horen.

Ik heb het op voorhand gezien op een staal, en op foto 's op internet, maar ik ben benieuwd om het voor het eerst in een volledig interieur te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 2 verkocht. Eerste komt volgende week binnen, combinatie met Citrinschwarz. Benieuwdheid...

 

Een van de mooiste BMW kleuren :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij sowieso een tik te donker (maar ik heb niet altijd de meest performante kleurenzin en vooral donkere kleuren zie ik moeilijker).

Er staat op de IAA een citrinschwarz 650ix coupé met Individual platina binnenin. Dát is dan weer 'es helemaal m'n goesting.

Temeer omdat 'ie ook de alcantara hemelbekleding heeft in platina en niet in 't zwart --> klasse.

Alleen 't hout en 't feit dat de besteller de Individual pack heeft vergeten aanvinken (dus daarmee heeft 'ie 't gewone sportstuur) vond ik minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Begrijp ik het goed dat de onderste knop van de sleutel van een F11 programeerbaar is? Waar hebben jullie hem op staan? Wat is handig?

Wat is the place to be om een setje wintervelgen (+banden) te kopen? We rijden nu 19"M velgen en ik vind die nieuwe 18"M velgen erg knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik het goed dat de onderste knop van de sleutel van een F11 programeerbaar is? Waar hebben jullie hem op staan? Wat is handig?

Wat is the place to be om een setje wintervelgen (+banden) te kopen? We rijden nu 19"M velgen en ik vind die nieuwe 18"M velgen erg knap.

 

Ik heb er net eens achter gezocht bij de onze, maar heb niets gevonden. Bij ons doet die de lichten ontsteken. Heb geen menu gevonden om dat te wijzigen. Maar ik heb er ook geen handleiding bij genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nochtand niet moeilijk te vinden in de instellingen. :)

 

Bij mij opent en sluit die m'n automatische koffer, zoals standaard ingesteld...

 

En place to be: bij mij! Stuur PM wat je wilt en ik laat je een prijsje...

 

@@D Squaloid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nochtand niet moeilijk te vinden in de instellingen. :)

 

Bij mij opent en sluit die m'n automatische koffer, zoals standaard ingesteld...

 

En place to be: bij mij! Stuur PM wat je wilt en ik laat je een prijsje...

 

@@D Squaloid

 

 

Dan ga ik dat nog eens bekijken. Koffer openen en sluiten, daarvoor heb je toch al een specifiek knopje voor op de sleutel? Of moet je het "speciale" knopje niet blijven indrukken tot de koffer helemaal open is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wij willen heel graag een 535iA LCI bestellen, maar de huidige F10 528iA is nog niet verkocht. We zullen dus nog even geduld moeten hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want 4 <<<<<<<< 6, inderdaad. Ik moet er al van in 't begin mee lachen, met al die commenteren over 328i's en 428i's en 528i's: "Ja, knappe motor hoor, krachtig en vol!" Daar wil elke zinnige persoon toch een fokking zescilinder in?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat verschil dat de 530d een kleinere opstap is ten opzichte van een 520d, dan dat een 535i dat is ten opzichte van een 520i. En persoonlijk vind ik de 530d de betere keuze dan de 535d. Dus daar zou ik niet melken en gewoon pardoes de 530d nemen.

 

Maar bon: ge hebt overschot van gelijk. Ik snap echt niet dat je de niet ongeringe meerprijs voor een 525d veil hebt, terwijl de 530d dan eigenlijk nauwelijks duurder is (wat scheelt het dan nog 2.000 à 3.000 euro, ausstattungsbereinigt?) en dat plots een compleet andere auto is, mét een deftige motor in plaats een naaimachientje dat heeldertijd sputtert als een tractor.

 

(alhoewel, met de isolatie die een F10 biedt ... die 4cilinder diesels zitten auditief verdomd goed weggestopt eigenlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer dat ik er mee reed met de 4 cilinder 525d was ik zo teleurgesteld, ik had er veel meer van verwacht in vgl met een 520d... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid