Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Her grootste gezeik is bij u begonnen hé, met uw dwaze stelling :D

mongool.jpg

Geplaatst:

:lolz: :lolz:

Om dan met een traktorgekletter van jewelste aan het rood licht te staan wachten :inlove:

Neen, want met het start/stop systeem valt 'm stil aan de rode lichten.  :P 

Geplaatst:

Hoe lelijk zijn die 'DaVo' letters op die auto. En dan wel de typeaanduiding weglaten :blink: er 435i laten opzetten was erover misschien? :D

Het valt mij net op dat de 435i goedkoper is dan de 430d. Dat is ook iets nieuw!

Geplaatst:

DaVo blijft ACS invoerder he, dan krijg je dat soort gedrochten!

Geplaatst:

zalig, een Davo edition!! krijg je later extra voor op kapaza.be

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Hoe lelijk zijn die 'DaVo' letters op die auto. En dan wel de typeaanduiding weglaten :blink: er 435i laten opzetten was erover misschien? :D

Het valt mij net op dat de 435i goedkoper is dan de 430d. Dat is ook iets nieuw!

@@Jeroen_M5, standaard automaat in de '30d he.

Geplaatst:

DaVo blijft ACS invoerder he, dan krijg je dat soort gedrochten!

ACS op de BMW 4  :inlove:

AC-Schnitzer-BMW-4-Serie-Coupe-zwart-01.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Rijdt zo'n 4 wat comfortabel? Is het verschil groot met de 5? En dan heb ik het vooral over de stilte in het interieur.

Geplaatst:

Vandaag toevallig met de 420d en 435ix gereden. Beide zijn stiller dan hun 3 Reeks counterparts. Comfort is verre van een 5 he, maar dat is ook z'n doel niet. Reed wel 100x beter dan de C Coupé die we mee hadden. A5 Quattro daarentegen rijdt nog altijd subliem.

Geplaatst:

Ik moet er toch eens mee gaan rijden, want zo'n 435d xDrive boeit me wel.

Geplaatst:

Vandaag toevallig met de 420d en 435ix gereden. Beide zijn stiller dan hun 3 Reeks counterparts.

Stiller en minder speciaal, dat is ook wat Harris van de 435i vond. Jammer wel want ik vond zelfs een E92 335i vrij stil binnenin zonder performance uitlaat.

Geplaatst:

Inderdaad.

Je moet echt iets aftermarket steken om hem te laten doorklinken...

Geplaatst:

Mennekeee wa eene kutpresentator.
Enja bevestigd wel de algemene tendens die er bij Bmw heerst dat ze als maar meer sportiviteit verliezen.Spijtig.

Geplaatst:

Imo de perfectie, juist nog een setje Eibach veren plaatsen :)

attachment.php?attachmentid=941601&stc=1

attachment.php?attachmentid=941602&stc=1

attachment.php?attachmentid=941603&stc=1

attachment.php?attachmentid=941604&stc=1

attachment.php?attachmentid=941605&stc=1

attachment.php?attachmentid=941607&stc=1

attachment.php?attachmentid=941612&stc=1

attachment.php?attachmentid=941613&stc=1

Geplaatst:

Jep een maatje grotere velgen. En LED voorlichten om het af te maken.

Geplaatst:

vanmorgen een witte gezien op Z-platen, heeft inderdaad wel grote velgen nodig en die enkele uitlaat is maar klein hoor  :(

Geplaatst:

Ik begrijp niet dat ze bij deze 4 een enkele uitlaat voorzien voor de 20d, terwijl bij de 5 wel een dubbele uitlaat wordt voorzien. Uiteindelijk geeft zo'n dubbele uitlaat een sportieve look, en het is toch net dat wat de 4 nodig heeft. Iemand die een 520d koopt doet dat toch niet voor de sportieve looks.

Geplaatst:

18 inch is te klein voor de 4.

die M-Performance velgen mogen hier onder. Dikke schoenen  :inlove:

Geplaatst:

Ik begrijp niet dat ze bij deze 4 een enkele uitlaat voorzien voor de 20d, terwijl bij de 5 wel een dubbele uitlaat wordt voorzien. Uiteindelijk geeft zo'n dubbele uitlaat een sportieve look, en het is toch net dat wat de 4 nodig heeft. Iemand die een 520d koopt doet dat toch niet voor de sportieve looks.

Ze willen de liefhebber verplichten om een zware motor te kopen zeker, meeste mensen gaan daar wss nooit op letten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in