Ga naar inhoud

Routes / Navigatie / Binnenwegen / Tips & Tricks


Lefty

Aanbevolen berichten

Als je vragen of tips hebt betreffende deze onderwerpen, wees hier welgekomen.

Indien het reeds bestaat, mag gerust gemerged worden.

Eigenlijk is het gewoon omdat ik een vraag had en het topic niet vond, soit.

@@manneke @@Riskitalltowin Is de aansluiting met de A1 richting Wuppertal nog dicht komende vanaf A4? Een tijd geleden moest je nog zuidwaarts de ring rond Keulen afkachelen. Misschien is Roermond richting D-dorf dan nog een betere optie indien die omleiding nog actief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vragen of tips hebt betreffende deze onderwerpen, wees hier welgekomen.

Indien het reeds bestaat, mag gerust gemerged worden.

Eigenlijk is het gewoon omdat ik een vraag had en het topic niet vond, soit.

@@manneke @@Riskitalltowin Is de aansluiting met de A1 richting Wuppertal nog dicht komende vanaf A4? Een tijd geleden moest je nog zuidwaarts de ring rond Keulen afkachelen. Misschien is Roermond richting D-dorf dan nog een betere optie indien die omleiding nog actief is.

Is een route die ik eigenlijk nooit rij. Als ik Bruhl of Hurth zit en moet ik naar Wuppertal/Hagen/Dortmund neem ik de A4 tot achter Keulen, de ring op A3, ofwel in Leverkusen de A1 ofwel verder tot Hilden om de A46 op te gaan.

Met de talrijke werken in en rond Keulen, mijd ik het als mogelijk is.

 

Volgens Autobahn NRW is er enkel sperring op aansluiting A57-A1: http://www.autobahn.nrw.de/

 

Voor mij is dat niet aantrekkelijk baserend op mijn woonplaats als ik naar Wuppertal direct rij:

Ofwel E314 - A2 richting Roermond - A52 naar Dusseldorf - A57 naar Keulen - A46 naar Wuppertal

Ofwel E34/A67 naar Duisburg - A3 richting Keulen - A46 naar Wuppertal (als het te druk is A3 richting Oberhausen, A43 in Herne richting Gevelsberg en dan de A46 naar Wuppertal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een route die ik eigenlijk nooit rij. Als ik Bruhl of Hurth zit en moet ik naar Wuppertal/Hagen/Dortmund neem ik de A4 tot achter Keulen, de ring op A3, ofwel in Leverkusen de A1 ofwel verder tot Hilden om de A46 op te gaan.

Met de talrijke werken in en rond Keulen, mijd ik het als mogelijk is.

 

Volgens Autobahn NRW is er enkel sperring op aansluiting A57-A1: http://www.autobahn.nrw.de/

 

Voor mij is dat niet aantrekkelijk baserend op mijn woonplaats als ik naar Wuppertal direct rij:

Ofwel E314 - A2 richting Roermond - A52 naar Dusseldorf - A57 naar Keulen - A46 naar Wuppertal

Ofwel E34/A67 naar Duisburg - A3 richting Keulen - A46 naar Wuppertal (als het te druk is A3 richting Oberhausen, A43 in Herne richting Gevelsberg en dan de A46 naar Wuppertal)

 

 

 

Allright thanks!

Denk dat ik voor Roermond ga opteren, vroeger was die aansluiting daar kxt maar dat valt nu best mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vliegtuig. Vliegverbinding is zo goed dat het de moeite niet is van te rijden.

 

Veel hangt af wanneer je vertrekt. Als je pakweg de ochtendspits Brussel - Luxembourg kan vermijden lijkt me dit vanuit Gent een interessant traject.

 

Ik zou echter Gent/Brussel of Antwerpen - Lummen - Heerlen - Aken - Koblenz (over de A61) - Mannheim - Karlsruhe - Stuttgart - Munchen nemen. Kom je niet ver van de Nurburg gepasseerd en direct aan de Hockenheimring. Kon je onderweg nog bezoeken. Zelfs de Schumacher Karting in Kerpen ligt dan op de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben de enige autoliefhebber aan boord van dat voertuig, dus hoe interessant die tussenstoppen ook zijn, mijn medepassagiers zijn in staat mij daar achter te laten.

 

We vertrekken vanuit Brugge en vroeg genoeg om de ochtendspits in Brussel grotendeels te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel Brussel - Luik - Aken - Kerpen en zo verder ofwel Brussel - Luxembourg - Karlsruhe (ga je wel een stuk zonder snelweg hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwaar de voorkeur voor Stuttgart ipv Nurenberg? Zou ook de route doen over Nederland Aachen maar dan naar Nurenberg. Minder werken, niet?

Zie wel niet hoe je voor de ochtendspits Brussel gaat passeren om dan pas na de spits van Luxemburg in Luxemburg aan te komen. Of je moet extreem traag rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid