Ga naar inhoud

Vmax only: sub 40-50K


Lefty

Aanbevolen berichten

Redelijk makkelijke en straightforward (punt not intended) vraag:

 

Wat koop je als je enigste doel is om 's nachts de Deutsche Autobahnen te bezoeken? Je wil hard gaan, echt hard. Ik spreek 300 en harder.

 

Ik heb al vaker over deze kwestie nagedacht, omdat m'n daily best zoiets zou mogen zijn.

RS6 V10? M6 V10?

 

Tuning is overigens toegestaan maar moet ingecalculeerd worden!

Mileage krijgt 1 pluspunt, 330+ krijgt dubbele pluspunten, de comfortstijl in dewelke je ze afhaspelt eveneens.

Betrouwbaarheid krijgt vierdubbele pluspunten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij nu niet aan die snelheden :lol:  , of met 1 of andere doodswens.

Maar dan zou ik meerdere dingen moeten laten, zoals Nordschleife.

It's too much fun while we still can, IMO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij nu niet aan die snelheden :lol:  , of met 1 of andere doodswens.

Maar dan zou ik meerdere dingen moeten laten, zoals Nordschleife.

It's too much fun while we still can, IMO.

 

Het lijkt me wel fun en het zal inderdaad niet eeuwig blijven duren. Maar ik zou 't niet dag in dag uit durven. Aan die snelheid mag je nog de beste chauffeur ter wereld zijn, je hebt geen uitwijkmogelijkheden, alles komt hard aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dunno Z06, wel ZR1. Lijkt me de meest betrouwbare kar om dat veelvuldig te doen. Plus: tuneable. Binnen een "redelijk" budget haal je daar het vermogen uit om 350 echte km/u te rijden. :inlove: Comfort? Mjah.

 

BMW M V10 met SMG ... betrouwbaar ... dunno.

 

AMG met drukvulling, limiter eraf en gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste keer dat ik in DL 300 reed 's nacht vond ik toch dat de vrachtwagens ERG hard achteruit reden...  Laat die limiet op 250 dus maar ;)

 

(ik moet oud aan het worden zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De B5 was vroeger inderdaad een fenomenaal snelle wagen in topsnelheid.

 

Is het de bedoeling standaardversies te vinden die zo snel mogelijk gaan? Want met tuning kan je zowat gelijk wat uit je duim zuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er spelen natuurlijk nog factoren maar een Conti gaat wel hard, onlangs met zo'n supersport gereden en das toch wel een ander kaliber :) Maar dat krijg je waarschijnlijk niet voor 50k.

 

R8 met compressorkit?

 

RS6 blijft wel mijn all time favo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid