Ga naar inhoud

Vmax only: sub 40-50K


Lefty

Aanbevolen berichten

+250 is in Duitsland ook gevaarlijk geworden door het massale middenbaanvakkleven. Aan 270 voorbij een camion op het rechtervak doe ik nog wel, maar met 150 kph verschil voorbij een middenvakplakker jagen... Als die mens plots het in zijn bol krijgt om naar het linkervak te gaan heb je aan 100 meter tussenafstand niet genoeg om een aanrijding te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

+250 is in Duitsland ook gevaarlijk geworden door het massale middenbaanvakkleven. Aan 270 voorbij een camion op het rechtervak doe ik nog wel, maar met 150 kph verschil voorbij een middenvakplakker jagen... Als die mens plots het in zijn bol krijgt om naar het linkervak te gaan heb je aan 100 meter tussenafstand niet genoeg om een aanrijding te vermijden.

 

So true. Vooral omdat je in Duitsland tegenwoordig meer en meer moraalridders begint te krijgen die vinden dat het niet hoort dat je met je "dikke Mercedes" aan 200 of meer op de snelweg rijdt.  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

 

So true.

 

 

Ik vrees dat er hier veel in dromenland leven. Waar in Duitsland denk je dat je nog kilometers aan een stuk 300 kan halen? :roll:

 

Waar in Duitsland kan je nog 300 halen zelfs? En als je al eens hier en daar een piek van 300 kan halen, hoe lang kan je als persoon veilig deze snelheid aanhouden voor langere tijd? Ik vrees dat uw "tank" sneller leeg zal zijn dan die van de auto...

 

Zelfs 250 kan je niet meer lang aanhouden tegenwoordig.

 

In de optiek "snel en comfortabel van CH naar BE", heeft Lefty al een wagen die perfect is, en zelfs de onoverwinbare 535d aftroeft. ;)

 

Ik denk dat hij hier met zijn vraag eerder zoekt naar iets waarmee je regelmatig en veilig iedereen in zijn hemd kan zetten tijdens deze nachtelijke rit.

En dat gaat niet makkelijk te vinden zijn nu iedereen zich bijna aan die 250km/u begrenzing begint te houden.

Wat een gelul!

Straks meer als ik een deftig toetsenbord heb.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

768_PHOTOS_1.jpg

Da's pas teleurstellend als je iets zoekt dat op hoooopen koppel, zo effortless mogelijk, 300+ moet halen. And the reliability does not compute with topic rules. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Alpina's hier zijn wel nog een optie. Al zijn die met motoren met radiaalcompressor ook niet zo bullit proof, eigenlijk.

Geen idee voor welk geld je huidige generatie B7 kan scoren, iemand?

 

Optie S 63 AMG / S 65 AMG lijkt me wel wat. Zeker dat laatste. Moet helemaal jouw ding zijn, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's pas teleurstellend als je iets zoekt dat op hoooopen koppel, zo effortless mogelijk, 300+ moet halen. And the reliability does not compute with topic rules. :D

Exactly what I thought when I put up the pic.

Maar goed, ik dacht, nu we toch de reinste onzin asn het neerzetten zijn, waarom geen echt snob voorstel doen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Alpina's hier zijn wel nog een optie. Al zijn die met motoren met radiaalcompressor ook niet zo bullit proof, eigenlijk.

Geen idee voor welk geld je huidige generatie B7 kan scoren, iemand?

 

55k zoiets. Toch gepost geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Alpina's hier zijn wel nog een optie. Al zijn die met motoren met radiaalcompressor ook niet zo bullit proof, eigenlijk.

Geen idee voor welk geld je huidige generatie B7 kan scoren, iemand?

 

Optie S 63 AMG / S 65 AMG lijkt me wel wat. Zeker dat laatste. Moet helemaal jouw ding zijn, denk ik.

 

Ik kan je wel volgen in je redenering qua koppel en rijgemak. Maar het probleem met een S63 en S65 is opnieuw dat ze begrensd zijn, dus "VMax"... :(

 

(En over de betrouwbaarheid (of eerder het gebrek aan) ga ik maar niet uitwijden ;) ).

 

 

Trouwens, waarom noemt iedereen hier de S63 en S65 maar niemand noemt deze?  http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-760i-m-sportpaket-nappa-soft-close-hud-glasdach-salzwedel-brietz/182047763.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=41&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&negativeFeatures=EXPORT

Mit "Hochgeschwindigkeitsbremsanlage" :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4WD lijkt me echt nuttig om kilometers te vreten op de Duitse Autobahn... :D

 

Al met een 65 gereden? Als je dat plat duwt bij 80km/u heeft dat nog wielspin. Ik word daar onnozel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vmax begrenzing eraf halen is rap gefixt hoor.

 

Die 760i :inlove:

 

Die gaan naar het schijnt ook loeiend hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al met een 65 gereden? Als je dat plat duwt bij 80km/u heeft dat nog wielspin. Ik word daar onnozel van.

 

Nope. Maar als je me ergens een testrit kan regelen :P

 

 

Vmax begrenzing eraf halen is rap gefixt hoor.

 

Die 760i :inlove:

 

Die gaan naar het schijnt ook loeiend hard.

 

Als snelwegwagen, vind ik de 7 ook beter dan de S. Hij is wel minder comfortabel en voelt logger aan op gewone wegen, maar op de snelwegen voelt hij stabieler dan de S.

 

Die snelheidbegrenzing moet er wel met enige voorzichtigheid afgehaald worden. Banden en co zijn bvb niet altijd berekend op de hogere snelheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk te ver onder budget, maar... S211 E55 Kompressor. Naar mijn weten een degelijker blok dan de 63, en je kan daar nog ruim binnen budget een andere compressor op laten vijzen bij Kleemann ofzo.

 

Van de C6 RS6 nooit echt fan geweest, dan liever een Alpina B5S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

So true. Vooral omdat je in Duitsland tegenwoordig meer en meer moraalridders begint te krijgen die vinden dat het niet hoort dat je met je "dikke Mercedes" aan 200 of meer op de snelweg rijdt.  :(

Uh, ooit met een noodgang over een zekere drievakssnelweg gereden in BE  aan +210, en dat voelde vreemd genoeg veiliger dan de recente rit in DE. Puur omdat het aantal middenvakplakkers exponentioneel gestegen is. De enige die liggen te plakken op de E40 Luik-Tienen zijn Duitsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel niet in de price range vallen...

 

Maar een Bentley Azure T

 

1000nm koppel, 507PK en een Twin turbo V8 die je lekker kan tunen... 

 

Moet zo'n onwezenlijke ervaring zijn om daarmee 335 te knallen met een klak op terwijl je rustig een pijp opsteekt en beethoven opzet  :lolz:

The Arnage T's 0–60 mph time is 5.5 seconds; a top speed of 170 miles per hour (274 km/h) is claimed.

 

 

Gaat blijkbaar niet lukken. Had de topsnelheid wel iets hoger geschat (tegen de 300) maar dat haalt hij dus niet. Heeft toch ook redelijk korte versnellingen door die 4/5 speed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55k zoiets. Toch gepost geweest?

Kan zijn, ik lees verre van alles en vergeet meer dan ik gelezen heb. :silly::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid