Ga naar inhoud

Vmax only: sub 40-50K


Lefty

Aanbevolen berichten

zou je niet beter es een lexus kopen? snobje

 

Niet duur genoeg. Waarom 45K aan een auto uitgeven als je bij BMW voor dezelfde auto er 20 meer kan kwijt zijn?

 

Enige probleem is dat mijn oprit voor de buren niet zichbaar is vanop 't straat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat sommige dit stukje vergeten zijn. Veel auto's kunnen 300+, maar de manier waarop...

 

Daarom ook dat ik me afzijdig hou van tuningbrol te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M5 of M6 zou ik toch links laten liggen, mijn M5 was ook onder handen genomen bij ppe en had 535 pk en ging vlotjes naar de 330km/h maar  heeft meer in de garage gestaan dan dat ik er mee gereden heb. Op 22.000 km nieuwe motor en SMG. Op 44.000 km nieuw vliegwiel en koppeling.  Dan op 66.000 km motor naar de kl*ten....klepsteeltje afgebroken met alle gevolgen vandien. 3de motor ingeplaatst en dat na amper 66.000km.

Bangelijke wagen als hij reed maar zo onbetrouwbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

M5 of M6 zou ik toch links laten liggen, mijn M5 was ook onder handen genomen bij ppe en had 535 pk en ging vlotjes naar de 330km/h maar  heeft meer in de garage gestaan dan dat ik er mee gereden heb. Op 22.000 km nieuwe motor en SMG. Op 44.000 km nieuw vliegwiel en koppeling.  Dan op 66.000 km motor naar de kl*ten....klepsteeltje afgebroken met alle gevolgen vandien. 3de motor ingeplaatst en dat na amper 66.000km.

Bangelijke wagen als hij reed maar zo onbetrouwbaar!

 

Miseriecorde !! :wacko:

 

En ik klaag dat mijn AMG zijn kleppen tikken na 125k :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want een M5 is op 250km/u beperkt. De B5 loopt een goei 300 standaard.

 

Is ook geen "tuningspel". De wagen werd door Alpina zo ontwikkeld om die snelheden te halen.

 

Edit: B5 S loopt een 315km/u met zijn 530pk.

 

315 reële snelheid. Op teller heb ik er een paar keer 330 uitgehaald, tellertje rond dus. :D

 

Onze was wel een gewone B5. Geen B5S.

 

Hier een foto aan 320, heb die al eens ergens gepost.

 

535481_3254763602541_1732760294_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

315 reële snelheid. Op teller heb ik er een paar keer 330 uitgehaald, tellertje rond dus. :D

 

Onze was wel een gewone B5. Geen B5S.

 

Hier een foto aan 320, heb die al eens ergens gepost.

 

535481_3254763602541_1732760294_n.jpg

 

Dat zal dus inderdaad ergens overeenkomen met 310-315 reeel.

 

't Verwondert me dat er nog niemand lefty een getjoende 535d heeft aangeraden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel niet in de price range vallen...

 

Maar een Bentley Azure T

 

1000nm koppel, 507PK en een Twin turbo V8 die je lekker kan tunen... 

 

Moet zo'n onwezenlijke ervaring zijn om daarmee 335 te knallen met een klak op terwijl je rustig een pijp opsteekt en beethoven opzet  :lolz:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat koop je als je enigste doel is om 's nachts de Deutsche Autobahnen te bezoeken? Je wil hard gaan, echt hard. Ik spreek 300 en harder.

 

 

 

't Verwondert me dat er nog niemand lefty een getjoende 535d heeft aangeraden :lol:

 

 

De vraag is ook of je regelmatig 330 wil halen, of gewoon snel van A naar B wil over meer dan 500km, want in dat laatste scenario is een gekietelde 535d geen slecht idee.

 

't heeft niet lang geduurd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

't heeft niet lang geduurd :D

 

:lolz:

 

So true.

 

 

Ik vrees dat er hier veel in dromenland leven. Waar in Duitsland denk je dat je nog kilometers aan een stuk 300 kan halen? :roll:

 

Waar in Duitsland kan je nog 300 halen zelfs? En als je al eens hier en daar een piek van 300 kan halen, hoe lang kan je als persoon veilig deze snelheid aanhouden voor langere tijd? Ik vrees dat uw "tank" sneller leeg zal zijn dan die van de auto...

 

Zelfs 250 kan je niet meer lang aanhouden tegenwoordig.

 

In de optiek "snel en comfortabel van CH naar BE", heeft Lefty al een wagen die perfect is, en zelfs de onoverwinbare 535d aftroeft. ;)

 

Ik denk dat hij hier met zijn vraag eerder zoekt naar iets waarmee je regelmatig en veilig iedereen in zijn hemd kan zetten tijdens deze nachtelijke rit.

En dat gaat niet makkelijk te vinden zijn nu iedereen zich bijna aan die 250km/u begrenzing begint te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid