Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

En ze doen daar ook aan team orders

Quote

Ogier ended seventh in his Ford Fiesta. He was aided by M-Sport Ford team-mates Teemu Suninen and Elfyn Evans who deliberately slowed before the finish of the same stage to promote Ogier up the leaderboard and ensure a better start position tomorrow. 

https://www.wrc.com/en/wrc/news/november-2018/friday-in-australia/page/5897--12-12-.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic hier compleet gemist eigenlijk!

Top van de mannen in de Vloanders dat ze rally rijden! 'k Denk wel dat ik liever  de co van @Maxime S heb dan die van @B3noît. Die van Maxime versta ik tenminste nog :lol:

Staan er nog wedstrijden op het programma?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic hier compleet gemist eigenlijk!
Top van de mannen in de Vloanders dat ze rally rijden! 'k Denk wel dat ik liever  de co van [mention=239]Maxime S[/mention] heb dan die van [mention=27]B3noît[/mention]. Die van Maxime versta ik tenminste nog [emoji38]
Staan er nog wedstrijden op het programma?
Haha! Als je het hebt over het filmpje van de voetganger op kp, dan is dit van allereerste rally en dit was toen met broer van Maxime zijn co-piloot nochtans :-)

Gezien die 2 broers zelf een eigen project zijn gestart zijn dus zowel Maxime als mezelf op zoek gegaan naar nieuwe co-piloot.

Ik ben vorig jaar dus in zee gegaan met een goede vriend van me die nog geen ervaring had.
Mede door zijn enorme gedrevenheid had ik al vertrouwen voor de rally zelf. Maar wat een curve heeft hij gedurende rally zelf nog gemaakt, amai!

Zeer rustig gelezen, aanduidingen terwijl ik rij direct aanpassen en toepassen op volgende lussen enz met volledig vertrouwen in me. Chapeau, en dat voor z'n eerste keer!
Helaas wel GoPro lader verkeerd aangesloten en instellingen verkeerd waardoor overbelicht. Dit jaar dus zeker met beelden, het moet :-)

Dit jaar, volgend weekend zelfs, starten we in Kortrijk met de 6 uren. Dit keer hebben we de fiesta EcoBoost gewisseld voor een atmosferische Peugeot 208 R2.
Ik ben uitermate benieuwd naar wat dit kan!

Vers van de pers zelfs gisteren van bij de beletteraar gehaald, waardoor ik uiteraard nog meer zin heb gekregen:



0d40d450d1475f1c351918e0e7da4794.jpg
  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Topic hier compleet gemist eigenlijk!

Top van de mannen in de Vloanders dat ze rally rijden! 'k Denk wel dat ik liever  de co van @Maxime S heb dan die van @B3noît. Die van Maxime versta ik tenminste nog :lol:

Staan er nog wedstrijden op het programma?

Voor mij is het seizoen jammer genoeg afgelopen. 

Te weinig budget en totaal gebrek aan tijd momenteel ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas nog geen regen. Is het enige die Neuville kan helpen om betere tijden dan de concurrentie te kunnen zetten.

Enorme verschillen door het wegvegen van de kiezel. Neuville verliest hier 1s/km tov de snelste. Dat is enorm.

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal nog spannend worden want ik zie Tanak nog winnen. En Ogier zou nog wat plaatsen moeten verliezen, maar het ziet er naar uit dat hij het verstandig aanpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, dragonfly zei:

Kon  hij hem geen 500m duwen 🙂

dan ben je nog niet veel verder, je moet nog in het rallycentrum over het podium geraken.

En als ik me het goed herinner lag het podium in Cheltenham zo'n 150 km verwijderd van de laatste KP. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid