Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ah oei, dacht dat de meeste mensen 08/08 verkozen. Dan heb ik dat verkeerd begrepen.

01/08 kan hier ook nog als je het kan verplaatsen :) 

Geplaatst:

Verplaatsen? Ik mag wel meer dan ene keer per maand buiten hoor :P 

Geplaatst:

Haha, welja laat me tijdig iets weten hé.

Hier nogal lastige dagen met die kiné die halve dagen werkt dus verstoort m'n gebruikelijke planning een beetje.

Geplaatst:

Ondertussen ben ik hem aan't leren 'zetten' :)  We maken vooruitgang.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op ‎24‎-‎7‎-‎2017 om 14:23 zei ir_fuel:

Ben ingeschreven voor morgen.

Hoe is het verlopen @ir_fuel ? :) 

Geplaatst:
2 minutes ago, msxx said:

Hoe is het verlopen @ir_fuel ? :) 

Zoals je kan verwachten van iemand die daar niet regelmatig rijdt ;) 

op 21 man 2 keer P10 gereden, en een pak trager dan de top 5 ( 0.8 ofzo ). De piste is een echt patattenveld en ik heb een hematoom van bijna 1cm hoog op mijn onderrug (een bult die dus 1cm uitsteekt ...) zonder accidenten te doen. Puur van het rijden op die piste.

Is moeilijk van daar mee te draaien als je nooit komt. Gisteren hadden we bv verplichte pitstops van 10s. Maar dat is 10s van pit in tot pit out. Mik het maar wanneer je moet aanzetten om er geen 12 seconden van te maken bv, want zo een kart vertrekt niet direct als je gas begint te geven he.

Geplaatst:

Ik dacht dat het een nieuw complex was met een prachtige baan. Maar dat is niet echt het geval dus :( 

Geplaatst:
4 minutes ago, msxx said:

Ik dacht dat het een nieuw complex was met een prachtige baan. Maar dat is niet echt het geval dus :( 

Dat is het ook.

Alleen is de ondergrond verschrikkelijk hobbelig.

Geplaatst:

Hmm, precies dus geen aanrader

Geplaatst:
2 uur geleden zei ir_fuel:

Zoals je kan verwachten van iemand die daar niet regelmatig rijdt ;)

op 21 man 2 keer P10 gereden, en een pak trager dan de top 5 ( 0.8 ofzo ). De piste is een echt patattenveld en ik heb een hematoom van bijna 1cm hoog op mijn onderrug (een bult die dus 1cm uitsteekt ...) zonder accidenten te doen. Puur van het rijden op die piste.

Is moeilijk van daar mee te draaien als je nooit komt. Gisteren hadden we bv verplichte pitstops van 10s. Maar dat is 10s van pit in tot pit out. Mik het maar wanneer je moet aanzetten om er geen 12 seconden van te maken bv, want zo een kart vertrekt niet direct als je gas begint te geven he.

Toch knap gereden dan vind ik!

Van zo'n hematoom (bult op de onderrug) kan ik ook meespreken, vroeger dikwijls gehad! Vooral bij de karts  van Herselt vroeger, nu met die nieuwe karts amper of geen last meer van..

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, dragonfly said:

Hmm, precies dus geen aanrader

Bwa, je moet het eens meegemaakt hebben :D 

Wanneer ga je nu? Ga er ook proberen geraken dan.

Geplaatst:

@msxx : jij kon enkel op dinsdag 08/08 zeker?

Geplaatst:
1 uur geleden zei Mich:

Gaat het over eupen?

Ja, dinsdagavond rond 19u30

Geplaatst:
3 minuten geleden zei dragonfly:

@msxx : jij kon enkel op dinsdag 08/08 zeker?

Als daar een groepje van AM is dan kom ik waarschijnlijk wel af. Maar als ik het zo hoor zal het zijn om ene te komen drinken i.p.v. om te rijden. Denk dat ik meer plezier heb van nog eens een paar stints te rijden in Herselt met @Lotuzzz en consorten.

Geplaatst:
1 uur geleden zei ir_fuel:

Bwa, je moet het eens meegemaakt hebben :D 

Wanneer ga je nu? Ga er ook proberen geraken dan.

Pak dan meteen 08/08 want voor 01/08 ben ik het nog niet zeker. Zal opnieuw afhangen van kiné & osteo.

Ik zal dan ook al reserveren

Geplaatst:

Krijg ook schrik van Eupen als ik dat zo hoor :lol:

Geplaatst:
8 uur geleden zei Lotuzzz:

Krijg ook schrik van Eupen als ik dat zo hoor :lol:

Ik ook!

Niet alleen om daar naar huis gereden te worden, maar ook om fysiek daar serieus afgebeuld te worden :ninja::blink:

Geplaatst:

Stukje video van dinsdag:

Om te vergelijken: zelfde piloot, zelfde camera, circuit van Dolhain

Geplaatst:

Dat is euhm, een groot verschil!

Ga zien dat ik er eens een stint kan rijden of zo. Ongetraind daar meer dan een uur rijden in raceformat is denk ik niet zo'n goed idee. Moeilijke baan precies, wel leuk!

Geplaatst:
1 hour ago, msxx said:

Dat is euhm, een groot verschil!

Ga zien dat ik er eens een stint kan rijden of zo. Ongetraind daar meer dan een uur rijden in raceformat is denk ik niet zo'n goed idee. Moeilijke baan precies, wel leuk!

Dan ga je enkel de 9pk huurkarts krijgen. Die rijden een pak rustiger.

Het is geen uur in race format he. Het zijn 2 races van 20 minuten. Daarna kan je nog 2 stints bollen van 18 minuten (zonder stoppen ertussen), maar de meesten stoppen na de race. In de laatste 18 minuten waren we nog met 4 op de baan.

Geplaatst:

Oja en elke week andere richting he. Als je volgende week gaat trainen ben je niks met die kennis voor de race van de week erop, want je rijdt dan in de andere richting :P

Dit was trouwens tegengestelde richting.

Geplaatst:
19 minuten geleden zei ir_fuel:

Oja en elke week andere richting he. Als je volgende week gaat trainen ben je niks met die kennis voor de race van de week erop, want je rijdt dan in de andere richting :P

Dit was trouwens tegengestelde richting.

Dus om de week rijden en je zit altijd goed :D

Geplaatst:

Is het wat deftig in Kortrijk? Momenteel 25€ voor 3 stints van 12 minuten.

Geplaatst:

Bij JPR in de vakantie 3 stints van 13 min voor 34 euro. Gister geweest.  Een beetje blind tasten naar hoe ik moet verbeteren. Frustrerend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid