Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minutes ago, Fille said:

Laatste tijd veel minder last van op FKI, een bult op onderrug gebeurd nog occassioneel maar veel minder als vroeger.

Ik heb het altijd onder mijn schouderbladen, waar de ribbeschermer stopt.

Die bult onderaan dat is typisch als je aan hoge snelheid door de poort moet, dat kan een serieuze klop zijn iedere keer.

Geplaatst:

Is die put er nog altijd, zal eens wat koude asfalt meenemen :)

Geplaatst:

Paar jaar geleden was daar een put als je rond die paal moest rijden kortbij de "pits"

Geplaatst:
54 minuten geleden zei Polygoon:

Met 6 gaan karten waaronder 3 dames en ik heb waarschijnlijk het meeste ervaring ergo allemaal noobs. Is Puurs outdoor leuk of gaat dat tegensteken door de lange rondes? 

Te lang en te technisch voor noobs imho. Dan is het in het tussenseizoen met het kortere buitentrace misschien leuker.

Geplaatst:

Voordeel van zo'n lange omloop is dat de tijdsverschillen tamelijk indrukwekkend kunnen uitvallen :D Vorig jaar een collega die 'goed kartte' en zijn maat 'die nog beter was' 3s aan de broek genaaid.

Geplaatst:

Het goeie van 's woensdags in FKI gereden te hebben (en 100 Miles in Genk, en Herselt op de avond met de locals) is dat je wel altijd je plaats kent als er ECHT fatsoenlijke piloten komen deelnemen. 

Geplaatst:

Genk..... al de gekste dingen meegemaakt ...... van P2 tot P18 in enkele weken tijd. Ik ben er ronduit slecht met die 4 takt. Tweetakt cava

Geplaatst:
52 minuten geleden zei Lotuzzz:

Het goeie van 's woensdags in FKI gereden te hebben (en 100 Miles in Genk, en Herselt op de avond met de locals) is dat je wel altijd je plaats kent als er ECHT fatsoenlijke piloten komen deelnemen.

middenmoot of redelijk vanvoor he :D

Geplaatst:
Zojuist zei Jokke_vlo:

Genk..... al de gekste dingen meegemaakt ...... van P2 tot P18 in enkele weken tijd. Ik ben er ronduit slecht met die 4 takt. Tweetakt cava

Ik moet nog altijd terugdenken aan onze heerlijke battle, toen we beidde voor 2 teams reden :)

Zalige battle toen gehad, constant haasje over en bumpdraften :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden zei Fille:

middenmoot of redelijk vanvoor he :D

Gij wel :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden zei Lotuzzz:

Gij wel :lolz:

Op Genk altijd vanvoor terug te vinden, beste qualif p2, slechtste qualif p10 dacht'k.

Niet slecht toch op 42 ploegen..

Op FKI meestal middenmoot, Herselt meestal vanvoor terug te vinden.

Geplaatst:
3 minuten geleden zei Fille:

Op Genk altijd vanvoor terug te vinden, beste qualif p2, slechtste qualif p10 dacht'k.

Zeg ik toch, gij wel :P

Geplaatst:
Zojuist zei Lotuzzz:

Zeg ik toch, gij wel :P

tuut tuut, je komt de laatste jaren dichter en dichter bij mijn tijden hoor!

Herselt is echt haasje over, net zoals @Daann die serieus pak sneller is geworden!
In Genk schillen onze laptimes meestal ook niet veel meer he :)

Geplaatst:

En in streetkarting (Oostende) op P1 :)
Geplaatst:
Zojuist zei Jokke_vlo:

En in streetkarting (Oostende) op P1 :)

Juist!

Ik dacht die dag echt dat we minstens met 3 in de ploeg reden, was wel ff verschieten om toen op zo'n warme dag met 2 man elks een 2,5 uur te rijden voor de eerste keer!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

M'n onderrug doet ook nog pijn van dinsdag :( 

Geplaatst:
2 hours ago, Krikkie said:

Paar jaar geleden was daar een put als je rond die paal moest rijden kortbij de "pits"

JPR heeft een put op de ideale lijn, net voor de pit. Is er nog steeds, ze hebben gewoon de kanten wat verschoven.

Geplaatst:
33 minuten geleden zei Monterey Jack:

JPR heeft een put op de ideale lijn, net voor de pit. Is er nog steeds, ze hebben gewoon de kanten wat verschoven.

Juist zal bij jpr geweest zijn en zal inderdaad dat drempeltje bij fki zijn dat ik me herinner, is al even geleden :oops: (Jokke vlo was er toen bij met zijn neef)

Geplaatst:
2 uur geleden zei Fille:

tuut tuut, je komt de laatste jaren dichter en dichter bij mijn tijden hoor!

Herselt is echt haasje over, net zoals @Daann die serieus pak sneller is geworden!
In Genk schillen onze laptimes meestal ook niet veel meer he :)

Daann gaat vanavond voor de eerste keer in 1,5 jaar terug in een kart zitten, benieuwd wat daar nog van over blijft. :lol: 

Geplaatst:

Toen in Limbourg zat ik op de top van mijn kunnen :inlove:

Iedereen op (minstens) 80kg :inlove:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
53 minuten geleden zei Daann:

Daann gaat vanavond voor de eerste keer in 1,5 jaar terug in een kart zitten, benieuwd wat daar nog van over blijft. :lol: 

Daann morgen:

giphy.gif

Geplaatst:
15 hours ago, Polygoon said:

Daann morgen:

giphy.gif

Als het in Herselt zal zijn lijkt me dat sterk :P 

Geplaatst:
19 hours ago, dragonfly said:

M'n onderrug doet ook nog pijn van dinsdag :( 

Volgende week dinsdag terug? :P

Geplaatst:
30 minuten geleden zei ir_fuel:

Volgende week dinsdag terug? :P

Neen, kan niet want is ook de 15de. Misschien als die werken gedaan zijn nog eens, nu echt wel teveel file. Ik heb 3,5u in de auto gezeten om 2x 20min te rijden ofzo :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid