Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minute ago, B3noît said:

Proficiat met jullie overwinning! Jullie team was inderdaad best krachtig te noemen :o En dan druk ik me nog licht uit :) Ik heb een eindje jullie teamgenoot Stefan proberen te volgen, maar die liep toch van me uit op verloop van tijd (plus het nodige verkeer). Kan aardig potje sturen!

Verhofsté?

Kunnen sturen?

Betere kart ja!

:popcorn:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Proficiat Jokke, B3noit en Waky.
Ik zou ook nog wel eens een streetkarting willen meedoen, dat is alweer te lang geleden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mensen die zin hebben om vanavond tot Eupen af te zakken?

4 stints vanaf 20u voor 46eur!

Ik rij sowieso

Geplaatst:

En waarom heeft dit topique nog geen karting tag??

Geplaatst:
44 minuten geleden zei Asserti:

Mensen die zin hebben om vanavond tot Eupen af te zakken?

4 stints vanaf 20u voor 46eur!

Ik rij sowieso

Is dat met kine inbegrepen?

Geplaatst:
40 minuten geleden zei Asserti:

Hoezo?

Hobbelig tracé. Van horen zeggen hè :D

Geplaatst:

Was een tijd geleden maar toch nog eens in JPR geraakt. Ze hebben ondertussen nieuwe karts. Circuit layout is niet veranderd al maken de details natuurlijk ook wat uit. Er is ongeveer een seconde van de besttijden gegaan, maar bij mij toch niet. Met veel moeite onder de 49s gedoken. Zal de volgende keer wel beter gaan. Wat meer moeite om de goeie feeling op te bouwen op mijn leeftijd denk ik. Heb echt het gevoel dat het helpt als ge de week ervoor ook geweest zijt.

Geplaatst:

Dit weekend ook eens naar JPR gaan, is al een hele poos geleden. Leuke baan maar de oude karts waren toch op. Hopelijk bevallen die nieuwe exemplaren.

Geplaatst:

't Maakt mij allemaal niet zoveel uit zolang er geen echte mankementen zijn :)  Bij de nieuwe vind ik een grotere stuurhoek wat moeilijker te doseren. Draait dan ook verder door.

Geplaatst:
3 hours ago, Le Capri Mauve said:

't Maakt mij allemaal niet zoveel uit zolang er geen echte mankementen zijn :)  Bij de nieuwe vind ik een grotere stuurhoek wat moeilijker te doseren. Draait dan ook verder door.

Toch een paar keer mogen rondrijden met een stuur dat uit de hoek stond, of eentje dat olie verstookte, of dood viel in de lage toeren. Leuker met vlotte karts.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Monterey Jack:

Toch een paar keer mogen rondrijden met een stuur dat uit de hoek stond, of eentje dat olie verstookte, of dood viel in de lage toeren. Leuker met vlotte karts.

Dat zal meer met achterlopend onderhoud te maken hebben dan met oude karts zeker? Ik heb wel wat aanmerkingen over het beleid daar.

Geplaatst:
On 22-9-2017 at 3:07 PM, Le Capri Mauve said:

Nieuwe karts zijn wel oke. Wel zwaar sturen. Zelf ook last gehad met de stoel, kreeg die niet goedgezet en ze waren blijkbaar te tam om te helpen gisteren. Stuurstang zit ook maar raar vind ik, de eerste keer dat ik daar last mee heb, die raakte af en toe mijn kuiten. 

Wel met veel verkeer in mijn 1e stint onder de 49s geraakt, 2e stint ook nog eens maar dan was het vet van de soep. Te veel last van misselijkheid en krampen in mijn armen. Kan nog een heel stuk af, want reed verre van foutloos.  

Geplaatst:

Dit weekend nog eens een streetkarting meegepikt in Stekene....... op 5 minuten voor het einde 25 sec voor liggen op het team met de Wereldkampioen indoorkart 2016 en vast komen zitten in een chicane achter een crash. P3 had de bom kart maar lag 35 sec achter.

Resultaat: P3 wint uit verloren positie met 0.01 voorsprong, ik haal nog P2 en het team met met WK 2016 P3 (zij hadden eerder in de race al iets gelijkaardigs meegemaakt toen ze 6 sec voorlagen op ons).

Fysiek viel het nog mee na twee dagen funcup racen. 

Geplaatst:
Op 24-9-2017 om 21:28 zei Monterey Jack:

Nieuwe karts zijn wel oke. Wel zwaar sturen. Zelf ook last gehad met de stoel, kreeg die niet goedgezet en ze waren blijkbaar te tam om te helpen gisteren. Stuurstang zit ook maar raar vind ik, de eerste keer dat ik daar last mee heb, die raakte af en toe mijn kuiten. 

Wel met veel verkeer in mijn 1e stint onder de 49s geraakt, 2e stint ook nog eens maar dan was het vet van de soep. Te veel last van misselijkheid en krampen in mijn armen. Kan nog een heel stuk af, want reed verre van foutloos.  

Gember doet daar wonderen voor (bij mij).

Geplaatst:
8 minutes ago, Martini Racing said:

Gember doet daar wonderen voor (bij mij).

Eigenlijk heel weinig last van normaal. Enkel als de afzuiging echt slecht werkt, maar dat was niet het geval. Denk dus iets verkeerds gegeten ervoor, of een combinatie van alles. Bedankt voor de tip :D

Geplaatst:

JPR geeft wel eens misselijkheid, er is nu ook mist dan weet je dat het "gevaarlijker" is 

Geplaatst:
23 uur geleden zei Monterey Jack:

Eigenlijk heel weinig last van normaal. Enkel als de afzuiging echt slecht werkt, maar dat was niet het geval. Denk dus iets verkeerds gegeten ervoor, of een combinatie van alles. Bedankt voor de tip :D

Ik wordt bij JPR ook gemakkelijk wat misselijk van de CO, maar het is draaglijk en ik dacht dat dat overal zo was, en de ene dat gewoon wat rapper heeft dan de andere.

Volgens mij hangt dat toch voor een stuk van de luchtcirculatie af.

Geplaatst:
Op 9/24/2017 om 21:28 zei Monterey Jack:

3 tienden af :) Nog een seconde trager dan de top (want die komt daar tegenwoordig ook).

Geplaatst:

We komen stilaan in de periode dat de staat van de piste, luchtvochtigheid en temperatuur alleen al 1 tot 1.5 sec opleveren, op DEZELFDE avond. Ik snap niet dat men steeds bezig is met ronderecords......... het gaat om snel te zijn tov de anderen op de piste. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 9/26/2017 om 21:41 zei Jokke_vlo:

JPR geeft wel eens misselijkheid, er is nu ook mist dan weet je dat het "gevaarlijker" is 

Ik heb dat daar ook rapper dan elders. Ooit op een AM-karting vervroegd de kart aan @Daann moeten doorgeven zelfs :o

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in