dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Dat verklaart wschl de slijtage bij Jokke zijn handschoenen. Daar kunnen ze niet goed tegen hé. Op het einde gebruikte ik een oud paar als het zou kunnen regenen Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 idd paar keer in nat en tis om zeep....... @Fuel: pussy, broekschijter, beuzze, kwiet Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Als jullie zo'n pak kopen, laten jullie daar dan ook je naam op zetten in het groot? "Jokke" "Joske"(fuel) Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Zo miscontent van speedwear ben ik nochtans niet.. Wat betreft die bengio bumper, die alpinestar ribbeschermer heb ik en ben er ook tevreden van. Paste mij zelfs beter dan die bengio. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 idd paar keer in nat en tis om zeep....... @Fuel: pussy, broekschijter, beuzze, kwiet De echte rijden met afwashandschoenen in de regen. Is ook warmer aan de vingertjes Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 De echten komen vandaag naar FKI Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Als ge een winkeltje zoekt: in aalst is zo'n klein shopke in de karting. En ik vermoed dat bvb een Altec seys ook wel het één en ander zal liggen hebben. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Mijn overall komt van Altec seys, ribbeschermers hadden ze wel nietveel keus in.. Handschoenen, schoenen, overalls wel! Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Als ge een winkeltje zoekt: in aalst is zo'n klein shopke in de karting. En ik vermoed dat bvb een Altec seys ook wel het één en ander zal liggen hebben. Moorsel? (da's dicht, gans de karting) Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Was weer super race op FKI ..... Zalig genoten 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Was weer super bij BSK. Zalig genoten om de laatste stint te zien vanuit de cafetaria, alwaar een paar ingeweken locals botsautokoers aan het spelen waren en op een gegeven moment ne kerel een andere zo hard ramt dat hij vol onder de afbakening van het circuit vliegt. Zat met zijn helm tot tegen die blokken Het opruimwerk: Was er van de kant van die kerel met zijn zwarte jas onder gevlogen. Ze zijn daar de kart aan het lostrekken Maar dan wel na de stint hun tijdenblad komen checken om te zien wie de rapste was, man man man Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Die inwijkelingen denken bijna allemaal dat ze de man zijn en doen alles om je niet door te laten en te rammen . Ik wil gerust zonder vooroordelen rijden he maar de vaststelling is er Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Dat was gewoon onder mekaar he. Ni normaal. Met 2 stoppen op de piste en 20 seconden wachten tot de 3e er terug bij is, om dan met 3 te slalommen en naast mekaar te proberen rijden waar er plaats is voor 2 enzo. Man man man 1 keer zat ik tussen zo nen hoop, ben na 5 minuten gewoon gestopt wegens te gevaarlijk. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Dat was gewoon onder mekaar he. Ni normaal. Met 2 stoppen op de piste en 20 seconden wachten tot de 3e er terug bij is, om dan met 3 te slalommen en naast mekaar te proberen rijden waar er plaats is voor 2 enzo. Man man man 1 keer zat ik tussen zo nen hoop, ben na 5 minuten gewoon gestopt wegens te gevaarlijk. "ge moet daar gewoon mee rijden gelijk met den otto" and so they did... Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 De datum voor de FSA karting in Kortenberg werd aangepast naar 8 maart ! Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Een HELE GROTE DANK U aan de 81 (ja ja...81!) piloten die gisteren deelnamen aan de 2 Club races. Normaliter vermindert het aantal piloten naargelang het kampioenschap vordert, maar hier is het net andersom! EN WAT EEN NIVEAU! ONVOORSTELBAAR! De marshalls vervelen zich (en bevriezen tegelijkertijd), zo sportief wordt er gereden. Fantastisch! Tot volgende week. Ilse & Dimi Bericht op de FB van het kartingkampioenschap 81 deelnemers gisteren en zo goed als geen enkel race incident....... alles lag trouwens enorm kort bij mekaar. Na 90minuten koers zat alles op seconden soms zelfs minder. Nooit zo een close race meegemaakt. P3 tot P9 zaten BINNEN de 0.12 tijdsverschil in het gemiddelde, op 90 minuten race. 1 klein foutje en je had prijs. Mijn achtervolger is gestrand op 0.87 sec....... Quote
Fille 798 Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 De datum voor de FSA karting in Kortenberg werd aangepast naar 8 maart ! Heb eventueel wel interesse ! Quote
Cash 140 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 De datum voor de FSA karting in Kortenberg werd aangepast naar 8 maart ! Ideaal, op 8 maart moet ik niet werken op 1 maart had ik niet kunnen komen. Ik ga zeker afkomen. Bericht op de FB van het kartingkampioenschap 81 deelnemers gisteren en zo goed als geen enkel race incident....... alles lag trouwens enorm kort bij mekaar. Na 90minuten koers zat alles op seconden soms zelfs minder. Nooit zo een close race meegemaakt. P3 tot P9 zaten BINNEN de 0.12 tijdsverschil in het gemiddelde, op 90 minuten race. 1 klein foutje en je had prijs. Mijn achtervolger is gestrand op 0.87 sec....... Ik ben daar helemaal niet de snelste van het peloton (zeg maar, ik hoor bij de traagsten). Maar ik amuseer mij hier zo goed, echt een aanrader. Woensdag ben ik als laatste gefinished, de kart werd door de eerste rijder met 40 sec achterstand op de voorlaatste binnengebracht voor de pilootwissel. Daarna hebben de tweede rijder en ik de achterstand nog een klein beetje kunnen verminderen. Maar ik leer hier zo veel bij, mijn niveau is enorm verbeterd op korte tijd. Wat ook leuk is, als er dan een snellere voorbij komt, in 80% van de gevallen krijg je een bedankje en doen ze teken 'volgen' en proberen ze mij tijdens het rijden wat tips te geven over lijnen of rempunten. Super sfeer daar. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Dat is hier allemaal een complot en doorgestoken kaart. Ik zie hier een grote PR operatie van Jokke om mij tot daar te krijgen! Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Nee blijf maar weg. Er komen er genoeg bij die eens de smaak te pakken blijven komen Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Moorsel? (da's dicht, gans de karting)Serieus? Is de karting daar gesloten? Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Oei. Niet dat ik daar nog veel ging maar toch. Verschieten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.