Polle Petrol 583 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 Oei. Niet dat ik daar nog veel ging maar toch. Verschieten. 'k had het al eens gepost hier, maja, negeer mij maar 1 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 het is vandaag de eerste keer dat ik in dit topic kom 1 Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 ik zag berichten en nu dacht ik dat er hier afgesproken werd om vanavond of morgenavond te gaan karten Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 zijn er nog kandidaten? want alleen tegen u gaat maar saai zijn. ik ga eerder als bewegend opstakel fungeren tijdens het 35keer dubbelen. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 januari 2015 Geplaatst: 23 januari 2015 @@BMWMB als je naar Eeklo gaat. Kan hij leren rijden met de toekomst 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Als ge naar eeklo gaat laat eens weten hé, das in mijn achtertuin. Het parcour is blijkbaar dubbel zo groot geworden nu. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Vanavond FKI @@Lotuzzz ging jij nu zo ongeveer eens niet komen :D Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Geplaatst: 28 januari 2015 Vanavond FKI @@Lotuzzz ging jij nu zo ongeveer eens niet komen :D Schrijf jij dat op? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Schrijf jij dat op? Ge wilt het niet weten ... Quote
Cash 140 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Als het weer zo blijft, dan gaan we serieus nat zijn straks op FKI ! Quote
Fille 798 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Vanavond FKI @@Lotuzzz ging jij nu zo ongeveer eens niet komen :D Voorzien ze met zo'n weer zoals nu (veel regen) ook regenkledij enz? Om hoe laat begint het ginder vanavond, heb misschien wel goesting, als ik hier op tijd kan stoppen opt werk 18u15... Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Ik heb nog maar 2x met regenpak gereden, maar ik denk dat vanavond nr 3 wordt Fille je bent zeker goed genoeg om open te rijden (op 80kg, dus lood zelf meebrengen). Maar aangezien het nat is, lijkt het me ideaal om nu eerst in de Welcome te starten. Met je licht gewicht en toch wel talent verwacht ik dat je vrij snel vooraan te vinden zal zijn. Welcome is aanmelden voor/om 19.30 Open is aanmelden voor/om 20.30 @@Cash ik was daarnet ergens vergeten wie je was irl, shame on me , het gaat idd serieus de moeite zijn miljaarde..... en moeilijk he... - natte asfalt - natte en half natte gepolieerde beton - droge beton (met koude banden). Drie rijstijlen, drie keer verschillende lijnen en rempunten..... echt wel moeilijke stuff..... Quote
Fille 798 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 En voorzien zij ginder regenpakken voor u? Quote
Matthias Maas 8 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 En voorzien zij ginder regenpakken voor u? Als ge geluk hebt kunnen ze u wel een vuilzak geven Voor de rest hebben zij niks liggen qua regenpakken ofzo. Quote
Cash 140 Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 Idd ne vuilzak kun je wel krijgen als je wil Net maat van me was er gisteren ook en hij had alleen een wit pak bij. Zo zag het eruit na de race Dit is wel bij de welcome race, zij rijden hun race het eerst en maken de baan dus altijd al wat proper ( het terrein waar we buiten op rijden is in de week het terrein van een recyclage bedrijf, vandaar dat het er soms vuil kan zijn). Tegen dat de open race aan de beurt is, is het er altijd al wat properder. 4 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 Je hebt echt een dikke koers gereden Cash, dikke chapeau ! Amaai het was weer de moeite, maar zo zalig he. Dat is echt genieten van minuut 1 tot minuut 40. Spanning en vechten 40 minuten lang.... en zelfs in het nat waren de onderlinge verschilllen klein na 40 minuten. 24 starters in mijn manche (waaronder Cash) en met 17 man binnen dezelfde ronde. Onderlinge verschillen weer zeer klein. Ben geloot op P11 bij de start en dus heel de tijd kunnen knokken. 2 sec op die voor mij verloren bij de "shortcut" wat me ook direct een plaats heeft gekost. Maar kom toch weer spanning - duels - jagen - gejaagd worden, de hele koers lang en dat in wisselende omstandigheden. Toch iets anders dan uw toerkes afmalen op een droog circuit, wat we vanavond in Eupen eens gaan doen. 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Gisterenavond nog eens naar Eupen afgezakt. Promo avond: 44 euro voor 3x half uur karten...... Alles uitverkocht. 32 karts op de baan, het laatste half uur het circuit in omgekeerde richting. Maar de slachtoffers vielen....... pak opgaves voor en tijdens laatste half uur Zeer hoog niveau en een van de mooiste niet race gebonden avonden in karting. Letterlijk 90 minuten strijd, geen seconde alleen op de piste. Man man man dat was gewoon 90 minuten in een roes. Moeilijk te begrijpen voor sommigen maar wat is er mooier dan met een paar man van gelijk niveau vechten non stop, echt non stop..... Wel veel verschil op karts natuurlijk, je weet best vooraf een beetje welke karts ok zijn. Maatje van de dag was Bjorn Aelberts. De lokale held bij Bilzner karting http://www.facebook.com/acuity.racing/posts/847912495228966 Hij sneller in normale richting. Ik sneller in omgekeerde richting. Bumper aan bumper heel de tijd lang met daarbij nog een lokale Duitstalige. Puur genot dus. Ik denk dat ze me daar nog gaan zien. Ondertussen denk ik er zwaar over na om met autoracen te kappen om de simpele reden dat dat autoracen VEEEEEEEEEEEEEL duurder is, gevaarlijker ook, maar dat ik me als oude pee (ben toch meestal de oudste of bijna oudste) even goed kan amuseren in karting, ook al ben je niet de "beste". Eens goed nadenken dit autoseizoen...... autosport is meer image, meer erkenning, meer macho gedoe dus, maar puur plezier vind ik even veel plezier (zelfs meer?) in karting. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 En niet voor mensen met een zwakke rug Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Gisterenavond nog eens naar Eupen afgezakt. Promo avond: 44 euro voor 3x half uur karten...... Alles uitverkocht. 32 karts op de baan, het laatste half uur het circuit in omgekeerde richting. Maar de slachtoffers vielen....... pak opgaves voor en tijdens laatste half uur Zeer hoog niveau en een van de mooiste niet race gebonden avonden in karting. Letterlijk 90 minuten strijd, geen seconde alleen op de piste. Man man man dat was gewoon 90 minuten in een roes. Moeilijk te begrijpen voor sommigen maar wat is er mooier dan met een paar man van gelijk niveau vechten non stop, echt non stop..... Wel veel verschil op karts natuurlijk, je weet best vooraf een beetje welke karts ok zijn. Maatje van de dag was Bjorn Aelberts. De lokale held bij Bilzner karting http://www.facebook.com/acuity.racing/posts/847912495228966 Hij sneller in normale richting. Ik sneller in omgekeerde richting. Bumper aan bumper heel de tijd lang met daarbij nog een lokale Duitstalige. Puur genot dus. Ik denk dat ze me daar nog gaan zien. Ondertussen denk ik er zwaar over na om met autoracen te kappen om de simpele reden dat dat autoracen VEEEEEEEEEEEEEL duurder is, gevaarlijker ook, maar dat ik me als oude pee (ben toch meestal de oudste of bijna oudste) even goed kan amuseren in karting, ook al ben je niet de "beste". Eens goed nadenken dit autoseizoen...... autosport is meer image, meer erkenning, meer macho gedoe dus, maar puur plezier vind ik even veel plezier (zelfs meer?) in karting. BMC Challenge? Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Morgenavond karten, iemand onlangs nog in jpr geweest? Hoe ligt het circuit? Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 En bestaat dat spel in Moorsel nog? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.