Cash 140 Geplaatst: 20 februari 2015 Geplaatst: 20 februari 2015 Martini Racing, Fuel zijn tips niet letterlijk overnemen het is net het tegenovergestelde van alles wat hij zegt moet je doen. 2 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 20 februari 2015 Geplaatst: 20 februari 2015 Ik was nog zo naief om dat te geloven 7 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Knap circuitje http://www.facebook.com/video.php?v=883034941729511 Deze techniek kunnen we nog leren http://www.facebook.com/video.php?v=930911026953522 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Fuck..... 24 uur Eupen 2015 ... - André Krumbach gaat het wereldrecord proberen te breken, door de 24H solo te rijden. En geloof me hij weet héél goed waar hij aan begint! Ik zie hem absoluut in staat om dit te halen... Trouwens toeval dat jullie hier nu ook veel gepost hebben over wereldrecords.Dit is André Krumbach:" passiver und aktiver Motorsportler im Kartsport, Formel Ford, Formel Opel Lotus, Formel König, Formel Renault und Tourenwagenbereich. Ab 1992 VLN, 24-h-Rennen Nürburgring, 24-h-Rennen Dubai, RCN, Kartsport, Langstrecken-Hallen-Indoor-Kartsport. Mit sehr vielen Gruppensiegen, Klassensiegen, Gesamtsiegen und Rundenrekorden zählt der aus Eschweiler kommende Motorsportler mit zu den erfolgreichsten Rennfahrern im Breiten- und Profisport. Neben viele Erfolge auf der legendären Nordschleife bereitet André Krumbach in seiner Firma Krumbach-Racing-Service (KRS) alle Rennwagen selber vor. In seiner Freizeit witmet er sich zudem erfolgreich auch dem Indoor-Kartrennen im Langstreckenbereich, wo er selbstverständlich auch so manche Rekorde hält (u.a. 2006 beim 24-h-Rennen Eupen, Gesamtfahrzeit: 13,5 Std!). Zu seinen größten Erfolgen zählt der VLN-Vizetitel im Jahr 2003, als sich KRS den BMW M3 von Doc Tom und Andreas Motte vorbereitete und einsetzte. Neben dem Ehrgeiz darf im Eschweiler KRS-Team der Spaß nie zu kurz kommen, ist doch gerade der auch Garant für die Beständigkeit und den Erfolg." Quote
Matthias Maas 8 Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Ja op de nieuwe lay out. Ik blijf er te traag pffff Aan het gewicht kan het niet liggen dat zijn geen "geldige" reden in een 200cc kartje Ik vind het persoonlijk wel een leukere piste met deze lay out. Deze keer scheelde het wel maar 0.2 op Krikke DB en consoorten en iets zegt me dat ik die 0.2 easy kan vinden (de gekende aanloop). Volgende week donderdag terug. We gaan er binnenkort een koerske rijden en heb mijn ploegmaat beloofd dat ik een beetje ga voorrijden, heeft nog heel veel werk ......ondanks zijn 60kg. Toevallig nog een plaatsje vrij voor deze donderdag @@Jokke_vlo? Heb nog eens zin voor in Herselt te rijden. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Ik moest niet reserveren zei de patron ..... Ga tegen 21u en hoop toch 1 stintje vrij te kunnen rijden. Rest is ploegmaat op sleeptouw nemen. Gij moogt mij is op sleeptouw nemen Quote
Matthias Maas 8 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Ik zal dan maken dat ik er ook ben tegen dat uur Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Hoop op een vrij stintje om eens samen te rijden Je rijdt de 6u niet zaterdagnacht ? En vanavond de wet race ? Quote
Cash 140 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Is het wet race? ( vanbinnen nat gemaakt bedoel ik) Of heb je het gewoon op de regen? Buiten zal het idd wel nat liggen. Quote
Matthias Maas 8 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Hoop op een vrij stintje om eens samen te rijden Je rijdt de 6u niet zaterdagnacht ? En vanavond de wet race ? Nee heb er helaas geen tijd voor. Heb deze week enkel nog een vrije donderdagavond dus optimaal benutten zeg ik dan Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Is het wet race? ( vanbinnen nat gemaakt bedoel ik) Of heb je het gewoon op de regen? Buiten zal het idd wel nat liggen. Nee teams per twee in de normale richting. Maar met dit weer is dat wetrace he, met constant variabele piste (nat dat je binnenbrengt op de beton en hier en daar opdrogende rijlijnen buiten. Voor mij de moeilijkste koersen omdat zowat geen enkele ronde een gelijke piste kent. 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Ik zal daar niet blijven staan en het is "maar" een ranking. Ben wel blij dat ik daar mag staan door gewoon constant te rijden zonder uitschieters .... Sodi World Series, Endurance Op karakter zeg maar. (Minder op talent) P2 in Belgie Ne mens zou stoppen met autoracen om zich hierop eens een seizoen toe te leggen 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Ne mens zou stoppen met autoracen om zich hierop eens een seizoen toe te leggen Is het mogelijk van NOG meer te koersen dan? Hoeveel races hebt gij gereden sinds 1 januari? 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Er staan ocharme 3 koerskes in dit klassement . Vanaf nu moet ik afhaken he wil ik ook nog een vriendin naast de kart en autosport. En er moeten dus keuzes gemaakt worden. Dat bedoel ik dus. Welja ik ga de komende maanden niet meer kunnen meespelen in deze ranking net omdat er autoraces zijn. Dat is net wat ik bedoel. Die toppers die rijden heel het seizoen door he. Het is nu dat de 24 uur races karting, en vele andere interessante koersen gereden worden he....... En ja ik ga niet mee spelen in de top top, maar het zou leuk zijn om te zien waar je raakt als je ook eens even veel gaat rijden. Jij weet ook he mannen als Cools, Teeuwen, Breckpot, Vermeulen, Este etc.... rijden nog een pak meer en vooral heel het jaar door... Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Punten sprokkelen dus. Want tussen de piloten zal het niet zoveel schelen vermoed ik? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Toch wel, er zijn daar gasten bij die echt een trapje hoger staan hoor. Matthias bv is ook een van die mannen als hij terug meer zou rijden. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Er staan ocharme 3 koerskes in dit klassement . Diplomatisch geantwoord op mijn vraag, maar niet het antwoord op de vraag Vanaf nu moet ik afhaken he Dat zullen we nog wel eerst zien, en dan geloven Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Gisteren goed op mijn kloten gehad van de Fille, miljaarde nonde . Zeer dik gereden makker, respect. Deelnemerslijst 6u FKI nachtrace... nu zaterdaghttp://kartzone.be/forum/download/file.php?id=114Start om 19u. 1 Quote
Matthias Maas 8 Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Het was leuk in Herselt. Helaas de nieuwe lay-out is nog meer in het voordeel van de lichtere mannen. Maar voor positief te eindigen vind ik het wel een leukere lay-out da de vorige Quote
Fille 798 Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Merci @@Jokke_vlo ! Is inderdaad een toffe lay out! Lay out is echt wel een serieus pak sneller als de vorige. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Yep Matthias en ik mochten proberen wat we wilden met onze 83kg ging het gewoon niet sneller. Wel wat verschil in karts gemerkt en geen beetje deze keer Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Vanavond naar Herselt. Als er nog volk zich geroepen voelt... Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Geplaatst: 5 maart 2015 Vanavond naar Herselt. Als er nog volk zich geroepen voelt... Pfoe, gisteren met @@Fille ook al niet kunnen gaan. Te drukke periode Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Ik ben dinsdag geweest en morgen rijden we er de koers van Longin Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.