Fille 798 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Vanavond naar Herselt. Als er nog volk zich geroepen voelt... Om hoe laat ga je? Ik wil mss nog wel ff afkomen. Quote
Fille 798 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Vandaag maar 1 sessie gereden.. Men tijd minimaal verbeterd tegenover vorige keer met 0,01 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Zeer sterk Fille, no chance dat ik dat haal..... proficiat Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Ja mooi circuit maar nog meer in voordeel van de lichtgewichten Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Ik kijk uit naar de dag dat jij een circuit ontdekt waar lichtgewichten in het nadeel zijn Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Geplaatst: 5 maart 2015 Ik kijk uit naar de dag dat jij een circuit ontdekt waar lichtgewichten in het nadeel zijn Stelvio bergaf! Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Je moet daar wel serieus in zijn. Fille is ook zeer zeer snel op gewicht (kijk Limbourg) maar kijk ook naar Mattias, enfin dat is toch een topper he, ook internationaal, 12de op de Wereldkampioenschappen...... dat liegt niet. Ik doe dit nu al een jaar in competitie en ja spijtig voor de non believers, gewicht geeft immense verschillen...... en pas op dat doet NIKS af van de snelheid van Fille en anderen, maar met 6pk en 60-70-80 kg gewicht dat geeft nu eenmaal echt grote verschillen. Jullie zijn nog nooit op fki geweest, maar rijd gewoon de welcome mee zonder gewicht en daarna de open op gewicht en vergelijk....het gaat heel snel heel duidelijk zijn. Of boek een uurke Eupen en vraag dezelfde kart (dat kan daar). Rijdt een half uur zonder gewicht en een half uur op 80kg. En leg je tijden op tafel. Ik voorspel u een seconde per 10kg. Ik voorspel vooraan in de welcome rijden en helemaal achteraan in de open. Je mag dat niet als uitvlucht zien, noch ontkennen. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Zelfde met Cash hier. Die gast weegt 92kg.... je ziet niet hoe goed hij kan rijden enkel door zijn extra gewicht. Zaterdag reed hij een race waarbij hij op zijn 90kg mocht rijden en zijn tijden waren toen echt zeer goed te noemen tov anderen op dat gewicht...... 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Ik kijk uit naar de dag dat jij een circuit ontdekt waar lichtgewichten in het nadeel zijn Als voor dezelfde oppervlakte (hal) de rondetijden met 4 seconden zakken door een nieuwe layout dan weet je dat er hogere snelheden worden gehaald eh. Als ze daar morgen een layout leggen waar je rondetijden van 45 seconden zet zal dat gewicht veel minder spelen tov nu. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Dat Jokke daar serieus op ging reageren was de bedoeling, maar gij nu ook al? Tuurlijk scheelt dat altijd wat. Quote
Fille 798 Geplaatst: 5 maart 2015 Geplaatst: 5 maart 2015 Thx voor de complimentjes! Ik begrijp en ondersteun Jokke zen argument ook wel. Gewicht zal er zeker mee te maken hebben! Ik was vandaag trouwens niet echt snel, er reden de heat na ons 4 van de 5 in de 32.6 A 32.9 qua tijden Qua consistentie van rondetijden mag ik dan weer helemaal niet klagen! Begint me beter en beter te lukken en in echte rechte formules van karting speelt dat ook een (zeer) grote rol. Ik ga Jokke toch eens een plezier doen en wil wel eens een keer proberen om in die celcome class mee te rijden.. Maar hoe werkt dit dan, hoe lang? Rijd je alleen of per ploeg? Van de zomer toch meer op Genk gaan rijden, trainen Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Zoals reeds meermaals gezegd weet ik dat fille op gewicht ook enorm snel blijft en over een pak talent beschikt (en dat geldt ook voor Lotuzzz en Daan). Moest jij je daar op toe leggen man.....ik ben overtuigd dat je de welcome kan winnen. (Niet op gewicht) Quote
Cash 140 Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Ik ga Jokke toch eens een plezier doen en wil wel eens een keer proberen om in die celcome class mee te rijden.. Maar hoe werkt dit dan, hoe lang? Rijd je alleen of per ploeg? Je krijgt ongeveer 5 min kwali tijd, en daarna is het 35 min race. Als er minder dan 24-25 personen zijn, dan is het een individuele race. Zijn er meer dan dat, dan worden er teams gevormd door lot trekking, en dan is de race 70 min lang. Halverwege dien je dus te wisselen met je teamgenoot. Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 12 maart 2015 Auteur Geplaatst: 12 maart 2015 Zoals reeds meermaals gezegd weet ik dat fille op gewicht ook enorm snel blijft en over een pak talent beschikt (en dat geldt ook voor Lotuzzz en Daan). Moest jij je daar op toe leggen man.....ik ben overtuigd dat je de welcome kan winnen. (Niet op gewicht) Fille zit toch meer in jouw league hoor Quote
Thebiemerke 5.385 Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 @@Jokke_vlo geklopt door een maat van me (Matthias Boon) Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 Tja als je kart of aan autosport doet verlies je meer dan je wint ..... Tis geen tennis waar je objectief gezien 1 kans op 2 hebt. Quote
Thebiemerke 5.385 Geplaatst: 18 maart 2015 Geplaatst: 18 maart 2015 Was maar om te plagen hoor 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 20 maart 2015 Geplaatst: 20 maart 2015 Tja als je kart of aan autosport doet verlies je meer dan je wint ..... Tis geen tennis waar je objectief gezien 1 kans op 2 hebt. zeg dat tegen Loeb Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Gisteren ben ik eens naar FKI geweest om te kijken naar de 4-takt schakelkarts. Er reed ook iemand mee die ik ken. Timing en organisatie was helaas een ramp, ben daar om 15u30 toegekomen en toen ik om 17u30 weer vertrok waren er 2 heats van 20 minuten geweest. M'n maat heb ik zelfs niet zien rijden want die heeft van 15u tot 18u50 moeten wachten. Karts hebben 50pk en ze reden gisteren op 15pk dus belooft wel als je daarmee eens buiten kan rijden. Ging goed vooruit dus fun verzekerd. Zondag, 22 maart, 2015 FKI Machelen Hiervoor wordt voor de eerste maal in België gebruik gemaakt van PGK-Z karts (met 6 versnellingen!) Op een speciaal voor de PGK-Z aangelegd circuit om zodoende inhaalmogelijkheden te vergemakkelijken Prijs € 225 Of 210 euros voor een betaling voor de 31 december 2014. 10 minuten training Grid : 1 hot lap voor elke race 4 kwalificatie heats 2 1/2 finales 1 Troost finale 1 Finale Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Ik ben er zaterdag 3 heats mee gaan rijden. Waanzinnig leuke karts. Om te racen was het wat minder, ook waanzinnig veel verschil in de karts. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Om te racen was het wat minder, ook waanzinnig veel verschil in de karts. Idd veel klachten gehoord en dat voor nieuwe, wel jammer Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Ik ben er zaterdag 3 heats mee gaan rijden. Waanzinnig leuke karts. En welke tijd heb je gereden? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Zaterdag en zondag was TOTAAL verschillend..... Laat ons zeggen dat ik mee zat ik het pak, eerder vooraan. Tiende tijd, achtste tijd en derde tijd van de heat. Ik heb het geluk gehad in het nat te rijden en dat was big fun. Matthias Grooten had tweede tijd ik derde Maar het was simpel. Kart 2 was zowat altijd het snelst ongeacht de piloot Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.