Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hebt de prijs toch geweigerd? :P

Nogmaals proficiat gasten en idd leuk concept van Siebert!! Maakt het toch wat eerlijker

Geplaatst:

Komt in orde ;). Was er nog wat flexibiliteit qua plaatsen??

Ik heb er naar gevraagd en normaal moet er nog wel iemand bijkunnen. Op dit moment zijn we nog steeds met 2, dus ik veronderstel van wel :)

Geplaatst:

Deze avond ook van de partij bij JPR met een lid van het 'F1-Club racing' team. Het is al lang geleden, hopelijk bak ik er nog iets van  :mellow:

Moest je ergens tussen 21 en 23u iemand zien lopen met een wit/zwarte LS2 helm met waarschijnlijk bovenop een GoPro, dan is de kans groot dat ik het ben :D 

Geplaatst:

Mich gaat daar zijn, ik ken hem :) no doubt.

En ik met mijn blaren op mijn handen ben wat uit hetzelfde hout gesneden, niet afgeven :)

Geplaatst:

Prachtig resultaat gisteren jokke en fille!!! Echt de max!

Mooi verslag ook. Wat waren de reacties achteraf vd anderen?

Geplaatst:

Zoals altijd sommige bekijken u of ge komt uit de riool gekropen en anderen komen u proficiat wensen of "sterk gereden".

Was een zeer technisch circuit waardoor ik met mijn gewicht nog uit de voeten kon. 

Geplaatst:

Moest je ergens tussen 21 en 23u iemand zien lopen met een wit/zwarte LS2 helm met waarschijnlijk bovenop een GoPro, dan is de kans groot dat ik het ben :D

Als er tussen 21u en 23u iemand "Hallo ik ben vince522 van AM" komt zeggen, dan is de kans vrij groot dat ik het ben.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kom ook af.

@@Monterey Jack ik kom met @@Daann ook nog af. Cava?

Wijs! Zeker en vast! Zal wel lukken om nog iemand extra bij te steken. Heb het aan de telefoon gevraagd en normaal zou dat geen probleem mogen zijn. 

Geplaatst:

Top! Ben blij om wat nieuwe gezichten te leren kennen.  :)

Geplaatst:

Merci Jokke_vlo voor de lovende commentaar!

Gisteren dus mijn eerste kart endurance race gereden (buiten de 100miles van Genk) samen met Jokke.

Wist eerlijk gezegd totaal niet wat te verwachten.

Jokke had al gezegd dat er toch wel serieuze tegenstand ging zijn.

Het feit dat het dan ook nog eens een 4 uur durende race is, gaf me niet veel vertrouwen..

Vroeger werd ik nogal rap misselijk in een kart na bv 45 minuten karten, maar de laatste tijd is het serieus aan het beteren :)

Gisteren dan ook geen last van gehad :), buiten dat mijn onderrug nu toch wel een serieuze bult heeft van het heen/weer schuiven in de karts.

Was plezant en vooral veel bijgeleerd!

Dikke merci aan Jokke voor de invitatie!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Yep ik kom zeker af straks... 21u - 21u15

Als ge ene ziet binnenwaaien in de Martini kleuren, dat ben ik.

Geplaatst:

Jokke had me het verhaal gedaan Fille van gister... respect kerel, ferm gereden... mag je terecht fier op zijn!!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Yep ik kom zeker af straks... 21u - 21u15

Als ge ene ziet binnenwaaien in de Martini kleuren, dat ben ik.

C'Mon en ik zijn daar waarschijnlijk net iets voor 21u. Zullen ons even aan een tafeltje zetten en zal mijn helm op tafel zetten ofzo :D Moesten jullie (@@Daann, @@Polygoon, @@Mich of @@Jokke_vlo) moet je maar een PM sturen naar @. Die ziet dat dan wel op zijn telefoon :D

Geplaatst:

Opkomst lag iets hoger dan verwacht, merci @@Jokke_vlo om dat te regelen. Verder ook een aangename kennismaking met @@Mich, @@Daann, @@Polygoon en @@Tiep. Heb mij goed geamuseerd. Ook dank aan mijn chauffeur @ :D:up:

Heb wel nog veel te leren, of moet wat kilo's kwijt.  :fp:

O ja, ook een aangename kennismaking met @@vince522

Geplaatst:

Verrassend leuk circuit en goede onderlinge verstandhouding. Ieder reed volgens zijn kunnen goed denk ik. Daann was in form. Knap hoe je zo snel de lijnen beet had !

Geplaatst:

Korte kennismaking wel, maar ik had helaas andere sociale verplichtingen, de volgende keer moet ik wat meer tijd maken.

Al bij al nog mooie tijden gereden na 2 jaar niet in een kart te zitten, blijkbaar zitten er hier toch ook een hoop die aan een stuur kunnen draaien. :)

Geplaatst:

Merci guys!!! Top avondje. Heel leuk een aantal nieuwe gezichten te hebben leren kennen! Mooi en fair gereden trouwens. Daan heel snel, super!

De hierarchie blijft bewaard, beresterk van jokke hoe hij ondanks een mindere kart zo blijft strijden. Respect makker zeker na uw prestatie van gister. Het was een zeer leuk duel! [emoji41][emoji106]

Geplaatst:

Het verschil op sommige karts was wel groot, in mijn 2de sessie had ik nummer 25 en dat ding was een handvol werk, terwijl de 6 het super goed deed.

Geplaatst:

Het verschil op sommige karts was wel groot, in mijn 2de sessie had ik nummer 25 en dat ding was een handvol werk, terwijl de 6 het super goed deed.

Had net hetzelfde :)

Geplaatst:

Volgens wat ik zag en er van ken was de 6 de snelste kart

Geplaatst:

't Was iig een leuke invulling van een maandagavond! Idem hier met de nieuwe gezichten, toch vier die ik nog nooit gezien had.

Goed circuit, voelde voor mij vrij technisch aan. De karts waren helaas nogal wisselvallig, maar daar steek je dan - als niet-frequente kartrijder zijnde (ik) :D - ook weer wat van op. Het proeft weer naar meer !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid