Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als het voor volgende woensdag is ben ik mee.

Check bovenstaande post effe. We postten tegelijkertijd.

Geplaatst:

Das dan den eerste woensdag van oktober he :)

Ik hou het in de gaten, maar mag normaal geen probleem geven. Aleja, zolang je mij er later nog eens aan herinnerd :D

Geplaatst:

FKI zou ik ook nog eens willen doen. Is iets van een 45min ver, nog maar 1x gereden maar goeie herinneringen aan. (@@CAS iets mindere :P)

Brussels kart zegt me bvb veel minder.

Geplaatst:

Haha... Serieus? Heb daar een 2 uurs koers gereden met 2 man. Had eigenlijk weinig last.

Ik ook niet de eerste 2 stints van 28 minuten. Den derde was er na 10 minuten te veel aan. Kreeg mijn stuur nog amper gedraaid. Zoveel grip daar ... amai mijn armen.

Geplaatst:

Had meer last van rug en ribpijn... Afdaling brug... Miljaarde!!

Geplaatst:

Bij Fki al es de huurkarts geprobeerd? Die stuurkolom is precies vastgelast... Da's pas zwaar!

Geplaatst:

Kga me toch ook eens ribbeschermer uitrusting moeten aanschaffen.

vorige keer in FKi had ik een serieuze bloeduitrusting op mijn zijribben, komt van die jump van buitenparcour naar binnen toe.

Na de race van het voorbije weekend met Jokke ook weer serieuze bult op men rug van het liggen schuren in kuipzetel.

Geplaatst:

Bij Fki al es de huurkarts geprobeerd? Die stuurkolom is precies vastgelast... Da's pas zwaar!

1 keer gereden jaren terug. herinner er mij niks meer van :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kga me toch ook eens ribbeschermer uitrusting moeten aanschaffen.

vorige keer in FKi had ik een serieuze bloeduitrusting op mijn zijribben, komt van die jump van buitenparcour naar binnen toe.

Na de race van het voorbije weekend met Jokke ook weer serieuze bult op men rug van het liggen schuren in kuipzetel.

Vorige week, bij JPR liepen er veel rond met zo een "verkleiner" in een soort rubber of mousse. Zou dat niets voor u zijn? (ik vermoed dat je fijn bent aangezien je zegt dat je schuift, hobbelt en schuurt)

Geplaatst:

Vorige week, bij JPR liepen er veel rond met zo een "verkleiner" in een soort rubber of mousse. Zou dat niets voor u zijn? (ik vermoed dat je fijn bent aangezien je zegt dat je schuift, hobbelt en schuurt)

Uhu, kga proberen van't weekend eens binnen te springen bij Speedwear (is vlakbij voor mij).

Ook eens zien voor kartschoenen, aangezien ik regelmatig ga karten;

Geplaatst:

Nu je over uitrusting begint, wat is zo de "must have" uitrusting? 'k heb al mannen met een tas zien lopen waar ik in kan...

Geplaatst:

@ ....gelijk De jokke... Ik dacht gister dat ie zijn eigen kart meehad [emoji16]

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Met een mousse ben je niks. Ja als beginner wel want dat is comfy in een te brede stoel, maar je kan je gewicht niet zetten, dat is te zacht.

Ik rijd altijd met een ribbeschermer. En daar ook moet je geen jasje pakken met wat pads in, maar ga direct voor het stevige werk:

bumper-silver.jpg

Geplaatst:

En qua kledij. Ik ben beginnen karten in het najaar en het was nooit warmer dan 5 graden in de karting, dus handschoenen waren wel een must. Nu het warmer is merk ik dat bij hogere temperaturen je gigantisch vuil wordt van opgesmeten rubber etc (dat plakt wschl niet als het zo koud is wegens te snel afkoelen), en die miserie krijg je echt niet gemakkelijk uit je kleren (in tegenstelling tot de stank van de uitlaatgassen). Tegenwoordig let ik er op van enkel bepaalde oude kledingstukken te gebruiken om te karten. Een overall is natuurlijk meer "pro" maar indoor eigenlijk totaal niet nodig, en veel warmer dan in korte broek en t shirt rijden in de zomer.

Geplaatst:

Uhu, kga proberen van't weekend eens binnen te springen bij Speedwear (is vlakbij voor mij).

Die verkopen die ribprotector die ik hierboven gepost heb. Koop aub niks anders, er is niks dat even goed werkt. Laat u ook niks anders aansmeren als ze er zo geen hebben liggen.

Ook eens zien voor kartschoenen, aangezien ik regelmatig ga karten;

Ik gebruik dat niet. Vraag anders eens aan Kris Cools met welke schoenen hij kart :D

Geplaatst:

Voor die brokken alleen al zou ik een overall vragen. Was me nog niet opgevallen dat het erger is in de zomer.

Hoe groot is het verschil tussen gewone en kart handschoenen?

In helmen is er allicht ook veel verschil.

Geplaatst:

Karten doe ik met mijn veiligheidsschoenen...

Geplaatst:

Hoe groot is het verschil tussen gewone en kart handschoenen?

Definieer "gewone" ?

In helmen is er allicht ook veel verschil.

tov wat?

Geplaatst:

Deze zijn ook goed, daar heb ik buiten altijd mee gereden maar wel niet goedkoop

til_rib-protector.jpg

Geplaatst:

Heb dezelfde rib-protection als fuel... komt ook van bij Speedwear. Gebruik 'm bij wedstrijden

Geplaatst:

Ik kan niet meer rijden zonder. Ben dat zo gewoon ondertussen. Ik denk trouwens dat met mijn manier van rijden ik sowieso miserie heb als ik nog eens rijd zonder.

Geplaatst:

Ik heb er wel littekens van op m'n rug onder m'n schouderblad waar die protector altijd duwde :(

Geplaatst:

Man man man ze kruipen weer allemaal naar Herselt voor stintjes van 12 min en rondjes van 35 sec terwijl er in het centrum van het land een fun 35 min koerske + 5 min qualif (40min totaal) op een binnen en buitencircuit van een minuut. En dat voor 39 euro.

Ik snap het niet meer .... Zoveel meer fun en een langere stint....

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid