ir_fuel 58.282 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Ge ziet, ik heb daar ook nog werk he Ma bon, dat is nu niet echt een circuit waar ik rap effe naartoe rijd. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 In Mol al lang niet meer geweest ! Ik ook niet, al een jaar of 7. Schijnt ook nog steeds in orde te zijn. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 Ik doe dat eigenlijk niet graag, zo gerief kopen. Ik heb overal waar ik kom het gevoel dat ik mijn goesting niet echt vind en dan maar iets moet pakken van wat ze hebben liggen. Ge moet al een perfect idee hebben (interwebz-based) en het er gewoon gaan kopen omdat het de juiste pasmaat moet zijn. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 Ge ziet, ik heb daar ook nog werk he Ma bon, dat is nu niet echt een circuit waar ik rap effe naartoe rijd. Mijn eerste sessie was ook maar 36.4 hoor. En die was nog warm. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Tegen locals valt niks te beginnen ginder. Was niet simpel nee. Het zat gisteren vol met locals. Derde heat waren we toch 1,2,3 en 4 van de heat Eerdere heats was ik nog 10e... en dat scheelt dus maar heel weinig in tijd. Was ongelofelijk close. Kan me niet herinneren dat ik 'slechts' 10e werd in een losse heats. Ben gewend om die te winnen. Het helpt natuurlijk niet als je laatste keer karten dateert van juni 2013 Ge ziet, ik heb daar ook nog werk he Ma bon, dat is nu niet echt een circuit waar ik rap effe naartoe rijd. Limbourg is voor jou ook nog een stukje rijden zeker? Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Limbourg is voor jou ook nog een stukje rijden zeker? iets meer dan een uur. Maar naar Limbourg zou ik perfect kunnen rijden in de week 's avonds. Herselt is over Brussel te doen ... Dat is eigenlijk alleen maar doenbaar in het weekend. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Geplaatst: 4 december 2014 iets meer dan een uur. Maar naar Limbourg zou ik perfect kunnen rijden in de week 's avonds. Herselt is over Brussel te doen ... Dat is eigenlijk alleen maar doenbaar in het weekend. Gisteren eerste heat om 21u gereden. Om 23u30 waren ze zelfs nog bezig... Toch doenbaar?Random heat van gisteren Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 En daar moet ik gaan tussen rijden met mijne 36.7 zeker? Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Ge kunt met zo een groepje heel snel veel verbetering maken ......ik ben zeker dat je daar 36.3 minimum kan draaien Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Ge kunt met zo een groepje heel snel veel verbetering maken ......ik ben zeker dat je daar 36.3 minimum kan draaien True Kende de baan ook niet en ben afgeklokt op 36.4 en dat moet beter kunnen :-) Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Geplaatst: 5 december 2014 True Kende de baan ook niet en ben afgeklokt op 36.4 en dat moet beter kunnen :-) En jij zat zelfs niet echt in ons groepje Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 En jij zat zelfs niet echt in ons groepje Volgende keer schrijf ik als 2e in, dan zit ik er middenin Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 En jij zat zelfs niet echt in ons groepje "ons groepje" nou nou nou klinkt echt als een recreant Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Geplaatst: 5 december 2014 "ons groepje" nou nou nou klinkt echt als een recreant Gewoon recreanten Daann, Fille en ik die altijd achter elkaar startten en elkaar vonden on track, is toch een groepje en geen clubje he Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Allez Msxx is de paria van Herselt karting dus 1 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Geplaatst: 5 december 2014 Allez Msxx is de paria van Herselt karting dus Niks van, supergezellige kerel en heeft z'n draai daar ondertussen ook gevonden 'k Ga binnenkort trouwens eens kijken op FKI denk ik, zoontje wordt 5 en naar 't schijnt kan je daar zondagvoormiddag vanaf 4j 1 Quote
Glenn 138 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Sterke tijden toch! Ik blijf zitten rond de 38-39 ... Ik kart wel niet dikwijls [emoji17] Tijd om dit topic eens wat meer in het oog te houden, Herselt is achter m'n deur en dus perfect doenbaar! Allez als jullie een tragere deelnemer niet erg vinden. [emoji3] Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Geplaatst: 5 december 2014 Sterke tijden toch! Ik blijf zitten rond de 38-39 ... Ik kart wel niet dikwijls [emoji17] Tijd om dit topic eens wat meer in het oog te houden, Herselt is achter m'n deur en dus perfect doenbaar! Allez als jullie een tragere deelnemer niet erg vinden. [emoji3] Tuurlijk niet, heb me misschien ergens slecht uitgedrukt met 'langzame noobs' maar daar bedoel ik nog een andere klasse mee Herselt verandert soms wel van layout dus jouw tijd is misschien niet meer van toepassing. Volgende keer zal de eerste woensdag van januari zijn, denk ik. 1 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Glenn, kom je niet mee naar de endurance? Quote
Glenn 138 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Jammer genoeg niet fuel, dan kan ik niet. [emoji17] Quote
Glenn 138 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Tuurlijk niet, heb me misschien ergens slecht uitgedrukt met 'langzame noobs' maar daar bedoel ik nog een andere klasse mee Herselt verandert soms wel van layout dus jouw tijd is misschien niet meer van toepassing. Volgende keer zal de eerste woensdag van januari zijn, denk ik. Ik ben 2 weken geleden nog eens geweest, wel maar 1 sessie kunnen meerijden want het was zot druk. Toen waren er mensen die 2 minuten erover deden, het kon dus nog trager dan mij. [emoji3] Ik durf wel te zeggen dat ik altijd uit de weg ga voor snellere chauffeurs ... Dus veel last ga je van mij hopelijk niet hebben. Eerste woensdag van januari, zou moeten lukken! Quote
Fille 798 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Eerste woensdag van januari zal ik ook weer present zijn. Proberen men tijd nog wat te verscherpen Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Het was weer erg vanavond hier achter de hoek. Denk dat ik gewoon ga stoppen met in 't weekend te gaan. Er zijn dus mensen die echt niet weten hoe je een bocht moet pakken. Ik heb achter een kerel gereden die denk ik minstens 4 seconden trager was, en ik kon me zelfs niet klaarzetten voor een proper inhaalmanoeuvre want hij ging maar wat van links naar rechts, om dan een linkerbocht volledig links te beginnen insturen enzo, ik wist gewoon niet meer welke kant kiezen op den duur. Een ander type dat ik regelmatig tegenkom (vanavond ook weer een paar) is de "snokker". Van die gasten die gezien hebben ergens dat "de echten" veel aan hun stuur zitten corrigeren ofzo zeker en dan continu met die kart aan het schudden zijn. Een vrij hilarisch zicht. Doe daar nog een paar personen bij die precies schrik hebben en nergens harder dan half gas rijden en op de meest onvoorspelbare momenten ineens de rem induwen, gasten die bij het apexen van de bocht enorm uitbreken maar als ge er langs komt het toch ni kunnen laten van u toch nog nen tik te geven tegen uw achterwiel enzovoort enzoverder. It's a jungle out there 1 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Geplaatst: 5 december 2014 Dat jij daar nog van opkijkt Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Is in elke karting hetzelfde. Ik kan alleen zeggen dat je zo niets bijleert en het verloren tijd is. Leren doe je door te rijden met mannen van jou niveau en hoger Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.