Frekkel 9.309 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 Is dat in dat industriepark daar voorbij groot bijgaarden? Zo ja, 2 jaar geleden in de zomer eens gereden, was toen groot parcours binnen en buiten. Was wel tof toen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Ben daar ook al eens gaan rijden, pokkeduur ja Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 En gisteren in de Fuel zijn thuisbasis is gaan bollen..... mmm mixed feelings. Circuit is ok, karts zijn een bummer. (met ook hier veel te grote verschillen). Maar het was op zijn waals. Open tot 22u.... ik kom om 20u25 toe (toch uurtje rijden voor mij, dus twee heen en terug). "Vandaag sluiten we om 21u omdat het de volgende dagen druk is en we het personeel rust willen schenken". Toch beleefd mijn gedacht gezegd en een te goed bon gekregen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 En gisteren in de Fuel zijn thuisbasis is gaan bollen..... mmm mixed feelings. Circuit is ok, karts zijn een bummer. (met ook hier veel te grote verschillen) Op uw doos gekregen dus? Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 LOLIn best laps ever daar wel. Maar zoals je weet is de ene dag de andere niet.In mijn eerste stintje op een onbekende piste was ik sneller dan de tweede, terwijl ik daar MINSTENS 0.2 moet kunnen winnen gezien de circuitkennis.Fuel durfde (hij zei dat hij niet kon) niet meekomen heb dus alleen moeten gaan. Heb in die 2x13 minuten wel de best lap of the day gescoord en tegen een thuisrijder.Kan zeker nog een stukje sneller eens je wat gebattled hebt met locals en een ok kart. Nee serieus Fuel zijn niveau voor zo plots vanuit het niets intensief te karten is enorm geworden...... ik durf zeggen nog een pak sneller dan in Lille geworden. Hij zal me zeker kunnen kloppen als de karts eens meezitten. Misschien is hij wel de betere karter op het forum ja echter ik antwoord liever irl, op de piste Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Jokke mocht van mij alle dagen kiezen de komende 2 weken, behalve de dinsdag, want dat is de enige avond dat mijn vrouw niet thuis is. Wat doet em .... hij gaat op dinsdag. Tja 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Geplaatst: 26 november 2014 Gisteren in Hezemans karting te Eindhoven geweest. Ook te mijden, sowieso geen fan van banen met een verdieping (plankenvloer) en 't zijn ook karts op leeftijd. Zowel zetels als pedalen zijn fix, dus ik zat wel érg languit in de eerste heat. Bleek dat er ook kleine chassis waren, hadden ze wel eens mogen zeggen op voorhand. Zo eentje geregeld voor heat 2, en voelde een pak beter aan, wel maar 1 tiende rapper maar die karts waren ook echt wel verschillend van afmetingen ook, motor ook denk ik. Kleine karts veel minder stabiel en minder progressief, veel meer uitgesproken onder- of overstuur. Wel leuk zodra ik er wat gevoel in kreeg. Dus goed geamuseerd met wat collega's aan een zestal euro per heat maar niet leuk om 'echt' te gaan rijden. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 In Limbourg zondag tijdens de training door een klap te krijgen van een andere kart ook gehad dat mijn pedalen los schoten en helemaal naar voren. Ik voelde me weer even een BMW rijder Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Jokke mocht van mij alle dagen kiezen de komende 2 weken, behalve de dinsdag, want dat is de enige avond dat mijn vrouw niet thuis is. Wat doet em .... hij gaat op dinsdag. Tja Uw schoonpa was aan het babysitten ! Uitvluchten van mijn kloten ja. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 In Limbourg zondag tijdens de training door een klap te krijgen van een andere kart ook gehad dat mijn pedalen los schoten en helemaal naar voren. Ik voelde me weer even een BMW rijder Limbourg: beste karting van België en een ABSOLUTE AANRADER. Als je daar kan gaan rijden niet twijfelen. Ik zit er graag wat langer voor in de auto ! Trouwens zeer leuk kunnen sparren met Fuel en een niet zo slechte andere karter. Ik vond het na de race leuker dan tijdens Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Uw schoonpa was aan het babysitten ! Uitvluchten van mijn kloten ja. Gij weet meer van mijn familie dan ik precies Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Geplaatst: 26 november 2014 @@Daann @@msxx @@dragonfly Hoe zat dat nu voor 3 december? Wilden we in Herselt 3 heats gaan rijden voor 30 euro of bij FKI eens gaan zien? Want ik dacht dat @@msxx daar bij die laatste niet tijdig geraakte? Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Over Hezemans karting ook veel slechts gehoor betreft de karts..... Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 bij BSK valt het wel mee qua karts hoor. Ik denk dat er 1 of 2 tussen zitten met een motor die minder goed gaat, en als je die hebt heb je idd pech. Voor de rest merk ik daar weinig verschil, enfin toch niet in die mate dat er geen correcte tijd mee kan gereden worden. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 En ik had dan gisteren net die kart zeker? Enfin met die tweede zacht zoemende robot stofzuiger moest ik quasi nergens de gas doseren en kon ik nog meters pikken(waardoor ik de tijd van mijn eerste heat min of meer benaderen). Met die eerste had ik power en moest ik doseren om slippen te voorkomen. Verschil was echt wel groot. Ook niet logisch he dat je in een tweede heat op een nieuw circuit niet sneller zou zijn. Dat is normaal snel 0.3 of soms meer verschil. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 @@Daann @@msxx @@dragonfly Hoe zat dat nu voor 3 december? Wilden we in Herselt 3 heats gaan rijden voor 30 euro of bij FKI eens gaan zien? Want ik dacht dat @@msxx daar bij die laatste niet tijdig geraakte? Ging net hetzelfde vragen. Voor FKI wil ik me vrijmaken, Herselt lukt mij niet dus laat maar weten wat het wordt. En msxx ging met de moto naar FKI komen En ik had dan gisteren net die kart zeker? Jah in Lille kreeg ik zelfs nummer #48 dus kan hé Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 En ik had dan gisteren net die kart zeker? Enfin met die tweede zacht zoemende robot stofzuiger moest ik quasi nergens de gas doseren en kon ik nog meters pikken(waardoor ik de tijd van mijn eerste heat min of meer benaderen). Met die eerste had ik power en moest ik doseren om slippen te voorkomen. Verschil was echt wel groot. Ook niet logisch he dat je in een tweede heat op een nieuw circuit niet sneller zou zijn. Dat is normaal snel 0.3 of soms meer verschil. Ik mag toch stellen dat ik daar al in meer verschillende karts gereden heb dan gij. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 @@Daann @@msxx @@dragonfly Hoe zat dat nu voor 3 december? Wilden we in Herselt 3 heats gaan rijden voor 30 euro of bij FKI eens gaan zien? Want ik dacht dat @@msxx daar bij die laatste niet tijdig geraakte? 't Is mij gelijk. Ik heb wel les tot 19u op 3dec dus dan wordt FKI moeilijker dan Herselt, maar als het moet dan skip ik die wel. 3dec Herselt en week erna FKI mag van mij gerust ook. Ik volg Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Jullie kunnen mee in de open rijden ook ! Start om 21.00 aanwezig 20.30. Ik moet enkel getuigen dat jullie goed genoeg zijn. Let wel minimum gewicht 80kg dus best zorgen dat je lood hebt Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Geplaatst: 26 november 2014 Jullie kunnen mee in de open rijden ook ! Start om 21.00 aanwezig 20.30. Ik moet enkel getuigen dat jullie goed genoeg zijn. Let wel minimum gewicht 80kg dus best zorgen dat je lood hebt Mo zot Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Ik ben er ook nog bij hé! Als ik met 80kg rondrijd ben 3sec trager dan de rest ofzo Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Beetje zelfvertrouwen he Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 @@Daann @@msxx @@dragonfly Hoe zat dat nu voor 3 december? Wilden we in Herselt 3 heats gaan rijden voor 30 euro of bij FKI eens gaan zien? Want ik dacht dat @@msxx daar bij die laatste niet tijdig geraakte? Volgens mij werd er geroepen dat er bij FKI gereden zou worden. Ik geraak daar inderdaad niet. Daarmee heb ik het uit mijn agenda gegooid. Herselt zou nog altijd kunnen voor mij. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.