Ga naar inhoud

Volvo S60/V60 Polestar


Parsifal

Aanbevolen berichten

  • 2 jaren later...

Topic even vanonder het stof halen.

Waar de eerste generatie S60/V60 Polestar enkel beschikbaar gesteld werd in een beperkt aantal landen, is er nu aangekondigd dat we ook in meerdere landen Polestar kunnen aanbieden. België hoort hier gelukkig bij :inlove:

Vermant Mechelen is één van de vijf Vlaamse concessies waar deze verkocht zal worden (sommigen zullen weten dat ik hier werk als verkoper). Ik ben natuurlijk heel blij dat Vermant geselecteerd werd & vooral blij dat ik het vaste aanspreekpunt zal zijn binnen de Vermant groep. Eind augustus verwachten we ons eerste exemplaar.

De huidige versie is een 2.0 met 367pk. Heeft een aantal leuke eigenschappen zoals een Borg Warner 4x4 aandrijving die nadruk legt op de achterwielen, een ophanging van Öhlins, Michelin Pilot Super Sport rubber, ...

Elke S60/V60 Polestar is ook nagenoeg full option; Harman Kardon audio, ingebouwde navi, zetel- en stuurwielverwarming (het blijft een Zweed), adaptieve CC, camera, ...

Als er vragen zijn, aarzel niet.

De moeite om ook even te bezoeken:

www.vermantpolestar.be

 

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof. Volvo is goed bezig, als je 't mij vraagt. Op dat ene punt na, natuurlijk, bij veel modellen in hun line-up: te weinig cilinders. Als je zo'n XC90 T8 hoort wegrijden met wat pit: dat klinkt verschrikkelijk. Ik neem aan dat Volvo definitief bye-bye gezegd heeft aan de motoren met meer dan 4 cilinders?

Wat kost zo'n Polestar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus wat poeier voor een 4-pitter. Redline op 7000rpm is ook niet mis. Nls = Nils neem ik aan? :D

De C30 polestar was retevet!

aangepast door erq
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

53 minuten geleden zei gTa:

Tof. Volvo is goed bezig, als je 't mij vraagt. Op dat ene punt na, natuurlijk, bij veel modellen in hun line-up: te weinig cilinders. Als je zo'n XC90 T8 hoort wegrijden met wat pit: dat klinkt verschrikkelijk. Ik neem aan dat Volvo definitief bye-bye gezegd heeft aan de motoren met meer dan 4 cilinders?

Wat kost zo'n Polestar?

Catalogus:

S60: 65.000 EUR inclusief

V60: 66.500 EUR inclusief

 

 

42 minuten geleden zei Alexanderr:

Leuke move nls! Hopelijk betekent dat ook een upgrade in je firmawagen :)

B)

 

12 minuten geleden zei erq:

Serieus wat poeier voor een 4-pitter. Redline op 7000rpm is ook niet mis. Nls = Nils neem ik aan? :D

De C30 polestar was retevet!

nls = Nils idd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ritsuke:

Super nieuws @nls. Krijgen we jou dan binnenkort te zien in een Polestar firmasleur? 

Laat ons zeggen dat ik er het meest mee zal bollen. Probleem is - zolang we slechts over één exemplaar beschikken - deze ook veel showroomdienst zal doen. En mss best ook; straks wil ik niet meer met de S2000 bollen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenstaande is de vorige versie, toen inderdaad nog een 3.0 6-cilinder. Nu 2.0 4-cilinder, die betere prestaties kan zetten. De sound zal natuurlijk niet dezelfde zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei nls:

Mechelen is zo ver niet hoor emoji23.png

Pas maar op, half augustus moet ik in Mechelen zelf zijn :)

Ik moet nog eens bij Mazda in Leuven binnenspringen ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid