Ga naar inhoud

Volvo S60/V60 Polestar


Parsifal

Aanbevolen berichten

Het feit dat het antwoord tot 2 keer toe niet komt, kan betekenen dat dat zo is (volgens wat vandaag geweten is uiteraard, dealers weten ook nooit alles). :D Gezien ze zelfs in de 90 modellen (s, v, xc) niks leveren met 5 cilinders of meer... vrees ik ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het topic van jouw Volvo precies niet. Desalniettemin tevreden van Sterckx?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Heb zo eens een S60 drie dagen mogen meenemen naar huis toen ik m'n tweede Galaxy ging bestellen. Ik twijfelde nog tussen een S60 en had hem dat zo gezegd.

Ik mocht er dus eens m'n kroost in uittesten. Altijd gewaardeerd.

Hele aangename sfeer daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei gTa:

Het feit dat het antwoord tot 2 keer toe niet komt, kan betekenen dat dat zo is (volgens wat vandaag geweten is uiteraard, dealers weten ook nooit alles). :D Gezien ze zelfs in de 90 modellen (s, v, xc) niks leveren met 5 cilinders of meer... vrees ik ervoor.

Is toch al jaren bekend?

 

Artikel van 2009: http://www.groenlicht.be/2009/03/20/volvo-plant-motorgamma-met-enkel-viercilinders/

En de website van Volvo zelf: https://www.media.volvocars.com/be/nl-be/media/pressreleases/153481/volvo-veralgemeent-zijn-viercilinder-drive-e-motoren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Wow, wat een positief verslag.
Maar, langs de andere kant wel een beetje verwacht. Het onderstel van de absolute basisversie laat al voelen dat het veel meer aan kan, laat staan dat men er nog een Öhlins en Polestarsaus over drapeert.

Niet te vergelijken met de OPC-treatment die Opel aan haar Insignia gaf, blijkbaar. Wat dat vond ik echt een onevenwichtige bruut, zelfs op de openbare weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al tests gelezen die ongeveer hetzelfde schreven als Jokkevlo: grootste onderscheiding voor de Öhlins dempers (als die zich ergens mee moeien willen die geen half werk hun naam staat op 't spel dus je kar er van op aan dat ze deftig werk zullen doen) en een motor die (voor een viercilinder met zo veel vermogen) behoorlijk rond is (lineair). Dat 'ie een goeie tractie heeft op een nat Zolder ligt aan een goed 4WD-systeem, een goeie afstelling/ophanging (Öhlins again) en een goed totaalpakket. Dat zo'n ding op kletsnat Zolder een kar als de huidige M3/M4 achter zich laat, is eigenlijk een evidentie (wetende hoe die strugglen om tractie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ICM:

60 000 euro wtf

Waarom WTF? 

Op het autosalon zag ik een A6 1.9tdi aan 85.000 euro.............dat is pas WTF.

En geeft toe 60.000 euro voor een break die elke M3 naar huis rijdt op meer dan de helft van alle dagen in dit land vind ik ni slecht :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niemand tegenspreken en die Volvo is duidelijk uitstekend gerief maar ik weet niet of de prijs vanaf een bepaald niveau nog zo'n argument is. Zou een Cupra die M3 ook niet naar huis rijden op die dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Jokke_vlo said:

Waarom WTF? 

Op het autosalon zag ik een A6 1.9tdi aan 85.000 euro.............dat is pas WTF.

En geeft toe 60.000 euro voor een break die elke M3 naar huis rijdt op meer dan de helft van alle dagen in dit land vind ik ni slecht :D

Jokke is echt wel een optimist. :lol:

Ben hier 10 dagen nu en het heeft nog meer éne keer geregend sinds ik ben geland... :mellow:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs is zeker en vast een argument. Ik merk dat bij mezelf. Ben stilletjesaan op zoek naar een vervanger van de ML rond de 60.000 euro......meer wil ik echt niet geven en ja dan zoek je naar een auto die je het best ligt. Ge gaat me niet richting 70.000 krijgen voor "zoveel" beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei The Swede:

Jokke is echt wel een optimist. :lol:

Ben hier 10 dagen nu en het heeft nog meer éne keer geregend sinds ik ben geland... :mellow:

 

Er zijn gemiddeld 200 regendagen (> 0,1 mm/dag) in het grootste deel van het land; het gemiddelde aantal regendagen vermeerdert licht naar Hoog-België toe (216, met een maximum van 230 in de Hoge Venen) en vermindert naar de Kust (182) toe. De veranderlijkheid van deze getallen bedraagt ongeveer 25 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fietswinkel dicht gedaan en bij het KMI aan de slag, pippo? :D

 

(PS: de popcorn is omdat ik aan het wachten ben op de storm van kritiek van de BMW lease bende. Enkel een BMW mag 60K kosten en u goed liggen. Forumregels.)(dat gezegd zijnde, die komen waarschijnlijk niet in een topic over een Volvo)

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei The Swede:

Jokke is echt wel een optimist. :lol:

Ben hier 10 dagen nu en het heeft nog meer éne keer geregend sinds ik ben geland... :mellow:

 

Is inderdaad al 10 dagen omzeggens niet gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan vragen ze zich af waarom en mens verhuisd. :mellow:

Zelfs in Oulu is het klimaat een stuk aangenamer. 

(En daar kunt ge u met ne 4WD Volvo van 370pk vast goed amuseren :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid