Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Achterbank van een cabrio is verdomd handig voor bagage. Ik heb er een paar keer mee gereisd en dan is een 4-zits cabrio met koffer waaaaay better dan een roadster met quasi geen koffer.

Geplaatst:

Playstation sound. Ik weet niet wat ik er moet van denken. Ik zal het irl moeten ervaren om echt een oordeel te kunnen vellen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vorige M3 klinkt toch een pak beter ze.. Misschien dat het in werkelijkheid beter klinkt maar heb mijn twijfels.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ik heb op een gegeven moment ook gedacht  om te wachten tot deze op de markt kwam , en misschien ene te bestellen .maar hoe meer ik hem bekijk en hoor hoe minder deze car me kan bekoren , geluid trekt op geen kloten , en uiterlijk is precies ne 316 d met wat goedkopen after markt spoilerkes op.

ga maar wachten tot Porsche zijn problemen met de gt3 opgelost heeft of toch is in de week de 458 speciale testen

Geplaatst:

Hoe komt het toch dat ik hier nog geen testen van zie verschijnen?

Eerste kist is al wel afgeleverd, maar Autocar, EVO, of eender wat heeft er nog niet mee kunnen rijden..

Geplaatst:

Eerste testen zijn voor begin mei.

Alle deliveries zijn voor eind juni en later, geen idee hoe die kerel de zijne al heeft gehad. UK juli augustus, BE oktober!

Buiten die ene is er blijkbaar niemand? Op bimmerpost zijn er een pak met een M3/4 in bestelling, en die moeten nog maanden wachten, net zoals mijn goede, goede vriend @@Salokin.

Geplaatst:

Ben echt eens benieuwd of ze die turbolag er hebben uitgekregen enz. Als hij zo goed aan de gas hangt als mijn E46; mission accomplished.

Maar ik vrees er een beetje voor. Ik denk ook dat als je de uitlaat teveel nog gaat aanpassen aftermarket, je zo'n fluittoon gaat krijgen van de turbo's. Dat hoor je nu ook al vrij hard OEM, en het is nu niet om te zeggen dat hij knap klinkt algemeen imo :noparty:

Dat kan irl allemaal maar beter uitvallen, hopelijk.

Geplaatst:

Zullen we filmpjes zijn van de marketing afdeling van bmw, net zoals al die 'lekken'.

Geplaatst:

Was precies een diesel :noparty:

Geplaatst:

Eerste testen zijn voor begin mei.

Alle deliveries zijn voor eind juni en later, geen idee hoe die kerel de zijne al heeft gehad. UK juli augustus, BE oktober!

Buiten die ene is er blijkbaar niemand? Op bimmerpost zijn er een pak met een M3/4 in bestelling, en die moeten nog maanden wachten, net zoals mijn goede, goede vriend @@Salokin.

Bedankt goede, goede vriend @ ICM om me daarop nog eens te wijzen.
Geplaatst:

Bedankt goede, goede vriend @ ICM om me daarop nog eens te wijzen.

Uit vriendschap wil ik wel eens met jouw M3 rijden.

Weet dat ik dat niet voor iedereen zou doen.

Geplaatst:

Dubai zal er mss iets mee te maken hebben :)

Idd. Dat is misschien één of andere rijke sjeik die veel geld neergelegd heeft om al eentje te hebben.

Geplaatst:

Idd. Dat is misschien één of andere rijke sjeik die veel geld neergelegd heeft om al eentje te hebben.

Is iemand die bij blijkbaar bij een UAE BMW dealership werkt... 

Geplaatst:

Uit vriendschap wil ik wel eens met jouw M3 rijden.

Weet dat ik dat niet voor iedereen zou doen.

Jouw goedheid kent werkelijk geen grenzen, iedereen zou zo'n vriend moeten hebben!

Geplaatst:

@@Salokin Morgen gaat niet lukken. :(

Dan ga ik ook niet, neh.
Geplaatst:

Och. Gaan en draaien aan dat stuur verdekke!

Geplaatst:

Och. Gaan en draaien aan dat stuur verdekke!

Graag, morgen helaas schade inhalen van enkele dagen vakantie te nemen. Maandag nieuwe sollicitante, laat ons hopen want zo kan dat echt niet blijven doorgaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid