Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op deze video is de sound het meest realistische volgens sommigen :)

Geplaatst:

Ik hoop het want artificieel of niet, I like it.
Geplaatst:

Ik vind van niet, IRL klinkt hij binnenin veel dieper en meer bassy.

De video van glock geeft een beter idee ;)

Geplaatst:

Inderdaad. En dat gebrek aan toeren (puur op audiovlak) hoor je daar ook veel diudelijker.

Geplaatst:

Ik zit idd constant te wachten van, ale wanneer trekt hij nu eens volledig open. Er ontbreken precies 2000 toeren op het gehoor af.

Geplaatst:

Ik vind van niet, IRL klinkt hij binnenin veel dieper en meer bassy.

De video van glock geeft een beter idee ;)

Al ervaring dan? ;)
Geplaatst:

Al ervaring dan? ;)

Ja, week of 5 geleden mee gereden :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Salokin komt zot.

Ik wist het al, want hij heeft het me al eens doorgestoken. En ja hierdoor kittelt het nog meer.
Geplaatst:

Ik wist het al, want hij heeft het me al eens doorgestoken. En ja hierdoor kittelt het nog meer.

Geduld zal zwaar beloond worden.

Vandaag eens met de uk config gespeeld, scheelt toch wel enorm.

Geplaatst:

Geduld zal zwaar beloond worden.

Vandaag eens met de uk config gespeeld, scheelt toch wel enorm.

Ja hè, jammer dat je geen UK Alpina kunt bestellen want anders was die ook besteld. Ik begrijp het niet, je kan bij Alpina.uk een LHD bestellen maar enkel als je hem inschrijft in Uk.
Geplaatst:

Ja hè, jammer dat je geen UK Alpina kunt bestellen want anders was die ook besteld. Ik begrijp het niet, je kan bij Alpina.uk een LHD bestellen maar enkel als je hem inschrijft in Uk.

UK nummerplaten zijn zeer knap, ik zie het probleem niet. :D

Kan je dat niet als directiewagen van de dealer kopen? Of daginschrijving door de dealer?

Het is natuurlijk wel een exclusief merk, die kunnen zich veroorloven moeilijk te doen.

Geplaatst:

UK nummerplaten zijn zeer knap, ik zie het probleem niet. :D

Kan je dat niet als directiewagen van de dealer kopen? Of daginschrijving door de dealer?

Het is natuurlijk wel een exclusief merk, die kunnen zich veroorloven moeilijk te doen.

Er moeten imo inderdaad mogelijkheden zijn maar dan moet de UK dealer meewerkend zijn en hij was nogal sec in zijn antwoord.

Edith zegt dat ik in BE bij @@Alexanderr moet zijn http://www.bmwalpina.be/ImporterPage.php?ID=204

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Er moeten imo inderdaad mogelijkheden zijn maar dan moet de UK dealer meewerkend zijn en hij was nogal sec in zijn antwoord.

Edith zegt dat ik in BE bij @@Alexanderr moet zijn http://www.bmwalpina.be/ImporterPage.php?ID=204

De Cayenne is voor een jaar ingeschreven geweest op UK platen op mijn naam en het thuisadres van de verkoper.

Die site nog altijd niet aangepast?  :lolz:

Geplaatst:

Ja, week of 5 geleden mee gereden :)

Tell me more... Ik moet nog wachten tot 13 juni  :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid