Ga naar inhoud

BMW 2 Reeks Active Tourer


Parsifal

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Vreemde zet dus als je binnenkort zo'n Evoque cabrio koopt. Da's dan voor, wat, gecastreerde rijke verwijfde bejaarde stinkers?

Of ne coiffeur

 

En toch zal BMW ook met die model weer gaan scoren.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

welk formaat wordt dit? touran of sharan?

Of er zowat tussen zoals een Zafira. Het ziet er in ieder geval groter uit dan een B en, in zovere dat je dat kan zeggen op zo een foto, ook groter als een Touran. Hij lijkt achter de achterste deuren nog iets langer te zijn.

 

Zie ik daar ook een uitlaat aan elke kant? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een geduchte concurrent voor de S-max

 

Ja omdat die de referentie is in die markt qua rijgedrag, maar een S-Max staat toch een trapje hoger qua formaat dan Touran, Grand C-Max, Zafira, Picasso en zo. Lijkt mij eerder dat het platform van een 2 daar net iets te klein voor is als basis. Dan moeten ze al naar een 4 Active Tourer gaan lijkt mij en dat kan de BMW liefhebber niet aan vrees ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat op het platform van een mini dacht ik, maar platformen zijn flexibel tegenwoordig.

Idd, is een multi platform. Platform is makkelijk aanpasbaar voor grotere of kleinere toepassingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid