Ga naar inhoud

Zeeland Classic 2014 - 20/4/2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bwo... Eerst je kapsel afwachten!

Hmm. Ik was van plan om vanavond naar de kapper te gaan. Misschien toch maar even mee wachten dan :sirkevin:

Geplaatst:

Gelukkig rij ik geen MX-5 :ninja:

mazda+miata+gay+parade1323730114.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alhoewel :D

Honda+S2000.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

:lolz:

ik zoek nog co-piloot. De ene moet al om 18u in Gent staan (jammer voor hem), de ander beseft daarnet dat het Pasen is en wilt chocolade-eiers gaan opeten. Super!

aan de laatkomers : te laat

Geplaatst:

Als dat een Honda moet voorstellen ben ik content :)

Neen was direct volgeboekt en ook nog niet kunnen gaan testrijden voor PJ (te moe of geen co) maar zou er wel graag bij zijn en als co-piloot is dat relax hé

@@dragonfly : Ik heb nog een co plaats vrij :)

Aangezien ik treintje zal rijden met @@Wouterr moet je wel geen knallaré verwachten. ;)

Geplaatst:

Aangezien ik treintje zal rijden met @@Wouterr moet je wel geen knallaré verwachten. ;)

@@Mayonaise : dat ging ook leuk geweest zijn maar heb daarjuist toegezegd aan @@gewoon ik

En is niet erg dat het rustig is, ben toch niet 100% dus dan is knallen geen goed idee!

Geplaatst:

Ik vertrek wel laatst, ik ga voor de toeristische snelheid, lekker cruisen :D

Geplaatst:

Voorlopig voor zondag slechte weersverwachtingen rond Middelburg.. 's Ochtends regen, 's middags zwaar bewolkt. Hopelijk valt alle regen in de voormiddag! 

Geplaatst:

Verwend nest.

Veel beter kun je niet hebben om zoiets mee te rijden.

Geplaatst:

Chill

inderdaad. Mijn zonnebril is alvast vetvrij, nu mijn zetel in elkaar gaan steken, zodat ik kan zitten.

Geplaatst:

Bon, nog 3 keer slapen en 't is D-day. Tijd voor een laatste verkenning dus om te zien hoe het er bij ligt in Zeeland.

Ik kan alvast één ding positief zeggen: de banen liggen er een pak properder bij dan ik had verwacht. Er is geen slijk, weinig stof. Ook steentjes enz valt zeer goed mee. In dat opzicht ben ik al blij, want je weet nooit wat de boeren doen deze tijd van het jaar :)

Het is al lang geen geheim meer dat het deze editie van de rondrit zeer moeilijk is geweest om het roadbook in elkaar te krijgen. Ik heb last gehad van wegenwerken dat het niet proper meer was. Toen ik EINDELIJK dacht dat alles goed was, is Fonny gaan testrijden en ook hij kwam terug thuis met slecht nieuws, zijnde dat de baan opgeschept was in de laatste kilometers :D Pas vorig weekend is de finale versie uitgetekend geweest en die was nog nooit proef gereden, dus ben ik na mijn werk vandaag snel nog vanuit Brussel naar Middelburg gereden om daar nog eens 200 kilometer gas te geven.Het ging zeer goed, ik heb 2u45min gereden met een Peugeot 208 met 68pk, dat lijkt me dus een representatieve tijd want jullie gaan misschien eens missen enz. Tel daarbij de tussenstop en we komen uit op een gevulde namiddag :) Ik werd enkel en alleen bijna gek toen ik dit zag, op 40km van het einde:

IMG_1500.JPG

Ik kon het bord al van ver zien staan en dacht meteen het ergste. Gelukkig moeten we op dat punt juist naar rechts afslaan. De werken zullen er Zondag nog altijd zijn, maar de situatie blijft wel zoals ze is. We hebben er normaal dus geen last van :)

IMG_1501.JPG

7.4L/100km met een eco-dieseltje... not bad :) teken dat het leuk was.

Nu de roadbooks nog printen en nieten, afstand van verhaal en deelnemerslijst klaar zetten en hopen op goed weer... meer kan ik niet meer doen.

Op naar Zondag :)

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Een gemiddelde van 68? :D Dat gaan er niet veel halen

Geplaatst:

Voor de dorstigen onder ons, kan er onderweg ergens getankt worden? :D

Geplaatst:

Da's met die 2002 zeker? Die ging nochtans hard genoeg vorige keer :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Er is een tankplaats aangegeven in het roadbook dacht ik.  

Geplaatst:

Kan je de route ook ingeven in de GPS? (op voorhand)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nee, omdat ik er van uit ga dat je niet aan 200+ over een blinde heuvelrug gaat op een baan die je niet kent? Misschien moet ik het vermelden :)

Staan de gevaarlijke punten nu vermeld? :D

Geplaatst:

niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er is een tankplaats aangegeven in het roadbook dacht ik.  

Dat klopt. Er zijn 3 mogelijke tankstops. Eén daarvan staat in het roadbook, de andere twee rijdt je voorbij :)

Kan je de route ook ingeven in de GPS? (op voorhand)

nee, bolleke-pijl is the way to go voor morgen :)

Staan de gevaarlijke punten nu vermeld? :D

Nee, het is een rondrit met een bolleke-pijl roadbook, geen rally met pacenotes. Ik ga er van uit dat iedereen wel een klein beetje kan inschatten waar je van het gas af gaat en waar niet. Er zijn geen prijzen te winnen :)

Geplaatst:

Nee, het is een rondrit met een bolleke-pijl roadbook, geen rally met pacenotes. Ik ga er van uit dat iedereen wel een klein beetje kan inschatten waar je van het gas af gaat en waar niet. Er zijn geen prijzen te winnen :)

:D:lolz:

Geplaatst:
Eerste paasdag is er opnieuw veel ruimte voor de zon, wel kunnen er ook enkele stapelwolken ontstaan. Het uiterste zuiden van het land maakt later op de dag kans op een bui. Met een middagtemperatuur van rond 20 graden wordt het een vrij warme dag, alleen op de Waddeneilanden blijft de temperatuur enkele graden achter. Er staat een vrij veel wind uit een oostelijke richting. Boven land wordt deze matig tot vrij krachtig, aan zee af en toe krachtig. Bovendien wordt de wind ook erg vlagerig. (Bron: KNMI)

Let the ballad of horsepower commence :)

Geplaatst:

Zin in morgen  :party:

vriendin is co, eens zien wat dat gaat geven :D 

Geplaatst:

Vandaag vroeger teruggekomen van de ring. Mijn vriendin zal dan toch ook copiloten. B)

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in