Lefty 19.511 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Denk dat bt z'n hart daarvoor teveel in Beieren ligt... Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ben eens benieuwd in welke mate je binnen een tijd het rijplezier van je csl, Alpina en de GT3RS (wat een garage trouwens) tov mekaar gaat vergelijken/bekijken. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 En ik denk dat hij ook minder 'kan' aankomen met een sportkarretje als een Lotus, tegenover een -voor Jan met de pet- doorsnee bmw... Quote
josenjef 436 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 GT86 (met rode achterlichten) mx-5 Als het is geen BMW moet zijn (en geen zescilinder) Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 S2000 nog niet vermeld? Of niet comfy/inzetbaar genoeg voor jou? Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 als ik dit lees, merk ik dat het alvast een bmw moet zijn. En een benzine. En dan de rest van de voorwaarden. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 als ik dit lees, merk ik dat het alvast een bmw moet zijn. En een benzine. En dan de rest van de voorwaarden. Het moet geen BMW, maar het klopt wel dat een BMW alternatief in 90% van de gevallen de voorkeur geniet op iets anders. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Zoiets is ook nog leuk, maar weinig classy te noemen. Ik weet niet of ik er de pegulanten zou kunnen aan geven. http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=248345162&asrc=st http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=239009708&asrc=st cabriolééééééééé http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=242979363&asrc=st Kijk, da's nu een propositie waaraan ik nog niet had gedacht! Krijg wel de kriebels als ik dat interieur zie GT86 ga ik wel eens bekijken, ja, in een neutrale kleur en idd, met rode achterlichten... Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Het interieur van de nieuwe Elise 1.8 is hetzelfde hoor. En ja dat is zeer rudimentair...... een (kuip)stoel, een pook, een stuur, airco en een radio. Ik heb ook een "andere" "luxe" wagen met heel wat gadgets, maar als we eerlijk zijn heb ik daar (op de navi na) eigenlijk zeer weinig aan, laat staan dat ze me een soort extra rijplezier zouden schenken, we zijn daar echt misvormd in geworden. Nu goed ik besef dat ik als purist wordt bekeken, beetje zonderling of tegendraads om tegendraads te zijn. Ik zou dat ook zo bekeken hebben een jaar of 5 terug trouwens. Ik zou heel graag kunnen verwoorden welk soort rijplezier je laat liggen maar besef dat ik dan nog meer de persoon uit mijn avatar ben. Af en toe zal ik proberen wat weerwerk te bieden zeker als ik lees dat flippers aan het stuur aanzien wordt als extra rijplezier Nu goed er zijn verschillende soorten rijplezier, maar ikzelf kan me niet inbeelden dat bv opties daar een grote meerwaarde aan geven, tenzij bij aanschaf en de eerste 2 maanden. Ondertussen probeer ik elke dag te begrijpen hoe een soort leder of een automaat bijdragen aan het rijplezier. Bij rijGEMAK kan ik me wel iets voorstellen, evenals visuele voldoening. Don't shoot the messenger Ik heb veel begrip voor je standpunt hoor, maar ik kan me ook niet echt permitteren van een verkeerde keuze te maken In het verleden heb ik nog enkele malen gereden met een Elise en da's echt altijd fun maar het gerammel in het interieur en de zeer bedenkelijke bouwkwaliteit blijven spelen in m'n achterhoofd. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Denk dat bt z'n hart daarvoor teveel in Beieren ligt... Dat ga ik inderdaad niet onder stoelen of banken steken, ik ben een BMW man in hart en nieren en dat speelt sowieso een subjectieve rol, al zou ik dat objectief eigenlijk zelf niet willen. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 De bouwkwaliteit van een Porsche Panamera Turbo is nog een pak bedenkelijker zegt de ervaring Nee serieus bij de nieuwe modellen vind ik dat meevallen, hoe "harder" de wagen hoe sneller je al eens gerammel hebt ja....... Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 S2000 nog niet vermeld? Of niet comfy/inzetbaar genoeg voor jou? Too old & cabrio, anders zou ik daar echt wel interesse in hebben! Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 GT86 (met rode achterlichten) Fak wist niet dat dat bestond, zo dik. Quote
josenjef 436 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Die blauwe van OneHP op Autoforum heeft dat en dat doet die auto echt goed. Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Vermoedelijk te oud Z3 Coupe. http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=248701891&asrc=st|sr 2 Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Vermoedelijk te oud Z3 Coupe. http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=248701891&asrc=st|sr Zeer juist lieverd, en dan eigenlijk ook toch nog liever 'n Z4 Coupé Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Zeer juist lieverd, en dan eigenlijk ook toch nog liever 'n Z4 Coupé Topic is eigenlijk nutteloos, een Z4 Coupe moet je kopen. Liefst een blauwe of zilveren. 1 Quote
Gast Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Het interieur van de nieuwe Elise 1.8 is hetzelfde hoor. En ja dat is zeer rudimentair...... een (kuip)stoel, een pook, een stuur, airco en een radio. Ik heb ook een "andere" "luxe" wagen met heel wat gadgets, maar als we eerlijk zijn heb ik daar (op de navi na) eigenlijk zeer weinig aan, laat staan dat ze me een soort extra rijplezier zouden schenken, we zijn daar echt misvormd in geworden. Nu goed ik besef dat ik als purist wordt bekeken, beetje zonderling of tegendraads om tegendraads te zijn. Ik zou dat ook zo bekeken hebben een jaar of 5 terug trouwens. Ik zou heel graag kunnen verwoorden welk soort rijplezier je laat liggen maar besef dat ik dan nog meer de persoon uit mijn avatar ben. Af en toe zal ik proberen wat weerwerk te bieden zeker als ik lees dat flippers aan het stuur aanzien wordt als extra rijplezier Nu goed er zijn verschillende soorten rijplezier, maar ikzelf kan me niet inbeelden dat bv opties daar een grote meerwaarde aan geven, tenzij bij aanschaf en de eerste 2 maanden. Ondertussen probeer ik elke dag te begrijpen hoe een soort leder of een automaat bijdragen aan het rijplezier. Bij rijGEMAK kan ik me wel iets voorstellen, evenals visuele voldoening. Don't shoot the messenger Je hebt natuurlijk wel verschillende soorten rijplezier, en rijgemak is daar voor sommigen deel van. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Tja rijplezier, ik zal best zwijgen of ben purist/extremist. Heb met zoveel "leuke" wagens gereden (die je ook zo snel gewoon en moe bent......) behalve die Exige ik geniet gewoon elke minuut.... En ik heb verrassend weinig beperkingen met zo een wagen.....voor velen onbekend=onbemind.Helemaal gelijk. Mocht ik de financiële ruimte hebben om binnen de gestelde prioriteiten een 2e auto in huis te halen, dan zou dat ook een extreme kar zijn en als mijn daily dienen. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Helemaal gelijk. Mocht ik de financiële ruimte hebben om binnen de gestelde prioriteiten een 2e auto in huis te halen, dan zou dat ook een extreme kar zijn en als mijn daily dienen. ²²² Ik heb 40.000 km gedaan in 2 jaar met mijn Lotus, nog nooit zoveel km's gedaan met een auto in 1 jaar Meestal rond de 15000 per jaar. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Zoiets is ook nog leuk, maar weinig classy te noemen. Ik weet niet of ik er de pegulanten zou kunnen aan geven. http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=248345162&asrc=st http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=239009708&asrc=st cabriolééééééééé http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=242979363&asrc=st Dat is fantastisch, tot je kijkt wat driekwart litertje cilinderinhoud betekent qua tax. Valt natuurlijk in het niet vergeleken met bv de running costs, dus mag niet het enige struikelblok zijn. 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Dat is fantastisch, tot je kijkt wat driekwart litertje cilinderinhoud betekent qua tax. Valt natuurlijk in het niet vergeleken met bv de running costs, dus mag niet het enige struikelblok zijn. Kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil is tov een Z4 3.0 Quote
Challazer 4.457 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Boven de 3.0 l gaat dat allemaal sterk omhoog... Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Helemaal gelijk. Mocht ik de financiële ruimte hebben om binnen de gestelde prioriteiten een 2e auto in huis te halen, dan zou dat ook een extreme kar zijn en als mijn daily dienen. Volgens mij verdwijnt de magie van een extreme kar vanaf je hem dagelijks gaat gebruiken. Een saaie daily is nog altijd de max als je voor de fun iets zot kan pakken. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.